Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wap, MMS enzovoorts kost allemaal geld.. ga je dat dan gebruiken? Als je bij alles op 'nee' uitkomt zou ik dat mobieltje niet nemen. 7 euro per maand is 84 per jaar. Daarvoor in de plaats kan je ook een hoop andere dingen kopen... Gebruik je die opties wel, dan kun je het overwegen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is gewoon meer dat ik wel eens een nieuwe telefoon wil. Omdat ik dus ten dele denk dat mn telefoon ooit nog es stuk gaat, en ten tweede omdat ik een telefoon wil met een fotocamera en een fm-radio. En nee, mms en wap zal ik niet gebruiken, maar een heleboel andere (nieuwe) opties wel. Dus tsjah. Vandaar dat ik zit te twijfelen. @ Qamra: dat abbonement duurt twee jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met een beetje geluk wel langer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verdomme, snel zo'n ding aanschaffen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar een nieuwe hippe telefoon heb ik inderdaad niet nodig. En het is niet zo dat ik daarmee hip wil zijn ofzo. Ik wil gewoon weer es wat anders. Ik las net ergens dat je een kopie van je bankafschrift moet meenemen? Waar is dat voor? Want ik heb nog steeds mijn adres niet overgezet naar mijn adres op kamers ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder adviseer ik je als je echt goedkoop wilt een abbo van twee jaar te nemen. Daar krijg je altijd best aardige telefoontjes bij, zelfs al bij een abbonnement van € 12,50. Zie hier bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd op 20-01-2005 om 22:22. |
![]() |
||
Citaat:
je kan ook gewoon met je pinpas 1euro ofzo pinnen, dan krijgt de winkel de gegevens die ze van je willen zonder afschrift. Een 6230 is overigens niet super uberhip ofzo, dus dat je em daar niet voor neemt snappen wel hoor.wel leuk verder,daar niet van.Omdat het toestel alweer een tijdje uit is zal je wel niet veel(of niks) bij hoeven te betalen voor het toestel bij een nieuw abonement.En wat is er mis met bereikbaar zijn voor vrienden en familie?ik snap die negatieve houding tov mob telefoons niet echt. ![]() Dat gratis spul er nog extra bij ,is wel echt waar, ik heb zelf tijdje terug bij mn abo met telefoon een mini ipod gekregen, dit is meestal wel bij iets duurdere abonementen. De kan dat je 3310 het binnenkort begeeft is idd reeel aangezien die dingen niet gemaakt zijn om 10jaar mee te gaan, ze gaan meestal bij abonementen tot max 3jaar, dus langer hoeven ze zelden mee te gaan, en de fabrikant wil ook nieuwe verkopen he. Naja succes iigeval.
|
Je kan ook kijken op www.gsmweb.nl
wat ik eruit opstak was dat het goedkoper is dan andere sites en heb daar dan ook mijn abbo met telefoon besteld ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik zie even niet wat voor telefoon je daar bij krijgt, maar... 3. Ik vind mijn oude telefoon erg lief ![]() ![]() Ik wil die nokia 6230 omdat ie zwart is. Ik wil ook wel een Samsung D500, maar daar moet je een vet duur abbo bij nemen... dus dat wil ik niet. Trouwens, ik vind al die sites vreselijk overzichtelijk.... ik kom er echt niet uit. Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 09:33. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je daar trouwens geen vergunning voor nodig? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |