Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 01:05
Androgyn
Androgyn is offline
Even schuilen wil ik en ik dacht dat ik iemand had gevonden waarbij dat kon. Maar god, moeilijkheden zijn er altijd en hij heeft me duidelijk gemaakt dat hij geen zin heeft om als mijn afdak te dienen.

Een gebrek aan vlinders, gok ik.

Denken jullie dat het altijd zo is dat de een meer voor de ander voelt in een relatie?
Oud 19-01-2005, 01:10
Verwijderd
1) We waren beiden even verliefd en na verloop van tijd beiden even niet-verliefd.
2) Hij voelde meer voor mij dan ik voor hem.
3) Ik voelde meer voor hem dan hij voor mij.
4) We hadden er na een maandje allebei niet zo'n zin meer in.

Gebaseerd op persoonlijke ervaringen, 50/50 dus.

Los daarvan, als het altijd zo zou gaan als jij beschrijft, zouden er dan nog gelukkig getrouwde lui zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 01:18
Androgyn
Androgyn is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 02:10 :
1) We waren beiden even verliefd en na verloop van tijd beiden even niet-verliefd.
2) Hij voelde meer voor mij dan ik voor hem.
3) Ik voelde meer voor hem dan hij voor mij.
4) We hadden er na een maandje allebei niet zo'n zin meer in.

Gebaseerd op persoonlijke ervaringen, 50/50 dus.

Los daarvan, als het altijd zo zou gaan als jij beschrijft, zouden er dan nog gelukkig getrouwde lui zijn?

Daar zijn er al bar weinig van voor mijn gevoel..
Het wisselt, denk ik, je kan toch nooit precies hetzelfde in dezelfde mate voor elkaar voelen? Maargoed, dit is wel erg extreem.
Oud 19-01-2005, 01:23
Verwijderd
Citaat:
~ Salomé ~ schreef op 19-01-2005 @ 02:18 :
Daar zijn er al bar weinig van voor mijn gevoel..
Het wisselt, denk ik, je kan toch nooit precies hetzelfde in dezelfde mate voor elkaar voelen? Maargoed, dit is wel erg extreem.
Niet zo extreem als jij denkt. Kijk, als jij dacht te kunnen schuilen en hij ondertussen zoiets had van "Laat ik 'r eerst misbruiken, daarna dwingen tot prostitutie en vervolgens dat hele afdak op 'r bakkes laten flikkeren" - dan zou je het iets kunnen noemen dat in de buurt van extreem komt. Maar dat is niet zo. Dus.

En die gelukkig gehuwden, och. Ik geloof dat tegenwoordig 50% van de getrouwde lui scheiden. Komt toch wel mooi overeen met mijn 50/50, hm?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 01:25
Androgyn
Androgyn is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 02:23 :
Niet zo extreem als jij denkt. Kijk, als jij dacht te kunnen schuilen en hij ondertussen zoiets had van "Laat ik 'r eerst misbruiken, daarna dwingen tot prostitutie en vervolgens dat hele afdak op 'r bakkes laten flikkeren" - dan zou je het iets kunnen noemen dat in de buurt van extreem komt. Maar dat is niet zo. Dus.

En die gelukkig gehuwden, och. Ik geloof dat tegenwoordig 50% van de getrouwde lui scheiden. Komt toch wel mooi overeen met mijn 50/50, hm?

Ja goed, 50 % scheidt van elkaar, maar hoeveel blijven er niet bij elkaar voor de kinderen, de hond of gewoon de sleur?
Het hangt er maar vanaf wat je kijk is op gelukkig. Of wat je kijk is op extreem.
Oud 19-01-2005, 01:28
Verwijderd
Citaat:
~ Salomé ~ schreef op 19-01-2005 @ 02:25 :
Ja goed, 50 % scheidt van elkaar, maar hoeveel blijven er niet bij elkaar voor de kinderen, de hond of gewoon de sleur?
Het hangt er maar vanaf wat je kijk is op gelukkig. Of wat je kijk is op extreem.
Genoeg lui die na hun scheiding stiekem toch weer bij elkaar terecht komen. Ik ken d'r in elk geval wel een aantal. En de kinderen, de hond en de sleur - dat zegt niks. Kinderen groeien op, honden gaan dood, en ook de sleur wordt na een tijdje 'n sleur. Sleur^2, dat kan niet iedereen aan, hoor.

En mijn kijk op het extreme klopt, dat moet je toegeven. Dat het uitgaat omdat een van de twee d'r totaal geen zin meer in heeft, dat komt om de haverklap voor.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 01:33
Androgyn
Androgyn is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-01-2005 @ 02:28 :
Genoeg lui die na hun scheiding stiekem toch weer bij elkaar terecht komen. Ik ken d'r in elk geval wel een aantal. En de kinderen, de hond en de sleur - dat zegt niks. Kinderen groeien op, honden gaan dood, en ook de sleur wordt na een tijdje 'n sleur. Sleur^2, dat kan niet iedereen aan, hoor.

En mijn kijk op het extreme klopt, dat moet je toegeven. Dat het uitgaat omdat een van de twee d'r totaal geen zin meer in heeft, dat komt om de haverklap voor.

Ja goed zo kunnen we wel eeuwig doorgaan met extremere dingen verzinnen. Ik ervaar het op het moment zo. Aangezien het me drie, vier keer eerder is gebeurd achter elkaar. Oh god opeens valt het me in dat het dan wel aan mij moet liggen.
Oud 19-01-2005, 02:00
Verwijderd
Citaat:
~ Salomé ~ schreef op 19-01-2005 @ 02:05 :
Denken jullie dat het altijd zo is dat de een meer voor de ander voelt in een relatie?
Het is niet altijd zo, want dat kun je nooit zeker stellen.

Maar je kunt ook bijna nooit zeker stellen dat je altijd maar evenveel voor elkaar voelt. Het is zelfs maar zelden zo. Probleem is alleen dat je het moeilijk elke dag aan elkaar kutn gaan vragen, maar het altijd na een hele lange tijd sudderen er ineens uit komt met een klapper.

En het zuigt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 02:05
Androgyn
Androgyn is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 19-01-2005 @ 03:00 :
Het is niet altijd zo, want dat kun je nooit zeker stellen.

Maar je kunt ook bijna nooit zeker stellen dat je altijd maar evenveel voor elkaar voelt. Het is zelfs maar zelden zo. Probleem is alleen dat je het moeilijk elke dag aan elkaar kutn gaan vragen, maar het altijd na een hele lange tijd sudderen er ineens uit komt met een klapper.

En het zuigt

Het zuigt inderdaad; en lesbische liefde doet het niet voor mij.
Oud 19-01-2005, 02:09
Verwijderd
Citaat:
~ Salomé ~ schreef op 19-01-2005 @ 03:05 :
Het zuigt inderdaad; en lesbische liefde doet het niet voor mij.
Geloof me, vrouwen zijn eigenlijk nóg erger...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 09:44
Sade
Sade is offline
Het komt vaak voor dat de een meer voelt dan de ander, merk ik uit ervaring. Toch weet ik dat het wel kan, want ik zie mijn ouders als een levend voorbeeld van mensen die na al die jaren nog steeds verliefd zijn.
In mijn huidige relatie zijn we allebei even verliefd tot nu toe, en ik hoop dat dat voorlopig nog even zo blijft
Oud 20-01-2005, 09:47
Verwijderd
Ik denk niet dat het is dat de een meer om de ander geeft, maar dat de een meer aan de relatie wil werken dan de ander.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 23:13
Verwijderd
wat een onduidelijk topic zeg... ben je echt verliefd op die jongen? of wil je zoals de topic titel suggereert alleen maar bij hem schuilen? Omdat jij eigenlijk een emotonieel wrak bent en hem gebruikt om je beter te voelen?

Om op je laatste vraag in te gaan... ja, er is altijd 1 in een relatie die meer voor de ander voelt... dit heeft te maken omdat er één is die zich onafhankelijker opsteld tegenover de ander... dit maakt de één onbereikbaarder... de ander gaat zich onzekerder voelen en daarbij nog afhankelijker... sjeeeees, wat een wartaal zeg
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 09:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat slaat nergens op, ik ken zat oudere mensen die nog steeds gelukkig zijn. als je dat niet vind, zegt dat toch behoorlijk veel over je eigen relatie lijkt mij..
Reageren

Regels voor berichten