Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 13:52
ingewikkeld
ingewikkeld is offline
ik heb best veel vrienden en ze zijn allemaal best aardig, maar ik vind het niet meer zo gezellig. zij hebben de hele tijd lol en ik niet. als er iemand iets lolligs zegt vind ik het moeilij om ook te lachen. in ieder geval, het gaat niet vanzelf. ik zit met 1 van die vrienden in de klas en die lacht echt enorm veel. dan lacht zij en dan 'hoor' ik eigenlijk mee te lachen. eerst lachte ik maar zo'n beetje mee, maar nu heb ik daar geen zin meer in. en volgens mij voelt zij zich nu zo'n beetje genegeerd. ik wil haar eigenlijk geen pijn doen. nu kan ik helemaal niet meer lachen en zeg ik nooit meer iets. ik vertel nooit meer iets aan iemand. ik loop heel de dag eigenlijk maar zo'n beetje voor me uit te staren. wat moet ik doen? ik wil eigenlijk wel weer gelukkig zijn....

Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 13:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 13:58
Verwijderd
is dat omdat ze andere (lees: geen leuke) humor hebben?
of gewoon omdat je zelf niet vrolijk bent en dus niet echt reden tot lachen hebt?
en trouwens, je hoeft niet geforceerd mee te lachen, erg vermoeiend.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 14:08
Neiu
Neiu is offline
Misschien is het tijd om andere mensen te zoeken om ook mee om te gaan. Je hoeft niet die andere mensen te laten vallen, maar als je ze wat minder ziet is het misschien wel weer gezelliger.
Oud 20-01-2005, 14:45
Verwijderd
Waar kan je wel om lachen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:38
marrel
marrel is offline
Soms groeien mensen uit elkaar, en hoe pijnlijk dat ook is, je kunt er soms niks aan doen.
Oplossing? Ik weet niet hoe vaak jullie bij elkaar zijn, maar misschien een beetje afstand nemen en wat andere vrienden erbij nemen. Dan zit je niet meer de hele dag op elkaars nek en kun je weer meer van elkaar hebben. En hopelijk komt dan alles weer goed
Oud 20-01-2005, 18:57
TopDrop
TopDrop is offline
klinkt ingewikkeld

tsja, zoiets hebbik ook geloof ik, maar niet zow heel erg. vroeger was ik ook veel actiever en deed ik dingen die ik nu veel minder doe. misschien groei je op een gegeven moment dat soort dingen, of uit je vriendengroepje. vroeger ging ik heel vaak naar een vriend toe, kochten we een zak chips en gingen we bij hem voor de tv of de computer hangen. konden we ook overal om lachen, nu is het ook echt saai geworden en doen we dat eigenlijk nooit meer. maar het is niet zow erg als dat jij zegt. we gaan nog wel met elkaar om alleen wat minder dan een tijdje geleden...
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten