Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 20:09
robbie5
robbie5 is offline
ik had vandaag gym.
En we gingen judo-en en we moesten dus van die pakken aan en iemand vroeg moet je shirt uit (een meisje) ik zeg jajajaja voor de gein en ze zegt : nou er valt niets te zien hoor ik heb toch geen tieten. Opzich geen probleem maar ze mogen er best wezen om het zo te zeggen
Je denkt vast lekker boeiend maar ik hoor dit zo vaak van meisjes wat is dat nou? Onzekerheid of..?
Ik snap dat niet echt.
Bij jongens ook, jongens die best gespierd zijn zeggen dan van ja ik heb echt geen spieren, kippenkracht.
Ik wil weten wat dit is - waarom mensen dit dus zeggen want ik snap er de ballen van
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:16
Mara
Mara is offline
Puberteit --> Onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:27
Hulk
Hulk is offline
ik snap er ook niks van, meisjes die zichzelf dik noemen terwijl ze helemaal in orde zijn. en een kameraad (die al tijdje fitnesst) kijkt elke dag een uur in de spiegel omdat hij telkens denkt dat er spieren weg zijn
Oud 13-01-2005, 20:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
Daster schreef op 13-01-2005 @ 21:27 :
ik snap er ook niks van, meisjes die zichzelf dik noemen terwijl ze helemaal in orde zijn. en een kameraad (die al tijdje fitnesst) kijkt elke dag een uur in de spiegel omdat hij telkens denkt dat er spieren weg zijn
Geloof me, een heleboel meisjes die lopen te schreeuwen dat ze te dik zijn terwijl ze dat niet zijn willen alleen maar aandacht. En als jij er dan op in gaat van "dat is helemaal niet zo" is hun dag weer goed.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 20:33
robbie5
robbie5 is offline
ik weet/denk niet of dat echt met aandacht te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
robbie5 schreef op 13-01-2005 @ 21:33 :
ik weet/denk niet of dat echt met aandacht te maken heeft.
Ik ben zelf een meid, ik zal 't heus wel weten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:24
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-01-2005 @ 22:16 :
Ik ben zelf een meid, ik zal 't heus wel weten
dus alle meiden zijn hetzelfde??
Ik moet bekennen dat ik er zelf ook zo 1 ben van: nou ik heb toch geen tieten.. en dat mensen dan zeggen nou maar jij hebt toch best wel tieten?? (ik heb cup B80 evn tussendoor)
Maar als mensen tegen me zeggen dat het helemaal ni zo is, is het ni meteen zo dat mijn dat dan weer goed is hoor. Het is denk ik gewoon puur onzekerheid, die wordt veroorzaakt door de media en schoonheidsidealen.
Het is wel waar dat je, naarmate je ouder wordt, je er minder druk over gaat maken. In de puberteit is het vooral heel erg. Maar sommige mensen houden het voor altijd. Moet je kijken hoeveel plastische chirurgie tv programma's er zijn!! dat is toch belachelijk!!

ok wat een kort stukje maar goed misschien snap je het nu beter!!

xxx
Oud 13-01-2005, 21:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-01-2005 @ 22:24 :
Ik moet bekennen dat ik er zelf ook zo 1 ben van: nou ik heb toch geen tieten.. en dat mensen dan zeggen nou maar jij hebt toch best wel tieten?? (ik heb cup B80 evn tussendoor)
Maar als mensen tegen me zeggen dat het helemaal ni zo is, is het ni meteen zo dat mijn dat dan weer goed is hoor. Het is denk ik gewoon puur onzekerheid, die wordt veroorzaakt door de media en schoonheidsidealen.
Het is wel waar dat je, naarmate je ouder wordt, je er minder druk over gaat maken. In de puberteit is het vooral heel erg. Maar sommige mensen houden het voor altijd. Moet je kijken hoeveel plastische chirurgie tv programma's er zijn!! dat is toch belachelijk!!

xxx
Jij weer. Ook al in dat andere topic. LEES EENS!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:30
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-01-2005 @ 22:25 :
Jij weer. Ook al in dat andere topic. LEES EENS!
lees jij eens
Oud 13-01-2005, 21:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 13-01-2005 @ 22:30 :
lees jij eens
Ja, ik lees wel. En goed ook. Jij stelt je aan en beweert dat andere mensen je anorexia zogenaamd weer terugpraten. Ik snap eigenlijk niet dat ik nog de moeite neem op jou te reageren, maar ik zal wel weer zo'n goedzak zijn. Ik zal mezelf even quoten:

Citaat:
Geloof me, een heleboel meisjes die lopen te schreeuwen dat ze te dik zijn terwijl ze dat niet zijn willen alleen maar aandacht.
Lees het eens. En nog eens. En nog eens. En nog eens. Want klaarblijkelijk mis jij een essentieel woordje in die zin. Het woordje heleboel.

En dan ook nog als tegenreactie 'lees jij eens' zonder argument of ook maar enige interpunctie..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 21:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
^zucht

maar ontopic:
ik denk dat je mensen hebt die inderdaad gewoon even willen horen dat het niet zo is en mensen die het door hun eigen onzekerheid echt anders zien.
Trouwens komt het altijd erg gemeen over op mensen die het nog slechter hebben (bijv duidelijk dikker zijn of duidelijk geen tieten hebben)
Oud 14-01-2005, 07:21
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-01-2005 @ 22:32 :
Ja, ik lees wel. En goed ook. Jij stelt je aan en beweert dat andere mensen je anorexia zogenaamd weer terugpraten. Ik snap eigenlijk niet dat ik nog de moeite neem op jou te reageren, maar ik zal wel weer zo'n goedzak zijn. Ik zal mezelf even quoten:

Lees het eens. En nog eens. En nog eens. En nog eens. Want klaarblijkelijk mis jij een essentieel woordje in die zin. Het woordje heleboel.

En dan ook nog als tegenreactie 'lees jij eens' zonder argument of ook maar enige interpunctie..
Takkewijf is wat in me opkomt eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 08:09
Envy
Envy is offline
Citaat:

xxx
Jij moet echt leren lezen.

En het lijkt me inderdaad onzekerheid. Hoewel sommige mensen zo vaak dit soort dingen zeggen dat ze naar complimentjes vissen.
Oud 14-01-2005, 08:55
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Envy schreef op 14-01-2005 @ 09:09 :
Jij moet echt leren lezen.

En het lijkt me inderdaad onzekerheid. Hoewel sommige mensen zo vaak dit soort dingen zeggen dat ze naar complimentjes vissen.
ik probeer die jongen dat alleen maar ff uit te leggen.... en meteen weer iedereen dr bovenop dat ik niet kan lezen ik zeg toch precies hetzelfde als jullie allemaal: dat het onzekerheid is. Ik geef alleen even een voorbeeld van mijzelf en leg het verder even uit waarom dat (volgens mij) komt...

En rustig aan meelfriek, ik vind het heel goed hoor dat jij het allemaal beter weet, maar daarbij mag ik toch nog wel gewoon even mijn stukje schrijven??
Oud 14-01-2005, 13:35
Mara
Mara is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-01-2005 @ 09:55 :
ik probeer die jongen dat alleen maar ff uit te leggen.... en meteen weer iedereen dr bovenop dat ik niet kan lezen ik zeg toch precies hetzelfde als jullie allemaal: dat het onzekerheid is. Ik geef alleen even een voorbeeld van mijzelf en leg het verder even uit waarom dat (volgens mij) komt...

En rustig aan meelfriek, ik vind het heel goed hoor dat jij het allemaal beter weet, maar daarbij mag ik toch nog wel gewoon even mijn stukje schrijven??
Nee, jij valt mij aan dat ik loop te generaliseren en je betrekt het meteen op jezelf.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 17:09
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
robbie5 schreef op 13-01-2005 @ 21:09 :
ik had vandaag gym.
En we gingen judo-en en we moesten dus van die pakken aan en iemand vroeg moet je shirt uit (een meisje) ik zeg jajajaja voor de gein en ze zegt : nou er valt niets te zien hoor ik heb toch geen tieten. Opzich geen probleem maar ze mogen er best wezen om het zo te zeggen
Je denkt vast lekker boeiend maar ik hoor dit zo vaak van meisjes wat is dat nou? Onzekerheid of..?
Ik snap dat niet echt.
Bij jongens ook, jongens die best gespierd zijn zeggen dan van ja ik heb echt geen spieren, kippenkracht.
Ik wil weten wat dit is - waarom mensen dit dus zeggen want ik snap er de ballen van
Dan willen ze juist dat jij ff zegt..NOU JIJ HEBT ECHT WEL TIETEN HOOR...
dat is de manier van meisjes om aandacht te vragen
Oud 14-01-2005, 17:45
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Doefus schreef op 14-01-2005 @ 18:09 :
Dan willen ze juist dat jij ff zegt..NOU JIJ HEBT ECHT WEL TIETEN HOOR...
dat is de manier van meisjes om aandacht te vragen
Juist. Bevestiging zoeken heet dat ook weleens.
Oud 14-01-2005, 17:49
Fainne
Fainne is offline
Ik maak veel grapjes over mijn 'geen tieten hebben", zo maak ik het voor mij ook draaglijker

Eigenlijk was ik er eerst amper nog onzeker erover, ik dacht er zelfs niet meer over na.
totdat een "vriend" er kwetsende grapjes over begon te maken.
elke dag opnieuw

voor de rest, hebben veel mensen een vertekend beeld van zichzelf, en er zijn er ook ene aantal (veel toch ) die het zeggen voor de aandacht.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 11:01
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:

xxx
Ik heb ook 80B en ik vind het prima zo hoor.
Oud 15-01-2005, 11:10
Envy
Envy is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 14-01-2005 @ 09:55 :
Ik doelde voornamelijk op die eerste zin.
Oud 15-01-2005, 11:27
Masquerade
Masquerade is offline
Sommige meisjes denken ook echt dat ze te dik zijn. Ik had dat ook toen ik jong was en als ik er nu aan terug denk, denk ik: waar haalde ik dat in godsnaam vandaan? Want het was echt niet zo.

Misschien algehele onzekerheid die zich op een punt richt. Ik weet het niet. Snap het zelf niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 12:27
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Envy schreef op 15-01-2005 @ 12:10 :
Ik doelde voornamelijk op die eerste zin.
zucht wat weer een discussie om niks
die jongen (Robbie5) die leest et al niet eens meer
Oud 01-02-2005, 12:37
Mara
Mara is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 01-02-2005 @ 13:27 :
zucht wat weer een discussie om niks
die jongen (Robbie5) die leest et al niet eens meer
Zucht wat een nutteloze up voor niks.
Met citaat reageren
Reageren