Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 12:22
Buup
Buup is offline
Wie weet er een nederlands bedrijf wat ook in het buitenland werkzaam is of iets dergelijks...

ik studeer HBO bouwkunde en volgend jaar moet ik stage gaan lopen en ik wil graag in het buitenland doen !!

iemand tips of ideeen of broers, zussen, vrienden, familie hebben die dit gedaan hebben ??

let me know

thanks
Advertentie
Oud 19-01-2005, 18:11
Jeopardize
Jeopardize is offline
Kun je dat niet beter zelf uitzoeken? Dat lijkt me niet zo'n grote opgave gezien het aantal Nederlandse bedrijven dat ook in het buitenland opereert.

Het is toch veel leuker om een bedrijf te zoeken dat aansluit bij je intresses dan een keuze te maken uit een aantal opties dat je door anderen voorgeschoteld krijgt?
Oud 19-01-2005, 18:58
iedje
iedje is offline
ik werk zelf bij de TU Delft. mss moet je eens op hun website kijken en dan brutaal doen? de stageplekken die op onze site worden aangeboden zijn meestal voor uni-studenten, maar je kan t proberen. er is veel vraag naar studenten die in het buiten willen stagelopen!!
Oud 19-01-2005, 19:14
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik zou naar jouw stagebegeleider gaan als ik jouw was. er is een instantie in nederland die dat spul allemaal regelt kwa werk visum en vaak krijg je ook nog geld om daar naar toe te gaan. maar als het goed is moet je stagebegeleider dat weten

Regels voor berichten