Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 16:10
niempje
niempje is offline
mijn ex en ik zijn ongeveer al twee maanden uit elkaar. het is uitgegaan omdat hij wat bindingsangst had en omdat hij weinig tijd had door zijn studies. hij vond het niet eerlijk tegenover mij dat hij me niet de aandacht kon geven die hij wou geven. we zagen elkaar dus nog steeds graag maar het kon gewoon niet echt meer verder zo. we hebben dus nooit echt ruzie gehad , maar toch is er een tijdje geweest dat we bijna niet meer tegen elkaar spraken.
nu is dit weer helemaal anders , we horen elke dag van elkaar en hebben zelf weer afgesproken enzo..en hij zegt vaak dat hij me mist.

nu heeft hij me onlangs meegevraagd op een weekendje. hij zou in de vakantie met een heleboel vrienden voor een paar daagjes weggaan om te feesten , en hij heeft mij meegevraagd! erg vind ik het niet om 2 of 3dagen met hem te zijn , maar ik ken absoluut niemand van zijn vrienden. heb de meesten nog niet eens gezien! vind het natuurlijk heel lief van hem om me mee te vragen , en volgens mij betekent dit toch wel iets maar ik ben erg hard aan het twijfelen. zou ik dit wel doen? ik denk wel dat ik er achteraf spijt van zou hebben moest ik niet zijn gegaan..maar wat denken jullie ervan? zou jij zo met je ex weggaan? en met zo een boel mensen dat je niet eens kent?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 16:24
Sparkle.
Sparkle. is offline
Vraag aan hem wat de bedoeling hier van is.
En wanneer het gewoon onschuldig en gezellig is bedoeld, moet je voorstellen of je eens een keertje een avondje met hen mee mag gaan stappen.
Zo leer je hen tenminste een beetje kennen.

En daarbij: Als jullie het nog prima met elkaar kunnen vinden, en je hem toch wel stiekem nog best leuk vind, moet je er voor gaan!!!

Succes!!
Oud 19-01-2005, 16:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 19-01-2005 @ 17:24 :
Vraag aan hem wat de bedoeling hier van is.
En wanneer het gewoon onschuldig en gezellig is bedoeld, moet je voorstellen of je eens een keertje een avondje met hen mee mag gaan stappen.
Zo leer je hen tenminste een beetje kennen.

En daarbij: Als jullie het nog prima met elkaar kunnen vinden, en je hem toch wel stiekem nog best leuk vind, moet je er voor gaan!!!

Succes!!
Niets aan toe te voegen
Oud 19-01-2005, 16:44
niempje
niempje is offline
het zal niet meer mogelijk zijn om hen eerst te leren kennen , omdat ze direct vertekken na hun examens ze gaan nu dus niet echt uit maar ik denk idd dat ik er gewoon voor moet gaan.. ik vind hem "stiekem" nog wel leuk enzo dus ik hoop dat er dan misschien nog wat kan gebeuren! alleen zal het eerst wat eng zijn eh.
hij weet dit ook wel , want heb het hem nog vaak gezegd dat ik hem eig helemaal niet vergeten ben enzo..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 16:55
MonoM
MonoM is offline
gewoon gaan.

het klinkt alsof hij jou ook nog niet helemaal vergeten is
Oud 19-01-2005, 17:21
Anathema
Anathema is offline
Ex is een raar woord.

Is hij nu niet eerder een erg goede vriend? Ik zou zeggen: ga met hem mee als je hem nog graag ziet. Het enige wat me nadelig lijkt is als hij iets van plan is met jou... én zijn vrienden, als je snapt wat ik bedoel Maar, dat is hoogstwaarschijnlijk niet het geval

Ga ervoor zou ik zeggen, zeker als je nog gevoelens voor hem hebt en opnieuw wilt beginnen.
Oud 19-01-2005, 17:21
Envy
Envy is offline
Gewoon gaan.
Die vrienden leer je snel genoeg kennen.
Oud 19-01-2005, 17:51
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Envy schreef op 19-01-2005 @ 18:21 :
Gewoon gaan.
Die vrienden leer je snel genoeg kennen.
Pcies
Oud 19-01-2005, 17:54
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
idd gaan

Imo heb je niets te verliezen, je hebt geluk met zo een ex
Oud 19-01-2005, 17:56
Verwijderd
Gaan gaan gaan!
Vroeg mijn ex me maar mee [SIZE=0,5]maarja, die zie ik zelf volgende week, maar toch... weekendje weg...[/SIZE]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:19
Landslide
Landslide is offline
Misschien heeft hij wel leuke vrienden
Oud 19-01-2005, 18:21
niempje
niempje is offline
ik heb inderdaad geluk met zo een ex alleen spijtig dat we niet meer samen zijn.. maar het lijkt mij niet dat je dat zomaar doet een meisje meevragen met al je vrienden? nuja ik denk maar dat ik meega.. het zal vast wel gezellig worden en ik heb idd niets te verliezen! ik weet zeker dat ik er anders spijt van zou hebben! thx voor alle reacties al!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:22
niempje
niempje is offline
Citaat:
Landslide schreef op 19-01-2005 @ 19:19 :
Misschien heeft hij wel leuke vrienden

LOL dat is mooi gezien denk niet dat ik hem dat kan aandoen , zou maar smerig zijn eh
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:43
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hehe, een aantal maanden geleden hebben mijn ex en een vriendin van haar me ook gevraagd of ik en een vriend van me met hun naar Salou wilden in de zomer!
Naja, ik wist het echt niet zeker, want ik wilde eerst weten wat al mijn vrienden van plan waren in de zomer, want ik had veel meer zin om met mijn vrienden te gaan dan met hun twee. Ik vond dat het wel onverwacht uit de hoek kwam, want zo vaak zie ik mijn ex niet meer. Misschien speelde drank mee (want het was na een avondje stappen dat ze het voorstelden), maar dat excuus sluit ik al uit omdat zij tweëen bijna nooit alcohol drinken met uitgaan en omdat het nogal serieus klonk. Naja, die vriend had daar dus ook helemaal geen zin in toen ik het hem voorstelde en nu ik er over nadenk... ik ook helemaal niet. Niet omdat het mijn ex is (we hebben helemaal geen ruzie of zo) maar omdat ik gewoon liever met mijn vrienden wil gaan. En ik weet op dit moment ook nog niet helemaal zeker of ik op vakantie ga (misschien te weinig geld of weinig vrienden die gaan)...
Zij moeten dat trouwens al deze maand weten of we mee gaan, maar in de tussentijd hebben ze er helemaal niet meer naar gevraagd... dus ja laat dan maar ook gaan.
Oud 19-01-2005, 21:44
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als jullie nog hele goede vrienden zijn, waarom niet?! dan hoor je veel leuke dingen te doen!
Oud 19-01-2005, 22:13
niempje
niempje is offline
waarom niet? ik weet het niet , ik heb helemaal geen zin om daar zo wat bij te lopen terwijl hij zit te vieren met zijn vrienden maar denk nu eerlijk gezegd niet dat dat gaat gebeuren , omdat hij me tenslotte toch meevraagt.
verder hebben we niet zo lang verkeerd , en zijn we ook nog nooit bij elkaar blijven slapen.. dus dat zal ook al wat anders zijn en miss raar doen doordat t mijn ex is!

@ mr oizo : wel cool dat ze je zo meevraagt eh , maar denk je dan niet dat ze nog wat met je wilt? want van zo een vriend mee te vragen enzo (voor der vriendin?) vind het maar verdacht heb je het haar dan al gezegd?en hoe reageerde ze er dan op?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 22:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
niempje schreef op 19-01-2005 @ 23:13 :
@ mr oizo : wel cool dat ze je zo meevraagt eh , maar denk je dan niet dat ze nog wat met je wilt? want van zo een vriend mee te vragen enzo (voor der vriendin?) vind het maar verdacht heb je het haar dan al gezegd?en hoe reageerde ze er dan op?
Nou ja, die vriendin vroeg het meer, maar zij vond het gewoon oke, zij ging er niet tegen in dus. En ze wil zeker niets meer met me, weet ik absoluut zeker. Volgens mij toen ze dat ook vroegen heb ik haar sindsdien ze me gevraagd hebben niet meer gezien. Soms praten we nog wel met elkaar op MSN, maar ook helemaal niet veel. Ik ben zelf degene die het gesprek begint, zij eigenlijk nooit. Ik heb haar zelfs nog een SMS'je gestuurd van "Gelukkig nieuwjaar" (met Oud&Nieuw) en niets terug gekregen. Maar datzelfde SMS'je heb ik ook naar 40 andere mensen verzonden, dus gewoon naar alle goede vrienden en vriendinnen, geen teken dat ik nog iets met haar wil. En ik zelf hoef haar helemaal niet meer. We waren ook te verschillend, dus een nieuwe relatie zit er wat mij betreft zeker niet in.

Na mij heeft ze trouwens al weer 2 of 3 vriendjes gehad, ook allemaal kortstondig (met mij heeft ze zelf ook maar 2½ maand gehad). Ik vond het helemaal niet verdacht, en daarom heb ik dat ook helemaal niet gevraagd. Heb ook in de afgelopen maanden helemaal geen kansen daartoe gekregen, aangezien ik haar bijna nooit meer spreek.

Voordat ze me al mee vroegen op vakantie was het contact al mager. Ach ja, ik houd het er gewoon op dat ze verder ook geen personen weten waarmee ze moeten gaan. Hoeft ook niet hoor van de andere kant... maja ze vroegen het in november ergens en ze moesten het al deze maand zeker weten (waarom weet ik niet )

En ja, verder was het allemaal zo'n vaag idee. Ook omdat ik al liever met mijn vrienden op vakantie wil, wilde ik eerst weten waar mijn vrienden heen willen en wanneer. Verder heb ik misschien nog hertentamens in de zomer voor mijn school, dus ik kan niet zo maar al met iemand anders een vakantie boeken. En BTW: die vriend van me die ze ook mee wilden krijgen, had er nog minder zin in dan ik (om met hun op vakantie te gaan dus). En zoals ik al eerder zei, zowel mijn ex als haar vriendin hebben er niet meer naar gevraagd, dus ten eerste: zo verdacht is het niet, ten tweede: ze hebben misschien al andere mensen gevonden.

Dus ja...

Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 22:19.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten