Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 16:36
liepy
liepy is offline
Heej heej!

Ik ben op zoek naar een Natuur- en wiskunde curses in het Noorden van het land. Dit omdat ik een andere opleiding wil gaan doen, maar als examenvak geen Wiskunde en Natuurkunde hebt gehad.

Het liefste heb ik dat ik ze 's avonds volg i.v.m. mijn eigen school.
WIE O WIE weet een school/plek waar ik meer informatie kan weg halen???
BVD!
Oud 30-05-2002, 16:46
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Welk niveau?

En in welk opzet? Zomercursus? Spoedcursus? Hoeveel tijd ben je bereid er in te steken? 1 schooljaar?

Dus je moet wel wat concreter zijn.

Groetjes
Ben(die zelf dit jaar wiskunde B heeft gehaald omdat hij een andere opleiding wou doen
Oud 30-05-2002, 17:04
liepy
liepy is offline
Ik heb hiervoor MAVO gadaan en diploma gehaald op D niveau. Dus ik kan in principedie curses Wiskunde wel op MAVO-D niveau doen. Ik denk dat Natuurkunde een stapje terug moet omdat dat zo ontzettend moeilijk is.

Het liefst zou ik nog dit jaar een zomercurses willen doen, maar ik kan er ook een heel jaar voor gaan.

Groets
Oud 30-05-2002, 17:41
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
liepy schreef:
Ik heb hiervoor MAVO gadaan en diploma gehaald op D niveau. Dus ik kan in principedie curses Wiskunde wel op MAVO-D niveau doen. Ik denk dat Natuurkunde een stapje terug moet omdat dat zo ontzettend moeilijk is.

Het liefst zou ik nog dit jaar een zomercurses willen doen, maar ik kan er ook een heel jaar voor gaan.

Groets

Je kunt bij het Friesland college(leeuwarden) infomeren of je nog mavo wiskunde en natuurkunde kunt volgen komend jaar.

Anders kun je nog een wiskunde/natuurkunde cursus proberen via de LOI of ook net als bij het friesland college (mocht die het niet meer geven komend jaar) een certificaat wiskunde en natuurkunde halen op mavo D niveau.

genoeg mogelijkheden eigenlijk nog. Een zomercursus zou in mijn ogen denk ik alleen mogelijk zijn via de school waar je je opleiding gaat volgen. Daar zou je ook kunnen infomeren.

Succes!

Groetjes
Ben(die zometeen gaat eten
Reageren

Regels voor berichten