Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit met hetzelfde probleem. Vriendinnen zat, maar net niet die ene waar je iets meer voor voelt of dat meisje die ook net iets meer voor jouw voelt.
Maarja, ik zal d'r ooit vinden! ![]() Voorlopig ben ik haar nog niet tegen het lijf gelopen. ![]()
|
Mmmmmz ken het heb alleen niet zo het gevoel als de rest hier dat het voor mij is weggelegd. Ben niet op zoek ofzo, maar als ik een meisje leuk vind laat ik dr dat wel weten, maar tot nu toe liep het telkens (net) fout.
Ach ja boeien ook, ik weet niet of ik het mis omdat ik het nooit heb gehad zeg maar. |
![]() |
|
![]() |
k kan niet zonder liefde maar ook niet met...
als ik vrijgezel bent, word ik letterlijk gek. maar k ben ook heel kieskeurig en wijs dus snel iemand af. maar als ik dan een lieve jongen heb, is er altijd wel weer iets waardoor ik weer bang en onzeker word. maar zonder is ook zo erg ![]() |
![]() |
|
et kan een leuk gevoel zijn om zo iemand te hebben, die jou uitkiest, en jou alles vind....maar et kan ook een irritant gevoel zijn.
Ik heb een vriendin die voor mij alles is/was, zou m`n hele leven voor d`r geven as et nodig was, en dat weet ze ook....maar dat wil ze niet, dat wil ze niet weten, etc etc....kortom, et gevoel kan redelijk tegen werken hoor, want voor mij is et niet fijn om zoveel voor een persoon over te hebben die er zeg maar zo weinig in ziet...wat ik ook voor d`r over heb, et zal nooit genoeg zijn, andersom is et voor haar irri om zo iemand te hebben en steeds op een vriendelijke manier duidelijk te maken dat ze et niet nodig vind...dus et kan moeilijke situaties opleveren ... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Die ene zoek ik dus ook------------>Maar waarmee je vanaales doet, bijv. films kijken..en blablablabla doe ik saampies met mun beste vriend en bij elkaar in de hangmat liggen en al, gewoon gezellie, maar ik mis wel un vriendjuh hoor!!!
Er komt er heus wel 1-tjuh die JOUW leuk vind!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tja,
Dat heb ik nou me hele leven al, en dat zal ook altijd zo blijven. Dus maak ik er maar het beste van. -Desecrator
||
Citaat:
Pff, Dan ken je mij nog niet. Ik zeg altijd maar zo:
-Desecrator
|
![]() |
Ik kan je ook verstaan hoor,
en als er dan jongens zijn die dan iets voor me voelen, dan voel ik daar niets voor.. en hoewel ik het zoals je zegt ook wel leuk vind zo alleen, omdat je met niemand hoeft rekening te houden enzo .. Is het op sommige momenten leuk en gezellig iemand te hebben die je UNIEK vind, enzo... Kan je verstaan!!
||
Citaat:
En dus eigenlijk zijn de twee situaties vervelend ![]() Of misschien ben ik gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En nee ik heb werkelijk niks te bieden. Een meisje dat iets met mij zou beginnen zou alleen maar teleurgesteld raken. Ik weet absoluut niet wat liefde is, en ben danook niet in staat om van een meisje te houden. -Desecrator
||
Citaat:
echt heel veel respect XxX |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder vind ik dat Mizz X het erg mooi heeft gekenschetst. Ik ken het gevoel zelf erg goed... Heb er erg veel over nagedacht e.d., maar heb me er nu inmiddels beetje bij neergelegd enzo... Ik denk dat het wel goed gaat komen met mij. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin extra in de watten leggen. TimV | 40 | 12-08-2013 23:27 | |
Psychologie |
oudejaarsavond: zo speciaal? elledc | 46 | 01-01-2003 18:12 | |
Lifestyle |
Wat is het belangrijkste in jouw leven? rodina | 46 | 18-12-2002 18:26 | |
Verhalen & Gedichten |