Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 09:40
Koning
Koning is offline
Ik heb hem op de pc gespeeld net, de demo..

Het spel zelf was wel leuk, maar meteen het menu, echt een directe port, geen muis besturing, weinig opties m.b.t. video instellingen en controls, erg jammer.

De besturing vond ik ook ene ramp, ik kon niet eens de mouse speed veranderen, op een gegeven moment switch je naar keyboard (vaag) en dat is helemaal een ramp.

Dan de combat, niet echt spannend, ik wou met mijn knuppeltje slaan, maar je staat niet dichtbij genoeg, dan moet eerst je mannetje dichter bij gaan staan, dan gaat hij rustig op 2 benen staan, en dan gaat hij nog eens slaan.. tergend langzaam en het haalt alle spanning weg.. een soort autoaim was wel op zijn plek geweest.

Jammer, het spel leek me wel leuk maar als ik als een aap rondloop is er ook niet veel meer aan.

Ben ik de enige die dit vond? ik wil nl. misschien wel een console versie spelen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 10:57
maximeus
maximeus is offline
dat vond ik ook, het start-scherm is echt zo gejat van de console (net als MGS 2: sons of liberty) De besturing is in het begin ff lastig, maar je went er wel aan.....
Oud 19-01-2005, 12:40
Verwijderd
Ik heb hem een weekje gehuurd voor de PS2. Had hem net op tijd uitspeeld.
Ik vond het verhaal wel erg cool gemaakt, maar helaas zat er eigelijk geen greintje angst in het spel . Ik wete nog wel eens dat ik bij de vorige 2 delen half bang door zat te spelen wat er nu weer op me pad zou komen (vond zo'n ruisgevende tv in de Mall in deel 3 wel cool, dacht dat er een monster stond )
Het ziet er allemaal wel mooi uit, maar qua vechten is het niet veel soeps(gewoon raggen en je wordt bijna nooit geraakt, behalve door 1 persoon), de puzzels waren erg simpel.

Beelden en geluid daarentegen waren wel mooi en sfeervol, maar helaas was de sfeer(misschien door de matige monsters) niet bepaald beangstigend.
Leuk om een weekje te huren, maar sonde om nieuw te kopen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:49
Hellboy
Hellboy is offline
Heb em op de Xbox. En hij is echt spannend, alleen komt het verhaal wel moeizaam op gang in het begin. Tis al met al een zeer vermakelijke en zeer spannende/enge game. De controls op de Xbox zijn goed, je kunt er makkelijk mee uit de voeten
Reageren

Regels voor berichten