Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2005, 22:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Nouu vertel!

Ik wel namelijk, liefst ging ik elke dag met nepwimpers en travo-make-up over straat want dat vind ik gaaf. Ik moet ook elke week iets aan mn haar veranderen anders word ik depressief. Ik ben gewoon lekker puberaal en aandachtsgeil. Jullie ook?

Edit : eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan sufkutjes en alto's die na hun 18e ineens "wijzer" worden en die mij onvolwassen vinden. Ga lekker iemand anders vervelen, want de meeste van die mensen kunnen naar mijn ervaring alleen over slaapverwekkende stage-plekken en hun saaie alledaagse leven, opleiding en 2jarige relaties praten.

Laatst gewijzigd op 10-03-2005 om 22:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2005, 22:47
Verwijderd
ik ben wel een beetje aandachtsgeil, als ik op een station kan kiezen uit het linker of rechter perron om overheen te lopen kies ik die met de meeste mensen en loop ik er bootieshakend en met getuite lippen langs.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:02
Verwijderd
aandacht is altijd leuk, maar ik ben verlegen, best een vervelende combi soms.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:11
Tom Violence
Tom Violence is offline
horror kitty: wat heeft je edit met het onderwerp te maken dan?

ik ben niet aandachtsgeil. ik ben redelijk stil behalve als ik vind dat er wat rechtgezet moet worden.
Oud 10-03-2005, 23:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:11 :
horror kitty: wat heeft je edit met het onderwerp te maken dan?

ik ben niet aandachtsgeil. ik ben redelijk stil behalve als ik vind dat er wat rechtgezet moet worden.
euh. lijkt me duidelijk.
ik heb een hekel aan mensen die een hekel hebben aan aandachtsgeile mensen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:15
Tom Violence
Tom Violence is offline
aandachtsgeil qua kleding maakt me niet uit, tenzij het van die kerstboom alto's zijn die hun stijl aanpassen aan hun vrienden. aandachtsgeil qua gedrag is een heel ander verhaal. nep spontaniteit en meisjes die constant om iedereens nek hangen
Oud 10-03-2005, 23:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:15 :
aandachtsgeil qua kleding maakt me niet uit, tenzij het van die kerstboom alto's zijn die hun stijl aanpassen aan hun vrienden. aandachtsgeil qua gedrag is een heel ander verhaal. nep spontaniteit en meisjes die constant om iedereens nek hangen
ik noemde in mijn topictitel ook extravagant.
ik praat zelf eigenlijk nooit, behalve als ik dronken ben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:19
Maharani
Maharani is offline
aandachtsgeil wel, soms
Oud 10-03-2005, 23:19
the_refused
the_refused is offline
ik hou niet van aandacht maar
ik ben wel geil
Oud 10-03-2005, 23:22
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik wil er wel 'extravagant' uitzien maar ik wil alleen niet dat iemand me ziet.

lastig hmm
Oud 10-03-2005, 23:23
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik ben niet aandachtsgeil, ik wil alleen dat leuke mensen me zien en dat lelijke mensen me met rust laten
Oud 10-03-2005, 23:26
Vice
Vice is offline
Andacht krijgen is altijd leuk en ik ben zo'n iemand die het leuk vind om extra aandacht te besteden aan m'n uiterlijk.

Citaat:
Horror Kitty schreef op 10-03-2005 @ 23:45 :

Edit : eigenlijk heb ik gewoon een hekel aan sufkutjes en alto's die na hun 18e ineens "wijzer" worden en die mij onvolwassen vinden. Ga lekker iemand anders vervelen, want de meeste van die mensen kunnen naar mijn ervaring alleen over slaapverwekkende stage-plekken en hun saaie alledaagse leven, opleiding en 2jarige relaties praten.
Daar ben ik het wel met je eens. Niet zozeer hun gesprekken, maar hun houding.
Oud 10-03-2005, 23:28
nps
nps is offline
een hoop mensen zijn denk ik wel een beetje aandachtsgeil
check het fototopic maar 'ns om maar even een voorbeeld te noemen
ik ook wel complimentjes krijgen is natuurlijk altijd leuk
Oud 10-03-2005, 23:30
pipimädchen
pipimädchen is offline
mijn laatste conclusie (je komt jezelf nog eens tegen op zo'n geel forum ) : ik ben heel aandachtsgeil maar iedereen moet wel z'n kop houden
Oud 10-03-2005, 23:33
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 00:18 :
ik noemde in mijn topictitel ook extravagant.
ik praat zelf eigenlijk nooit, behalve als ik dronken ben ofzo.
ja dat zag ik later pas. maar ik vind een extreem uiterlijk vaak overkomen als een wanhopige poging een eigen identiteit te laten zien. en dat vind ik toch een soort van zwakte. en gebrek aan inzicht, als iemand denkt dat zoiets nodig is om jezelf te onderscheiden.

niet iedereen hoeft te weten welke muziek ik luister. ik draag soms wel bandshirts omdat ik ze mooi vind maar wel steeds minder en al helemaal niet als ik moet werken oid.
Oud 10-03-2005, 23:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koe schreef op 11-03-2005 @ 00:30 :
mijn laatste conclusie (je komt jezelf nog eens tegen op zo'n geel forum ) : ik ben heel aandachtsgeil maar iedereen moet wel z'n kop houden
oftewel het liefst zou je er bij lopen als siouxsie met van die zwarte schmink op je harses en rare broeken die veel te hoog zitten en dat soort dingen, maar je wil er geen commentaar op want dan word je sjaggerijnig?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:36
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Uiteindelijk willen we allemaal aandacht ..
Het liefst van de personen die jij leuk vindt..
En mensen hebben ook aandacht nodig, anders komen mensen in een sociaal isolement en das niet goed..

Eén van de redenen waarom ik skateboard, het is gewon te dope om een nieuwe trick te landen en als je vrienden zien dat, machtig gevoel ..
Oud 10-03-2005, 23:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:33 :
ja dat zag ik later pas. maar ik vind een extreem uiterlijk vaak overkomen als een wanhopige poging een eigen identiteit te laten zien. en dat vind ik toch een soort van zwakte. en gebrek aan inzicht, als iemand denkt dat zoiets nodig is om jezelf te onderscheiden.
Al was het dat. Zulke mensen (mits het er een beetje leuk en goed gecombineerd uitziet) maken mijn dag vaak wel goed. Ik word niet goed van al die kut-alto's en breezersletjes en emo'ers hier, want ze lijken allemaal op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:39
Tom Violence
Tom Violence is offline
het is maar net hoe breed je kennis is, en of je wel eens verder komt dan je eigen dorp of niet. mensen in overseas broeken en slipknot truien denken ook dat ze zichzelf onderscheiden. maar dat kun je geen eigen stijl noemen.
Oud 10-03-2005, 23:43
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:39 :
het is maar net hoe breed je kennis is, en of je wel eens verder komt dan je eigen dorp of niet. mensen in overseas broeken en slipknot truien denken ook dat ze zichzelf onderscheiden. maar dat kun je geen eigen stijl noemen.
Ik kom ook wel eens elders in Nederland.
maarja, die mensen met slipknot truien noem ik niet extravagant maar untermenschen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:44
the_refused
the_refused is offline
wie is uber dan?
Oud 10-03-2005, 23:47
Vice
Vice is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 00:43 :
maarja, die mensen met slipknot truien noem ik niet extravagant maar untermenschen.
Is maar net hoe je dat truitje combineerd.
Oud 10-03-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 11-03-2005 @ 00:23 :
ik ben niet aandachtsgeil, ik wil alleen dat leuke mensen me zien en dat lelijke mensen me met rust laten
inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 23:49
nps
nps is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:33 :
het hoeft niet altijd voort te komen uit de drang om te onderscheiden.
Oud 10-03-2005, 23:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
terror koe schreef op 11-03-2005 @ 00:23 :
Oud 10-03-2005, 23:54
bamiPoep
bamiPoep is offline
ik ben standaardgeil
Oud 10-03-2005, 23:57
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
nps schreef op 11-03-2005 @ 00:49 :
het hoeft niet altijd voort te komen uit de drang om te onderscheiden.
jawel. je denkt dat je je scene of groep hebt gevonden en hebt eindelijk de mogelijkheid je te onderscheiden van de mensen waar je niet echt bij hoort. het is niet nep, maar het kan wel zo overkomen als een jong iemand helemaal dedicated is terwijl de rest van de wereld weet dat het maar een fase is. je kan punk luisteren en zeggen dat je het leuk vindt, je kan ook punk luisteren en denken dat je punk bent. maar dan kom je wel 2 x zo ongeloofwaardig over als je een jaar later compleet andere muziek luistert.
Oud 10-03-2005, 23:59
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 00:43 :
het probleem is dat ze zichzelf wel extravagant en origineel vinden.
Oud 11-03-2005, 00:01
nps
nps is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:57 :
jawel. je denkt dat je je scene of groep hebt gevonden en hebt eindelijk de mogelijkheid je te onderscheiden van de mensen waar je niet echt bij hoort. het is niet nep, maar het kan wel zo overkomen als een jong iemand helemaal dedicated is terwijl de rest van de wereld weet dat het maar een fase is. je kan punk luisteren en zeggen dat je het leuk vindt, je kan ook punk luisteren en denken dat je punk bent. maar dan kom je wel 2 x zo ongeloofwaardig over als je een jaar later compleet andere muziek luistert.
dat 2e gedeelte heb je wel gelijk in

maar het komt niet zozeer voort uit de drang zich te onderscheiden, want uiteindelijk zitten de alto's en het jonge pubergrut ook in kudde's op de grond in het lokale park. Het is toch een gedeelte groepsdrang denk ik
Oud 11-03-2005, 00:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
ja maar ik bedoel ook meer onderscheiden van de massa. de groep vinden waar je bij hoort.
Oud 11-03-2005, 00:06
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-03-2005 @ 00:47 :
Is maar net hoe je dat truitje combineerd.
precies, als slip geknipt kan het weer wel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 00:12
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 11-03-2005 @ 00:57 :
als het er leuk uitziet, wat interesseert het dan of ze vorige week nog punk waren en toen maar besloten gothic te worden.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 06:40
JJ13
JJ13 is offline
soms ja, leuk als mensen naar me kijken, maar soms kijken ze me vreemd aan, maar ja, daar doe je t voor he
Oud 11-03-2005, 07:03
Verwijderd
Wel extravagant, niet per se aandachtsgeil. Alhoewel ik wel wil dat iedereen lacht om mijn grapjes
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 07:35
FayLa32
FayLa32 is offline
Ik ben wel aandachtsgeil, en ik wil altijd complimentjes en ik vis ook naar complimentjes, maar zodra ik een complimentje krijg word ik boos. Ik word overigens ook boos als ik geen complimentjes krijg.
Ik wil geen aandacht van mensen die me niet interesseren, maar stiekem wil ik eigenlijk gewoon aandacht van iedereen, en ze mogen het alleen heel subtiel laten merken. Of het ronduit zeggen waar ik boos van word maar stiekem ook wel weer blij....fuck it iedereen moet me gewoon met rust laten, aandacht is te ingewikkeld.
Oud 11-03-2005, 08:37
snarl
snarl is offline
ik wilde net terrorkoe gaan quoten maar toen zag ik dat dat al 100 keer gedaan was

dus dan maar zo
Oud 11-03-2005, 12:10
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 11-03-2005 @ 01:12 :
als het er leuk uitziet, wat interesseert het dan of ze vorige week nog punk waren en toen maar besloten gothic te worden.
een jongere vriendin van mij is daar het stereotype van maar omdat ze het zelf niet doorheeft is het wel cute. ze is gewoon een beetje dom.

als het er leuk uitziet scheelt het wel maar ik vind het evengoed dom om elke paar maanden ergens anders achteraan te huppelen. je hoeft geen 21 te zijn om te begrijpen dat dat bullshit is.
Oud 11-03-2005, 12:40
DvoorA
DvoorA is offline
ja ik ben graag aandachtsgeil en ja ik sta graag in het middelpunt der belangstelling maar als mensen me compleet negeren vind ik het ook wel best.
Oud 11-03-2005, 13:09
Verwijderd
Ik ben niet aandachtsgeil en extravagante mensen zijn labiele idioten.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:12
sorry
sorry is offline
ik ben wel een beetje aandachtsgeil. alleen doe ik er niet echt veel aan om aandacht te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-03-2005 @ 14:09 :
en extravagante mensen zijn labiele idioten.
zulke generaliserende opmerkingen maken is provoceren, dus je bent wél aandachtsgeil exo
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:18
Verwijderd
Ik had wel verwacht dat je me door zou hebben
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-03-2005 @ 14:18 :
Ik had wel verwacht dat je me door zou hebben
euh, met dat kapsel van jou? duh.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:20
Verwijderd
Eh fyi ik heb nu een 'vlotte coupe'

Oja en ik draag ook bandshirt maar dat is omdat ik een fashion ramp ben en ik draag met het gemak shirts van dingen die ik eigenlijk al weer pokkesaai vind.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:32
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ben wel aandachtsgeil. Aandacht heb ik nodig en ik kan mezelf niet goed vermaken
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:33
*oma*
*oma* is offline
Aandachtsgeil ben ik niet, maar ik vind het wel leuk om aandacht te krijgen. Niet te veel, dan word ik weer verlegen Extravagant ben ik ook niet. Maar ik ben wel lief
Oud 11-03-2005, 13:48
matt trakker
matt trakker is offline
ik ben behoorlijk extravagant ja
Oud 11-03-2005, 13:50
HenkMul
HenkMul is offline
Nee. Het ligt aan m'n bui en het weer. In de winter heb ik sowieso last van apathische 'trottoirstaar', maar in de zomer ben ik meer outgoing.

Henk Mul !
Oud 11-03-2005, 13:52
Verwijderd
ik hou wel van aandacht, maar dan niet in die zin dat ik graag (publiekelijk zeg maar) in het middelpunt sta. te lastig. behalve als ik gedronken heb. maar genegeerd worden is ook weer zo saai.
ik heb wel graag de aandacht van mijn vriend, en ik vraag volgens mij ook heel erg veel aandacht, en aas naar complimentjes, maar die geeft hij niet als ik er om vraag.
en extravagant ben ik voor zover ik weet al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:55
655321
655321 is offline
Ik vind mezelf eigenlijk wel heel erg aandachtsgeil. Ik praat ook superveel en ik schijn al helemaal een ramp te zijn als ik wasted ben. Als mensen me negeren word ik agressief.
Reageren

Regels voor berichten