Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
misschien is het een goed idee om sowieso niet meer met hem samen te wonen, om wat meer grip op de situatie te hebben. Als het dan beter of slechter gaat kun je altijd nog een beslissing maken. Mja verder, als het al een paar keer gebeurd is en hij niet echt zn best doet om verandering in de situatie te brengen, zou ik zeggen dat het beter is om het maar uit te maken, laat je niet gebruiken omdat je toevallig gevoelens voor hem hebt. Van een familielid/collega/klasgenoot/whatever zou je dat ook niet pikken. Succes!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gedwongen seks klinkt als verkrachting eerlijk gezegd. Waarschijnlijk liep dit iets anders, maar toch. Op het moment dat er weer sprake is van intimiteit ben jij bang dat hij zich weer gaat opdringen etc. Erg moeilijk, wwant het is een stukje vertrouwen wat nu geheel mist en wat wel degelijk essentieeel is in een goede relatie. Ik zou je denk ik aanraden om weer thuis te gaan wonen of iets dergelijks, Dat ie jouw en seks niet meer vanzelfsprekend kan nemen en dat ie iets meer moeite voor jouw moet doen en om de relatie staande te houden. Wat je eigenlijk natuurlijk moet doen is hem dumpen. Want zoiets kan je echt niet maken, niet als er sprake is van wederzijds respect en als je van elkaar houdt... Dan wil je liefdevolle seks, geen lust seks. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik denk dat t goed is voor jou om tegen hem te zeggen wat je wilt, wat je voelt. en wat je absoluut niet wilt. laat je niet gebruiken! en maak echt je eigen keus! succes ermee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hiermee aan?? anoniempie199 | 2 | 01-07-2013 23:53 | |
Seksualiteit |
Een jongen raar wat moet ik doen rickoboyo | 9 | 30-04-2013 22:21 | |