![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet bekennen dat ik er zelf ook zo 1 ben van: nou ik heb toch geen tieten.. en dat mensen dan zeggen nou maar jij hebt toch best wel tieten?? (ik heb cup B80 evn tussendoor) Maar als mensen tegen me zeggen dat het helemaal ni zo is, is het ni meteen zo dat mijn dat dan weer goed is hoor. Het is denk ik gewoon puur onzekerheid, die wordt veroorzaakt door de media en schoonheidsidealen. Het is wel waar dat je, naarmate je ouder wordt, je er minder druk over gaat maken. In de puberteit is het vooral heel erg. Maar sommige mensen houden het voor altijd. Moet je kijken hoeveel plastische chirurgie tv programma's er zijn!! dat is toch belachelijk!! ok wat een kort stukje ![]() xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En dan ook nog als tegenreactie 'lees jij eens' zonder argument of ook maar enige interpunctie.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het lijkt me inderdaad onzekerheid. Hoewel sommige mensen zo vaak dit soort dingen zeggen dat ze naar complimentjes vissen.
||
Citaat:
![]() En rustig aan meelfriek, ik vind het heel goed hoor dat jij het allemaal beter weet, maar daarbij mag ik toch nog wel gewoon even mijn stukje schrijven??
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is de manier van meisjes om aandacht te vragen
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
die jongen (Robbie5) die leest et al niet eens meer
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat is dit? Waarom heb ik dit? Dromenvangertje | 12 | 05-07-2011 14:35 | |
Beleidszaken |
Een centraal "Wat is dit nog waard" topic op Hardware? Koning | 8 | 24-06-2006 10:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat is dit toch? Vini-Vidi-Vici | 25 | 26-05-2004 08:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat is dit Edwin uit Kaasstad | 0 | 19-09-2001 15:51 |