Hangt ervan of je de persoon ziet als man of vrouw, dat is alles.
Citaat:
gekkie schreef op 22-01-2005 @ 20:16 :
En eerlijk gezegd ziet hij/zij er heel leuk uit hoor! Kan me best voorstellen dat je daar opvalt.... als je van iemand houd boeit het toch niet dat ie vroeger een ander geslacht had...
En of je dan bi bent of niet? Ik weet het niet.... Als je maar gelukkig bent, jah toch???
|
Face it, bij dat soort liefde heb je ALTIJD ergens het sexuele. Het lijkt me geen toeval dan een heterosexuele man altijd met een vrouw gaat samenwonen en vice versa.
Maar je hebt gelijk, als je maar gelukkig bent idd, al mag je niet vergeten dat seksualiteit hier een rol speelt. Ik vind de gedachte om naar bed te gaan met een transsexueel echt niet smakelijk, en dat is iets wat zelfs de sterkste liefde niet volledig kan verdrijven. Hoogstens grotendeels.
En tja, je zegt dat hij/zij er heel leuk uit ziet...Volgens mij heb je gewoon sympathie voor hem/haar (grr

) en zie je de situatie als relatief normaal. Werkelijk een sexuele relatie hebben met transexuelen is toch nog een stapje verder, en waarschijnlijk voor jou nogal moeilijk om je dat voor te stellen. (niet nederig bedoeld)
Maar het kan idd, het is alleen absoluut niet vanzelfsprekend.