Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 20:15
metaldready
metaldready is offline
heehee..
ik heb sinds een maand of 4 een vriend waar ik tevens mee samenwoon. Een aantal weken terug heeft hij me een aantal keer best wel gedwongen om sex met hem te hebben. Dat heeft mij zo geraakt dat ik er nu bijna helemaal geen zin meer in heb, en elke keer als hij me wil knuffelen zoek ik er iets achter (kortom we zijn best afstandelijk geworden).
Hiervoor heeft hij een sexrelatie van een jaar gehad waardoor hij zo is geworden als hij nu is (zegt hij).
Ik kan in ieder geval niet met zijn sexobsessie overweg, heb het ook met hem overgehad maar hij doet er nou niet dat je zegt veel aan.
Het staat nu aan het randje van uitgaan maar ik geef toch wel om hem, maar zo gaat het echt niet ben ik bang..wat moet ik nou doen , zijn er meer mensen met deze ervaringen?
iemand raad?

Groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 20:21
Zeenimf
Zeenimf is offline
dumpen die gast, aangeven bij de politie? hij heeft je verkracht!
wat wou je anders doen?
Oud 19-01-2005, 20:23
Envy
Envy is offline
Zeg dat je een maand (oid) geen sex met hem wil hebben.
Als 'ie dat niet aan kan dump je hem. En als 'ie dat wel kan is jouw boosheid ed waarschijnlijk over en heeft hij zijn lesje geleerd.
Oud 19-01-2005, 20:34
Verwijderd
Het is wel lastig, als je al samenwoont met hem, en je voelt je niet meer op je gemak bij hem.
Wat ik me afvraag is waarom je zo snel met hem bent gaan samenwonen. Wist je wel van zijn verleden? En had hij dit ookal niet eens gedaan voordat jullie gingen samenwonen (die dwang tot seks).

Verder wees gewoon hard tegen hem, en laat je niet dwingen tot seks. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het was, en hoe erg hij jou dwong, maar zorg gewoon dat het niet nog een keer gebeurt.

Daarnaast praat met hem hierover, immers jij voelt je niet meer gelukkig bij hem, is dat dan wat hij zou willen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:38
metaldready
metaldready is offline
ja zeker lastig..
waarom ik samenwoon tsja das gewoon weer een te impulsieve actie geweest wat ik nooit meer doe zo. man man man wat een ellende..
voorderest heb ik het er al zo vaak met em over gehad, maar er verandert niet egt..gaat hij lullige opmerkingen enso maken..
maar aan de andere kant zegt ie weer dat ie me absoluut niet kwijt wil enso..aargh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:52
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
metaldready schreef op 19-01-2005 @ 21:38 :
ja zeker lastig..
waarom ik samenwoon tsja das gewoon weer een te impulsieve actie geweest wat ik nooit meer doe zo. man man man wat een ellende..
voorderest heb ik het er al zo vaak met em over gehad, maar er verandert niet egt..gaat hij lullige opmerkingen enso maken..
maar aan de andere kant zegt ie weer dat ie me absoluut niet kwijt wil enso..aargh
makkelijk gezegd van hem

misschien is het een goed idee om sowieso niet meer met hem samen te wonen, om wat meer grip op de situatie te hebben. Als het dan beter of slechter gaat kun je altijd nog een beslissing maken.
Mja verder, als het al een paar keer gebeurd is en hij niet echt zn best doet om verandering in de situatie te brengen, zou ik zeggen dat het beter is om het maar uit te maken, laat je niet gebruiken omdat je toevallig gevoelens voor hem hebt. Van een familielid/collega/klasgenoot/whatever zou je dat ook niet pikken. Succes!
Oud 19-01-2005, 21:23
waves
waves is offline
zeg hem dat hij je, als hij niets aan zichzelf verandert, wel kwijt is. en laat t geen loos dreigement zijn, doe dat jezelf niet aan .
sterkte!
Oud 19-01-2005, 22:03
Multilot
Multilot is offline
Ga bij je ouders wonen, zorg dat je sterker in je schoenen staat en je voor jezelf kunt zorgen. Probeer dan weer een keer op jezelf te gaan wonen of eventueel samenwonen.

Dat je weg moet bij hem lijkt me logisch
Oud 19-01-2005, 22:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 19-01-2005 @ 21:21 :
dumpen die gast, aangeven bij de politie? hij heeft je verkracht!
wat wou je anders doen?
I'm with stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 00:50
Jolt
Jolt is offline
Ik vindt het een beetje lame van hem, dat hij zich niet kan inleven in jou situatie.

En ook makkelijk om de oorzaak van het probleem niet bij hem te leggen, stel het kwam door die seks relatie kan hij er toch ook wat aan doen.

Maar jah, ik ben het ook met Zeenimf en Mark eens.
Oud 20-01-2005, 01:45
Methuselah
Methuselah is offline
Dumpen die loser.
Oud 20-01-2005, 05:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Envy schreef op 19-01-2005 @ 21:23 :
Zeg dat je een maand (oid) geen sex met hem wil hebben.
Als 'ie dat niet aan kan dump je hem. En als 'ie dat wel kan is jouw boosheid ed waarschijnlijk over en heeft hij zijn lesje geleerd.
Oud 20-01-2005, 06:14
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ben je nou in die 4 maanden met hem samen gaan wonen of woonde jullie al samen (b.v huisgenootjes ofzo)
Oud 20-01-2005, 08:20
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 20-01-2005 @ 07:14 :
Ben je nou in die 4 maanden met hem samen gaan wonen of woonde jullie al samen (b.v huisgenootjes ofzo)
is dat relevant?

Gedwongen seks klinkt als verkrachting eerlijk gezegd. Waarschijnlijk liep dit iets anders, maar toch. Op het moment dat er weer sprake is van intimiteit ben jij bang dat hij zich weer gaat opdringen etc.
Erg moeilijk, wwant het is een stukje vertrouwen wat nu geheel mist en wat wel degelijk essentieeel is in een goede relatie.
Ik zou je denk ik aanraden om weer thuis te gaan wonen of iets dergelijks, Dat ie jouw en seks niet meer vanzelfsprekend kan nemen en dat ie iets meer moeite voor jouw moet doen en om de relatie staande te houden.

Wat je eigenlijk natuurlijk moet doen is hem dumpen. Want zoiets kan je echt niet maken, niet als er sprake is van wederzijds respect en als je van elkaar houdt... Dan wil je liefdevolle seks, geen lust seks.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 09:17
Angeles
Angeles is offline
Hij dwingt je tot seks en hij maakt lullige opmerkingen tegen je als je erover wil praten? Over zoiets valt toch nauwelijks nog te praten? Wat een lomp excuus ook dat hij zo geworden is omdat hij een seksrelatie achter de rug heeft, alsof hij daar wel mocht doen wat hij wilde. Alsof je daardoor je gezonde verstand verliest.

Eigenlijk heb ik voor dit soort situaties maar één advies. Punt erachter zetten en nooit meer teruggaan. Zulke dingen worden niet beter, alleen maar erger, bovendien is het ook niet echt een fijne basis voor een verdere relatie.
Oud 20-01-2005, 10:17
metaldready
metaldready is offline
bedankt voor de reacties!
ik kan iig niet meer terug naar men ouders dat is een lang verhaal wat ik jullie gespaard zal houden
anyways ik woon in een kraakpand, een ouwe supermarkt wel te verstaan. Vorige weer heb ik een drumhok gemaakt en ik heb al gezien dat daar een matrasje bijkan, dus ik ga denk ik dan idd daar maar slapen, tis een erg claustrofobisch hokje datwel maarja. aan de andere kant wel oneerlijk dat hij zoiets heeft van 'jah ik weet niet wat jij gaat doen maar ik blijf in deze kamer zitten' en dat is dus een kamer van 45 vierkante meter.. en daar staat al ons gemeenschappelijk spul in. mmmm..
en je loopt elkaar nog steeds tegen het lijf, is dat slim?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 10:21
Verwijderd
kun je dan niet beter bij een vriendin ofzo in trekken ?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 11:03
Angeles
Angeles is offline
Tja, hij zal niet mee gaan werken door zelf in dat claustrofobische hokje te gaan slapen. Maar 't lijkt mij niet heel verstandig om daar te blijven wonen. Zoek andere woonruimte dus, of kijk inderdaad of je tijdelijk bij een vriendin terecht kunt.

Je woonde voordat je met hem samenwoonde toch ook gewoon ergens?
Oud 20-01-2005, 13:27
Luna
Luna is offline
Citaat:
metaldready schreef op 19-01-2005 @ 21:38 :
wtf, omdat jij serieus ergens over wilt praten?! Als hij geen respect voor jouw gevoelens heeft dan lijkt dat me geen goede basis voor een relatie..
Oud 20-01-2005, 15:39
-bambi-
-bambi- is offline
Ik zou inderdaad zoals al eerder gezegd een maand geen sex met hem hebben en dan verder zien hoe het loopt..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:23
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
metaldready schreef op 19-01-2005 @ 21:15 :
heehee..
ik heb sinds een maand of 4 een vriend waar ik tevens mee samenwoon. Een aantal weken terug heeft hij me een aantal keer best wel gedwongen om sex met hem te hebben. Dat heeft mij zo geraakt dat ik er nu bijna helemaal geen zin meer in heb, en elke keer als hij me wil knuffelen zoek ik er iets achter (kortom we zijn best afstandelijk geworden).
Hiervoor heeft hij een sexrelatie van een jaar gehad waardoor hij zo is geworden als hij nu is (zegt hij).
Ik kan in ieder geval niet met zijn sexobsessie overweg, heb het ook met hem overgehad maar hij doet er nou niet dat je zegt veel aan.
Het staat nu aan het randje van uitgaan maar ik geef toch wel om hem, maar zo gaat het echt niet ben ik bang..wat moet ik nou doen , zijn er meer mensen met deze ervaringen?
iemand raad?

Groetjes!
nog een keer erover praten. hem door het zand laten kruipen. soms is het het beste voor die jongens en voor jou ook. (even iets anders tussendoor) mn vriend is 2 weken terug vreemd gegaan, toen heb ik t uitgemaakt. ik was echt boos op m. maar toch wilde ik m terug. en ik heb m door het zand laten kruipen hij zette echt alles voor me opzij. ik vergeef hem. ik weet nu dat ie echt mij wil en niet gewoon een seksmaatje.
ik denk dat t goed is voor jou om tegen hem te zeggen wat je wilt, wat je voelt. en wat je absoluut niet wilt. laat je niet gebruiken! en maak echt je eigen keus! succes ermee liefs sjlot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten