Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daar zijn er al bar weinig van voor mijn gevoel.. Het wisselt, denk ik, je kan toch nooit precies hetzelfde in dezelfde mate voor elkaar voelen? Maargoed, dit is wel erg extreem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die gelukkig gehuwden, och. Ik geloof dat tegenwoordig 50% van de getrouwde lui scheiden. Komt toch wel mooi overeen met mijn 50/50, hm? |
![]() |
||
Citaat:
Ja goed, 50 % scheidt van elkaar, maar hoeveel blijven er niet bij elkaar voor de kinderen, de hond of gewoon de sleur? Het hangt er maar vanaf wat je kijk is op gelukkig. Of wat je kijk is op extreem. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En mijn kijk op het extreme klopt, dat moet je toegeven. Dat het uitgaat omdat een van de twee d'r totaal geen zin meer in heeft, dat komt om de haverklap voor. |
![]() |
||
Citaat:
Ja goed zo kunnen we wel eeuwig doorgaan met extremere dingen verzinnen. Ik ervaar het op het moment zo. Aangezien het me drie, vier keer eerder is gebeurd achter elkaar. Oh god opeens valt het me in dat het dan wel aan mij moet liggen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je kunt ook bijna nooit zeker stellen dat je altijd maar evenveel voor elkaar voelt. Het is zelfs maar zelden zo. Probleem is alleen dat je het moeilijk elke dag aan elkaar kutn gaan vragen, maar het altijd na een hele lange tijd sudderen er ineens uit komt met een klapper. En het zuigt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het zuigt inderdaad; en lesbische liefde doet het niet voor mij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |