Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alleen als ik een dag niet heb geblowt, heb ik toch het geveol dat ik liever wel had geblowt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() verder gebruik k alcohol, wiet en nicotine en aan nicotine ben ik wel redelijk verslaafd aan t raken. maarja.
||
Citaat:
sommige reacties hier roepen sowieso twijfels bij mij op. grappig hoeveel mensen hier beweren niet verslaafd te zijn maar ondertussen wel ervoor uitkomen dat ze een aantal kenmerken van verslaving vertonen. niet dat ik van mezelf zo goed weet of en hoe verslaafd ik ben aan bepaalde middelen maar dan nog! er zijn een hoop drugs die ik nog eens zou willen doen, zoals paddo's en xtc. maar dit zijn geen drugs waarbij ik denk aan verslaving, aangezien het meer iets is voor de 'perfecte gelegenheden'. alcohol (bier) en thc ben ik echter meer aan gewend, en vooral wat betreft joints is het lastig om er van af te blijven (maar ik kan het wel zonder al teveel moeite, zolang mensen niet in mn buurt blowen). als ik ergens verslaafd aan ben is het wel nicotine. verder zou ik als kanshebbende drug nog caffeine kunnen noemen, zonder een kop koffie 's ochtends ben ik namelijk nog niet echt wakker ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 21:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() euh moest ff flauw doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*censuur* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Hoe weet je precies of je verslaafd bent aan wiet? andy_zaad | 7 | 24-09-2015 14:53 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Drugs & Alcohol |
enquette Buwayh | 45 | 29-03-2003 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |