Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 08:36
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
ik en wat vrienden van me,. hebben beschikking tot een auto en het idee is er om daarmee een leuke trip te maken naar zuiden bijv. of oosten wat youth hostels passerend, beetje kijken wat er is, alleen echt goede ideen zijn er nog niet gekomen..

Dus hier komen jullie in beeld

ik zat bijv.. zelf aan sweden te denken naar stockholm..

Tijdsduur iets van een week tot 2 weken en niet al te duur..

ervaringen zijn ook welkom..

alvast bedankt

Advertentie
Oud 25-01-2005, 13:25
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Lijkt me?
Oud 25-01-2005, 13:39
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
boeie..
Oud 25-01-2005, 16:06
Kadaver
Kadaver is offline
Ik heb eens een roadtrip gemaakt met een stel vrienden door Californie. Prachtige ervaring, de ene keer slaap sliepen we in een typische 'pulp fiction' motel, de ander keer in een cheap hostel...ik zou wel een omgeving kiezen met een gevarieerd landschap
Oud 25-01-2005, 16:25
Princesita
Princesita is offline
Uhm Zweden lijkt me nogal duur... Die hostels hoeven niet duur te zijn, maar eten en drank is in Scandinavie naar mijn weten behoorlijk prijzig...
Als je zin hebt om naar bv Kroatie te rijden is dat misschien wel leuk? Tis iig goedkoop, en weer es wat anders dan frankrijk/spanje etc... Of misschien is een tour langs de kust leuk? Gewoon vanuit Nederland/Belgie 'naar beneden' blijven rijden?
Oud 27-01-2005, 19:28
Ivo
Ivo is offline
Als het niet te duur mag zijn raad ik de nieuwe EU landen aan.
Prachtige gebieden, over het algemeen redelijke tot goede wegen, en er naartoe rijden kan lekker door duitsland in 1 dag.
Je verblijf en brandstofkosten zijn in die landen erg goedkoop vergeleken met de rest van europa.

Hou er wel rekening mee dat er ter plekke weinig snelwegen zijn, maar dat lijkt mee geen probleem tijdens een road trip.

Wil je nog meer kosten besparen, neem dan kampeerspullen mee, of in ieder geval een campiggasstel+pannenset. Dan kun je zelf koken en evt. een nachtje kamperen. Dit hangt natuurlijk wel weer af van je ruimte voor je bagage.

Bedenk thuis wel een route die je ongeveer wilt afleggen en koop goede kaarten. En gids met overnachtingsadressen kan ook heel handig zijn onderweg.
Oud 29-01-2005, 14:07
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou Zuid-Duitsland en de nieuwe EU landen bezoeken en dan via de Ardennen weer terug komen. Scandinavie is gewoon erg duur, ik zou dat links laten liggen.
Oud 13-02-2005, 09:50
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
oost-europa dus, daar ben ik idd nog nooit geweest, zal er wat informatie over zoeken, lijkt me interessant
Oud 14-02-2005, 09:37
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
dem schreef op 13-02-2005 @ 10:50 :
oost-europa dus, daar ben ik idd nog nooit geweest, zal er wat informatie over zoeken, lijkt me interessant
Dat ga ik in de zomer ook doen
Advertentie

Regels voor berichten