Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2005, 11:52
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik zal het even van het begin af aan uitleggen..

gisteravond kwam mijn vriendin bij mij thuis en op den duur gingen we samen op mijn kamer op ons bed zitten en wat tv kijken enzo beetje stoeien en de week daarvoor liet ze merken dat ze wel eens een stapje verder wouw gaan enzo (ken haar iets meer dan een maand) en ik zei dat ik dat ook wel wouw dus toen ik haar een tijdje aan het strelen was bij haar (om het maar gelijk duidelijk te maken) vagina vroeg ik of ze het oke vond als ik verder zou gaan (ik bedoel dus vingeren en dat wist zij ook) maar toen zei ze gelijk NEE en we hebben toen een half uur ofzo niks tegen elkaar gezegd daarna nog wat gestoeid enzo marja t was toch beetje raar

vandaag zei ze via sms dat ze onzeker is op dat gebied en dr nie echt voor in de stemming was maarja... ze zat er wel zelf hele tijd over bezig dusja wa moe ik dan denken

maargoed ik zie dit dus best als een behoorlijke blunder van mij en voel me er best klote over en toen ik net smste en zei dat ik me klote voelde daarover zei ze dat ze het ook wel beetje een blunder van mij vond en dat ze het allemaal niet meer wist en niks wist te zeggen

nouw nu voel ik me dus nog slechter want k ben bang dat ze me strax niet meer wil ofzo terwijl ik echt van haar houw en dr nooit kwijt wil

HELP!!!

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 11:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2005, 11:58
Earphone
Earphone is offline
Dat is toch helemaal geen blunder van jou? Ik neem aan nadat je hebt gevraagd of je verder mocht gaan, dat je dat dan niet hebt gedaan. Dat is toch goed? In ieder geval beter dan een kerel die zijn handen niet kan thuishouden. Je bent een maand samen, is zij al ervaren? Laat haar wennen aan het idee. Misschien is ze niet ervaren in die dingen. Praat er over met elkaar (in het echt en dus niet via SMS). Maar denk eraan: het is helemaal geen blunder van jou.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 12:03
Mouilly
Mouilly is offline
Jij zit niet fout..zij was erover aant praten en zette jou dus aant denken..ik snap wel dat meisjes inneens dat gevoel kunnen verdraaien en inneens heel onzeker willen..misschien alleen om te testen of de jongen wel al zover was

maar jij hebt geen blunder gemaakt want zij maakte je in de war door inneens nee te zeggen dus je kunt er niks aan doen en je hebt niks fout gedaan...

het beste is om er helemaal niet meer diep op in te gaan tenzij zij dat graagen aangeeft dat ze dat wil.
Oud 15-01-2005, 12:05
Verwijderd
Ik vind het ook geen blunder, als ze zelf eerst gezegd heeft dat ze wel verder wil. Het is haar goed recht om dat terug te nemen, en misschien heb je dan eventjes een ongemakkelijke situatie, maar een blunder? Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 12:15
juno
juno is offline
Dit soort stomme dingen moet je meteen uitpraten, en dan niet over msn ofzo. EEn blunder was het niet, zij dacht ze meer durfde, jij ging er op in, en ze durfde toch niet en je hield op. Prima toch? Je hebt het juist goed aangepakt.

Maar nu voelen jullie je allebei raar omdat jullie het ergens niet helemaal over eens waren. (ghe, jullie eerste ruzietje) Nou, wen daar maar aan, want dat zal nog wel vaker gebeuren en is helemaal niet erg.

Dus als zoiets weer een keer gebeurd, ook al voelt het raar, maak het lekker meteen weer goed, door te zeggen dat het niet geeft, door elkaar te vertellen wat je op dat moment voelde dacht , en help het op die manier de wereld uit. En daarna gaan jullie weer lekker verder met knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 12:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat vind ik niet echt een blunder. zij dacht dat ze verder wou, maar toch is ze er niet klaar voor. wat is daar nou zo erg aan? ze zal je daarvoor echt niet verlaten en anders is ze je gewoon niet waard, want dit is geen rede om iemand te verlaten!!
Oud 15-01-2005, 13:45
freakzor1987
freakzor1987 is offline
heb dr net gebeld en we hebben dr ff over gepraat en besloten om dr nie meer aan te denken en gewoon verder te gaan als ze zover is neem ik aan dat ze me het wel vertelt k voel me nu in ieder geval een stuk beter nu we dr over gepraat hebben

thnx
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 13:45
Verwijderd
Het is geen blunder hoor Niks aan de hand, je moet het alleen even uitpraten.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 14:10
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 15-01-2005 @ 14:45 :
heb dr net gebeld en we hebben dr ff over gepraat en besloten om dr nie meer aan te denken en gewoon verder te gaan als ze zover is neem ik aan dat ze me het wel vertelt k voel me nu in ieder geval een stuk beter nu we dr over gepraat hebben

thnx
Goed zo
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 09:55
WolterB
WolterB is offline
Het vragen is juist heel goed.
Beter dan het gewoon prberen te doen zonder het aan haar te vragen, want dan weet je niet of ze het wel goed vindt.
Dat je je schuldig voelt/voelde is echt niet nodig, want jij hebt goed gehandeld vind ik. Bij elke 'stap' vragen of het goed is, is naar mijn mening t beste wat je kan doen, want zo kom je allebei niet voor verrassingen te staan
Oud 16-01-2005, 11:29
Bruut
Bruut is offline
tis een dom wijf als ze zegt dat het jouw blunder was

ze is gewoon preuts
Oud 16-01-2005, 11:40
white witch
white witch is offline
Joh, of ze was gewoon ongesteld. Dat hebben vrouwen wel eens
Oud 16-01-2005, 11:53
Fine
Fine is offline
Citaat:
Bruut schreef op 16-01-2005 @ 12:29 :
tis een dom wijf als ze zegt dat het jouw blunder was

ze is gewoon preuts
idd, om t n blunder te noemen gaat ook weer n btje ver... Ik bedoel, als ze ni wil, zand er over ,, dat kan ook... Maar om t n blunder te noemen...
Oud 16-01-2005, 12:15
freakzor1987
freakzor1987 is offline
nee ze was nie ongesteld want da was 2 weken terug al, maar ze zei nog dat ze het wel wouw maar ze voelde zich toen niet op dr gemak en kon ze zich niet ontspannen zei ze dusja k snap ut wel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 13:13
Verwijderd
Waar gáát dit over? Jij hebt het toch netjes gevraagd?

En houd eens op met die w's, bah.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:24
Verwijderd
je moet zorgen dat ze op haar gemak is met jou.

ik vraag me wel af hoe oud ze is...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:25
freakzor1987
freakzor1987 is offline
ik ben 17 en zij is 19 dus da lijkt me toch niet een probleem...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:28
Verwijderd
dat zou geen probleem moeten zijn nee
nou ja, toch vreemd, ze moet niet zo'n muts zijn
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:32
freakzor1987
freakzor1987 is offline
dat weet ik ook wel maar dat ga ik haar maar nie vertellen lijkt me nie verstandig en niet echt bevorderlijk voor de situatie, maar ze zei nog dat we het wel eens over zouden doen

ook zei ze nog dat ze jammergenoeg niet zoveel voelde van mijn gestreel maar ze zei dus dat dat door de broek kwam die ze aanhad naja het zal wel moet ze volgende keer maar andere broek aandoen (a) maar daardoor was ze dus nog niet echt opgewonden dus dat zal niet echt meegeholpen hebben...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:35
Verwijderd
nou als ze gewoon normaal had gedaan was die broek toch wel uitgekomen of niet?

het is gewoon een muts, klaar.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:40
freakzor1987
freakzor1987 is offline
tsja het klinkt misschien beledigend maar misschien is niet iedereen hetzelfde op sexueel gebied he, denk daar eens over na, misschien heeft ze slechte ervaringen in het verleden met zulk soort dingen dat weet ik niet en jij zeker niet dus jij bent wel de laatste die over haar kan oordelen..!!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 15:43
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
freakzor1987 schreef op 16-01-2005 @ 16:32 :
naja het zal wel moet ze volgende keer maar andere broek aandoen (a) maar daardoor was ze dus nog niet echt opgewonden dus dat zal niet echt meegeholpen hebben...
Een meisje wordt niet alleen opgewonden door haar over haar vagina te strelen.

Je zult gewoon geduld moeten hebben, ze is er blijkbaar toch nog niet klaar voor.
Oud 17-01-2005, 18:44
lieve
lieve is offline
Zoals jij het verhaal uitlegt...

Vind ik helemaal niet dat je een blunder gemaakt hebt. Integendeel zelfs, zij heeft reeds bezig geweest over het feit dat ze verder wou... en een week later is het dan zover. Je vraagt het dan nog tenminste of ze het erg zou vinden dat je verder gaat.
Ik zou het iets 'erger'(voor zover je het erger kunt noemen) mocht je het dan niet gevraagd hebben.

Dus don't worry, GEEN BLUNDER!!!

Nu ze had je meteen moeten zeggen waarom ze niet verder wou in plaats van gewoon NEEN te zeggen. Dan had je het meteen geweten, en had er geen stilte van 30minuten gevallen.
Het is echt belangrijk dat je over zo'n dingen praat met je partner.(Heb ik zelf ook moeten leren hoor!)

In elk geval ik kan je enkel zeggen;
- je hebt geen blunder gemaakt
- en praat er met haar over
Oud 19-01-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
freakzor1987 schreef op 16-01-2005 @ 16:40 :
tsja het klinkt misschien beledigend maar misschien is niet iedereen hetzelfde op sexueel gebied he, denk daar eens over na, misschien heeft ze slechte ervaringen in het verleden met zulk soort dingen dat weet ik niet en jij zeker niet dus jij bent wel de laatste die over haar kan oordelen..!!
Okay, dat zou kunnen, wellicht heeft ze inderdaad heel nare ervaringen op dat gebied, dat zou ook een goede oorzaak kunnen zijn van zo'n vreemde reactie, maar als ze blijft beweren dat het een blunder van jou was en niet tot bezinning komt, tja...

Dat ze twee jaar ouder is dan jij betekent niet dat zij ook alles beter weet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten