Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 19:34
Kimisa
Kimisa is offline
Ik heb de laatste tijd heel vaak dat als ik 's middags even rust, ik daarna wakker wordt en dan helemaal niets kan bewegen. Ik kan ook niet praten, het enige wat ik kan is mijn ogen opendoen. Ik ben hierover informatie gaan opzoeken en ik kwam op een website waar precies die kenmerken worden beschreven als kenmerken van uittredingen. Kan het zo zijn dat dit het geval bij mij is, en wat kun je dan doen? Ik wil het helemaal niet, kan het weg gaan? Of kan het gewoon tussen mijn oren zitten?

Mensen die het niet geloven ofzo, reageer alsjeblieft niet.
Advertentie
Oud 05-06-2005, 20:46
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Mja ik weet niet of ik erin geloof of niet, maar ik had ook een keer een stukje gelezen en dat kwam precies overeen met wat ik een keer had, dat ik wakker werd, en heel bang, en toen wilde ik m'n moeder roepen maar er kwam geen geluid uit m'n keel, en harder schreeuwen en harder, maar het lukte gewoon niet (ik was 5 ofzo)... Zo werd een andere uittreding ook beschreven... maar ik weet niet of dat het was ofzo... en ik denk dat je het wel kan stoppen, weet alleen niet hoe *-) Heb zoiets nooit meer gehad btw
Oud 05-06-2005, 20:53
Kimisa
Kimisa is offline
Ik had het eigenlijk nooit, maar pas de laatste paar weken een beetje. Het viel me nooit echt op, maar ik had het vandaag 2x binnen 10 minuten.

Ik weet zelf ook niet of ik het geloof hoor, ik heb er ook helemaal geen verstand van.
Oud 06-06-2005, 10:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het kan misschien ook een slaapverlamming zijn. Dat heb ik ook wel eens gehad, dat je wakker wordt, maar je je lichaam niet kunt bewegen. Geen idee of mijn ogen toen open waren, ik wist alleen dat ik wakker was maar dat ik niet kon opstaan.
Misschien kun je daar wat over opzoeken
Oud 06-06-2005, 21:48
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-06-2005 @ 11:17 :
Het kan misschien ook een slaapverlamming zijn. Dat heb ik ook wel eens gehad, dat je wakker wordt, maar je je lichaam niet kunt bewegen. Geen idee of mijn ogen toen open waren, ik wist alleen dat ik wakker was maar dat ik niet kon opstaan.
Misschien kun je daar wat over opzoeken
klopt het is idd slaapverlamming ik heb het ook al tientallen keren meegemaakt. Mensen met slaapverlammingen kunnen ook eventueel vrij makkelijk lucide dromen krijgen (bewust dromen). Probeer tijdens een slaapverlamming eens te mediteren ofzo. Mijn lucide dromen gaan vaak gepaard met slaapverlamming. Soms word ik wakker uit een lucide droom en heb ik een slaapverlamming. Ik hoor ook wel eens stemmen en zie beelden terwijl ik een slaapverlamming heb.
Advertentie

Regels voor berichten