Gister werkte mijn internet niet en nou ja ik was in een dolle bui en heb dus alles eraf gegooid, tenminste via software en dan verwijderen, want er stond enorm veel rotzooi op, maar nu heb ik dus ook waarschijnlijk één of ander proggie weggegooid voor mijn soundcard want als ik iets via winamp wil spelen zegt ie "bad ?? directsound, bladiebla" een waarschuwing tussen en dan doet ie niks.. Ik heb er wel een programmatje afgegooid, waarvan ik nog denk dat ie het kan zijn multimedia controller, maar eigenlijk geloof ik daar ook nauwelijks in of kan het dit wel zijn? Ik heb ook xp maar teruggaan naar enige herstelpunten lukt dus ook niet meer, nou ja dat lukte dus al een tijdje niet meer

... Misschien weten jullie wat ik moet doen?! Ik dacht misschien via de cd van xp, maar ik zou begod niet weten waar ik dat kan vinden of hoe, voor "geluid, etc"..
En misschien weten jullie ook hoe ik mijn internet weer aan de praat kan krijgen, want het is een thuisnetwerk en de andere computers doen het wel, de router herstarten helpt ook niet, voor de rest zit er niks in de weg.. Wel had ik pipview (datalimiet) proggie dat automatische het internet verbrak na een aantal mb gebruik, maar als je dan de computer opnieuw startte deed ie het weer, en ik heb nu het programma er ook afgegooid (troep)...
XP verwijderen of opnieuw installeren is voor mij ook niet de beste optie, omdat er veel van mijn studie en stageplek op mijn computer staat, ook qua proggie`s en ik heb nu ook eergister net het record van 10000 muziekjes gehaald en dat wil ik ook zo graag houden