Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2002, 15:35
Mizz X
Mizz X is offline
Ik heb een leuk leven, goede sociale contacten, veel vrienden, leuke school/opleiding en ik heb het altijd erg leuk op mijn werk.
Ik heb geen vriend, en ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik dat nou wel al wil of niet. Soms wil ik wel die vastigheid, maar vaak hou ik ervan om toch lekker mijn eigen gang te kunnen gaan en met niemand rekening te hoeven houden.
Soms zoen ik wel eens met een jongen maar dat is vaak maar voor een avondje.

Ik mis zo die ene persoon die me speciaal vind, die graag bij me wil zijn.
En dan hoeft het niet eens een vriend te zijn, maar gewoon het weten dat iemand jou uitkiest, jou helemaal geweldig vind is al genoeg. Iemand waar je lekker tegenaan kan liggen tijdens het tv kijken.

Dat is eigenlijk alles was ik wil zeggen.
Oud 20-05-2002, 15:40
Verwijderd
Het enige wat ik er op te zeggen heb is dat ik het 100% herken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:43
Verwijderd
nou ik heb eigenlijk ook geen vriendin nooit gehad ook. Maarja het andere is dat ik geen vrienden heb mijn werk haat en school ook geen bal aanvind maarja....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:48
Verwijderd
Ik had dat eerst ook, had allemaal leuke mensen om me heen maar niet een vriend ofzo waar ik intiem mee kon zijn (om het maar eens fout te zeggen). Altijd wel jongens die me aardig vonden maar NOOIT meer dan dat. En op een totaal onverwacht moment werd het ineens wat met een superleuke jongen en daar ben ik nu al meer dan acht en een halve maand gelukkig mee. Het is raar, maar waar . Je moet er niet naar op zoek gaan dan komt het vanzelf naar je toe. Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:24
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde... Ik wil wel graag die liefde, maar totdat ik het voel blijf ik liever vrij... en ik durf mezelf niks meer te laten voelen, bang dat hij me weer niet wil...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:35
*! BeLieVe!*
*! BeLieVe!* is offline
hey, k wil alleen maar ff zeggen dat ik het echt herken!! is sjitgevoel!! suc6 kus
Oud 20-05-2002, 19:39
notbonefish
notbonefish is offline
it sucks, I know.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 20:07
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Ik had dat eerst ook, had allemaal leuke mensen om me heen maar niet een vriend ofzo waar ik intiem mee kon zijn (om het maar eens fout te zeggen). Altijd wel jongens die me aardig vonden maar NOOIT meer dan dat. En op een totaal onverwacht moment werd het ineens wat met een superleuke jongen en daar ben ik nu al meer dan acht en een halve maand gelukkig mee. Het is raar, maar waar . Je moet er niet naar op zoek gaan dan komt het vanzelf naar je toe. Veel succes!
Ik weet wel dat het vanzelf komt, alleen het is zo dat ik er nu op dit moment behoefte aan heb.... Maar dr is niks aan te doen, ik blijf wachten
Oud 01-06-2002, 00:44
Mark
Mark is offline
Ik zit met hetzelfde probleem. Vriendinnen zat, maar net niet die ene waar je iets meer voor voelt of dat meisje die ook net iets meer voor jouw voelt.

Maarja, ik zal d'r ooit vinden!

Voorlopig ben ik haar nog niet tegen het lijf gelopen.
Oud 01-06-2002, 02:06
ABrules
ABrules is offline
Mmmmmz ken het heb alleen niet zo het gevoel als de rest hier dat het voor mij is weggelegd. Ben niet op zoek ofzo, maar als ik een meisje leuk vind laat ik dr dat wel weten, maar tot nu toe liep het telkens (net) fout.
Ach ja boeien ook, ik weet niet of ik het mis omdat ik het nooit heb gehad zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 09:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k kan niet zonder liefde maar ook niet met...

als ik vrijgezel bent, word ik letterlijk gek. maar k ben ook heel kieskeurig en wijs dus snel iemand af. maar als ik dan een lieve jongen heb, is er altijd wel weer iets waardoor ik weer bang en onzeker word.

maar zonder is ook zo erg dan mis ik dus ook die ene jongen die mij speciaal vindt en om mij geeft...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 17:06
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Ik herken het gevoel.. heb het heel lang gehad, en er mee rond gelopen :-S
Oud 02-06-2002, 00:15
Yule
Yule is offline
et kan een leuk gevoel zijn om zo iemand te hebben, die jou uitkiest, en jou alles vind....maar et kan ook een irritant gevoel zijn.

Ik heb een vriendin die voor mij alles is/was, zou m`n hele leven voor d`r geven as et nodig was, en dat weet ze ook....maar dat wil ze niet, dat wil ze niet weten, etc etc....kortom, et gevoel kan redelijk tegen werken hoor, want voor mij is et niet fijn om zoveel voor een persoon over te hebben die er zeg maar zo weinig in ziet...wat ik ook voor d`r over heb, et zal nooit genoeg zijn, andersom is et voor haar irri om zo iemand te hebben en steeds op een vriendelijke manier duidelijk te maken dat ze et niet nodig vind...dus et kan moeilijke situaties opleveren ...
Oud 02-06-2002, 03:12
@pie
@pie is offline
Citaat:
Mizz X schreef:
Ik heb een leuk leven, goede sociale contacten, veel vrienden, leuke school/opleiding en ik heb het altijd erg leuk op mijn werk.
Ik heb geen vriend, en ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik dat nou wel al wil of niet. Soms wil ik wel die vastigheid, maar vaak hou ik ervan om toch lekker mijn eigen gang te kunnen gaan en met niemand rekening te hoeven houden.

En dan hoeft het niet eens een vriend te zijn, maar gewoon het weten dat iemand jou uitkiest, jou helemaal geweldig vind is al genoeg. Iemand waar je lekker tegenaan kan liggen tijdens het tv kijken.

het lijkt me sterk dat je 9 bent... mail me..
Oud 02-06-2002, 09:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Die ene zoek ik dus ook------------>Maar waarmee je vanaales doet, bijv. films kijken..en blablablabla doe ik saampies met mun beste vriend en bij elkaar in de hangmat liggen en al, gewoon gezellie, maar ik mis wel un vriendjuh hoor!!!

Er komt er heus wel 1-tjuh die JOUW leuk vind!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 13:49
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
@pie schreef:

het lijkt me sterk dat je 9 bent
Ik ben ook geen 9, ben 18
Oud 02-06-2002, 14:11
Verwijderd
heb ik ook
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 16:26
DEChengst
DEChengst is offline
Tja,

Dat heb ik nou me hele leven al, en dat zal ook altijd zo blijven. Dus maak ik er maar het beste van.

-Desecrator
Oud 02-06-2002, 20:03
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tja,

Dat heb ik nou me hele leven al, en dat zal ook altijd zo blijven. Dus maak ik er maar het beste van.

-Desecrator
Hoeft niet.

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:12
Built to last
Built to last is offline
ALs je echt 9 bent zou ik zeggen ga verstoppertje spelen ofzo.

en als je niet echt 9 bent....komt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 20:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Dotcom schreef:

Hoeft niet.

Pff,

Dan ken je mij nog niet. Ik zeg altijd maar zo:
  • Je krijgt wat je verdient.
  • Als je niks te bieden hebt, zul je ook nooit wat krijgen.

-Desecrator
Oud 02-06-2002, 20:31
lieve
lieve is offline
Ik kan je ook verstaan hoor,
en als er dan jongens zijn die dan iets voor me voelen, dan voel ik daar niets voor..
en hoewel ik het zoals je zegt ook wel leuk vind zo alleen, omdat je met niemand hoeft rekening te houden enzo ..
Is het op sommige momenten leuk en gezellig iemand te hebben die je UNIEK vind, enzo...
Kan je verstaan!!
Oud 02-06-2002, 21:06
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
k kan niet zonder liefde maar ook niet met...

als ik vrijgezel bent, word ik letterlijk gek. maar k ben ook heel kieskeurig en wijs dus snel iemand af. maar als ik dan een lieve jongen heb, is er altijd wel weer iets waardoor ik weer bang en onzeker word.

maar zonder is ook zo erg dan mis ik dus ook die ene jongen die mij speciaal vindt en om mij geeft...
Zoiets voel ik ook.. Onlangs had ik een vriend en ik voelde mij er enerzijds goed bij, anderzijds zo slecht, onzeker, in de war, jaloers, ik werd zot. Ik zag hem dolgraag maar ik maakte het toch uit. Nu voel ik me rustiger en ik ben graag alleen maar het is een vervelend gevoel omdat die saaiheid blijft hangen.
En dus eigenlijk zijn de twee situaties vervelend

Of misschien ben ik gewoon nog niet de juiste tegen gekomen.
Oud 02-06-2002, 21:12
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Pff,

Dan ken je mij nog niet. Ik zeg altijd maar zo:
  • Je krijgt wat je verdient.
  • Als je niks te bieden hebt, zul je ook nooit wat krijgen.

-Desecrator
Als je zo negatief denkt dan maak je het leven zuur denk ik. Je kan toch proberen om wel iets voor een ander te betekenen, om wel iets te bieden.. Je bent toch niet zo'n slechterik neem ik aan..
Oud 02-06-2002, 21:15
Mizz X
Mizz X is offline
Citaat:
Built to last schreef:
ALs je echt 9 bent zou ik zeggen ga verstoppertje spelen ofzo.

en als je niet echt 9 bent....komt vanzelf wel.
Hiervoor in een post zeg ik al dat ik 18 ben, maar ik zal het wel even veranderen want mensen geloven dus blijkbar echt dat ik 9 ben.
Oud 02-06-2002, 21:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Tja,

-Desecrator
Jij maakt het er het beste van??
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 22:06
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Als je zo negatief denkt dan maak je het leven zuur denk ik. Je kan toch proberen om wel iets voor een ander te betekenen, om wel iets te bieden.. Je bent toch niet zo'n slechterik neem ik aan..
Ik denk niet negatief, ik ben realistisch. En mijn leven maak ik absoluut niet zuur. Met een vriendin zoeken en weer ouderwets uitgescholden en uitgelachen worden, daarmee zou ik mijn leven pas zuur maken. Me erbij neerleggen en er in mijn eentje maar het beste van maken is voor mij de enige oplossing.

En nee ik heb werkelijk niks te bieden. Een meisje dat iets met mij zou beginnen zou alleen maar teleurgesteld raken. Ik weet absoluut niet wat liefde is, en ben danook niet in staat om van een meisje te houden.

-Desecrator
Oud 02-06-2002, 23:24
SolaR
SolaR is offline
Citaat:
Mizz X schreef:

Zulke dames heb ik respect voor
echt heel veel respect
XxX
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 23:35
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik denk niet negatief, ik ben realistisch. En mijn leven maak ik absoluut niet zuur. Met een vriendin zoeken en weer ouderwets uitgescholden en uitgelachen worden, daarmee zou ik mijn leven pas zuur maken. Me erbij neerleggen en er in mijn eentje maar het beste van maken is voor mij de enige oplossing.
Tot zover, njah, hoewel erg onwaarschijnlijk is dit mogelijk...

Citaat:
Desecrator schreef:
En nee ik heb werkelijk niks te bieden. Een meisje dat iets met mij zou beginnen zou alleen maar teleurgesteld raken. Ik weet absoluut niet wat liefde is, en ben danook niet in staat om van een meisje te houden.
Maar dat geloof ik gewoon niet. Je hebt wel wat te bieden, een meisje zou zeker niet alleen maar teleurgesteld raken, en misschien weet je nog niet wat liefde is, maar je bent er zeker wel toe in staat.

Verder vind ik dat Mizz X het erg mooi heeft gekenschetst. Ik ken het gevoel zelf erg goed... Heb er erg veel over nagedacht e.d., maar heb me er nu inmiddels beetje bij neergelegd enzo... Ik denk dat het wel goed gaat komen met mij.
Oud 03-06-2002, 19:35
Verwijderd
bekend verhaal
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:09
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Mizz X schreef:

Hiervoor in een post zeg ik al dat ik 18 ben, maar ik zal het wel even veranderen want mensen geloven dus blijkbar echt dat ik 9 ben.
ik heb nooit geen zin om alles door te lezen.......ok...maar ok. ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten