Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
LOL ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na mij heeft ze trouwens al weer 2 of 3 vriendjes gehad, ook allemaal kortstondig (met mij heeft ze zelf ook maar 2½ maand gehad). Ik vond het helemaal niet verdacht, en daarom heb ik dat ook helemaal niet gevraagd. Heb ook in de afgelopen maanden helemaal geen kansen daartoe gekregen, aangezien ik haar bijna nooit meer spreek. Voordat ze me al mee vroegen op vakantie was het contact al mager. Ach ja, ik houd het er gewoon op dat ze verder ook geen personen weten waarmee ze moeten gaan. ![]() ![]() En ja, verder was het allemaal zo'n vaag idee. Ook omdat ik al liever met mijn vrienden op vakantie wil, wilde ik eerst weten waar mijn vrienden heen willen en wanneer. Verder heb ik misschien nog hertentamens in de zomer voor mijn school, dus ik kan niet zo maar al met iemand anders een vakantie boeken. En BTW: die vriend van me die ze ook mee wilden krijgen, had er nog minder zin in dan ik (om met hun op vakantie te gaan dus). En zoals ik al eerder zei, zowel mijn ex als haar vriendin hebben er niet meer naar gevraagd, dus ten eerste: zo verdacht is het niet, ten tweede: ze hebben misschien al andere mensen gevonden. Dus ja... ![]()
Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 22:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met ex Sens. | 27 | 17-09-2008 17:03 | |
Psychologie |
Wel of niet meegaan morgen? JustADreamer | 14 | 27-10-2007 23:11 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Waarom kijken mensen niet verder dan hun neus lang is? Pruts0r | 63 | 16-06-2006 21:44 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #36 rare kwast | 492 | 27-08-2005 21:40 | |
Liefde & Relatie |
Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ... Verwijderd | 68 | 12-09-2004 17:33 |