Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het liefst heb ik beide maar ga denk ik voor de relatie.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Spreek jij uit ervaring? Zo ziet het er wel uit. Het is in elk geval wel zo dat ik nu ga beginnen met M. en K. zoekt het maar uit.
||
Citaat:
![]() Het enige wat ik probeer is me zo goed mogelijk in te leven in de situatie, waar in dit geval jij in zit, en bekijken wat ik gedaan zou hebben
||
![]() |
Citaat:
![]() En nog eventjes for the record ![]() En denk maar niet dat zij aan jou heeft gedacht toen ze met haar vriend wat begon...en zeker niet of jij hem wel leuk/aardig zou vinden. Want daar heeft een ex nou eenmaal HELEMAAL niets mee te maken. SuC6..! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vond een meisje leuk maar hoor veel verschillende dingen. EzioAuditore | 5 | 03-09-2016 23:42 | |
Liefde & Relatie |
Vindt hij me een beetje leuk - neutraal - erg leuk ? TOMMYHILFIGERRR | 4 | 21-01-2012 16:00 | |
Liefde & Relatie |
vind een ander meisje leuk maar ze heeft een vriend coral1988 | 12 | 18-12-2010 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Erg leuk meisje mee uit vragen... Ikheetgeenhenk | 47 | 28-11-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
MSN-meisje komt, LEUK! maar ik wil niks serieus.... wat te doen? hhendrikxx | 65 | 14-11-2005 16:22 | |
Liefde & Relatie |
vind een jongen erg leuk maar hij doet erg vaag tips asjblieft!! sunflower83 | 8 | 04-06-2004 14:17 |