Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In Nederland zijn we gewoon een stuk toleranter tegenover D&A.
Ik bedoel.. hoevaak komt t wel niet voor dat 14/15 jarige knulletjes/dametjes op een feestje een fles wodka van 40% uit hun tas toveren? Hetzelfde geldt voor wiet. In Nederland zijn we, denk ik, een stuk goedgeloviger en toleranter als het aankomt op D&A. In Nederland mag je al drinken op je 16e, in Amerika op je 21e. In Nederland kan je ook gewoon makkelijker aan drank komen. Hier hoef ik mn ID niet eens te laten zien, in Frankrijk moest ik bij elk Kronenbourgje dat ik haalde mn pasje+camping-pasje laten zien. Hetzelfde geldt voor Belgie.. Daar moest ik ook voor peuken mn ID laten zien. Verder is drank in Engeland, maar ook in Frankrijk, stukken duurder. Toen ik Noorse studenten tegenkwam op een feest, waren ze zo dronken, omdat ze zoveel geld bij zich hadden, omdat in Noorwegen drank veel duurder is. Hier betaalden ze 5x minder. Trouwens.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ten tweede zijn jullie de jongeren, dus wat jullie zeggen lijkt me redelijk representatief. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In Finland ofzo (of anders een ander Scandinavisch land) worden om 5 uur 's middags gewoon gordijnen voor de drank getrokken en wordt het niet meer verkocht :\.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en als dingen gevaarlijk/spannend zijn kan dat ook juist reden zijn om te gebruiken right
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en junk is niet stoer maar alcohol wel nouja, dan nog is de methode van het onderzoek hoe dan ook objectief gezien niet zodanig dat je zomaar kan stellen dat in nederland de jeugd meer drinkt dan in andere landen. het is een mogelijke verklaring, maar er zijn er meer.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling jolienr | 0 | 13-09-2015 10:56 | |
Algemene schoolzaken |
PWS meer niveau geven? Silvano08 | 17 | 07-10-2012 19:49 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Drugs & Alcohol |
wiet+hasj illigaal? Günther | 91 | 11-04-2004 16:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sociaal onderzoek Nederlanders Unexplained | 11 | 26-11-2002 19:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kanker | 6 | 07-03-2001 15:43 |