Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2005, 14:41
Eend
Eend is offline
Omdat ik per ongelijk de 18de sloot
Oud 13-01-2005, 14:43
rare kwast
rare kwast is offline
met jou wil ik geen ruzie ik wil ook helemaal geen ruzie..
ik wil alleen een troostende arm en woord en geen ruzie
Oud 13-01-2005, 14:43
WolterB
WolterB is offline
Ik wilde m net niet per ongeluk sluiten

Vandaag gaat zn gangetje, doe niet veel, doe niet te weinig
Spierpijn is bijna weg, muziek brengt me helemaal tot rust, alleen is het hier te warm voor een vest en te koud voor een shirt
Oud 13-01-2005, 14:50
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-01-2005 @ 15:43 :
met jou wil ik geen ruzie ik wil ook helemaal geen ruzie..
ik wil alleen een troostende arm en woord en geen ruzie
hmm, dat gevoel ken ik ook heel erg. Ik ga mensen van me afduwen wanneer ik ze nodig heb
Oud 13-01-2005, 14:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 13-01-2005 @ 15:50 :
hmm, dat gevoel ken ik ook heel erg. Ik ga mensen van me afduwen wanneer ik ze nodig heb
pcies...en ik wil nog wel eens te hard duwen
Oud 13-01-2005, 14:56
Impulse
ik word vast nog wel gestopt, gestopt voor het wegrennen.

Maar nu heb ik alleen jou nodig, en wil ik alleen maar die drie speciale woorden horen
Oud 13-01-2005, 15:50
Stefanie
Stefanie is offline
Eindelijk heb ik het gedaan... eindelijk!!!

*trots*
Oud 13-01-2005, 16:04
marrel
marrel is offline
Waar ben ik mee bezig.
Ik eet enorm weinig, echt veel minder dan normaal, met als gevolg: ik kom om van de honger en dus ga ik me vol stoppen met chocola. Ik haat het, en niet zo'n beetje. Waarom doe ik zo stom.

En verder heb ik nu 3 kantjes eindbalans, dat moet 2, misschien 3 keer zoveel worden nog... heel de motivatie moet er nog bij pff een meisje uit een andere klas heeft er tot kwart voor 6 vanochtend aan zitten werken , dat ga ik haar toch niet na doen, ik ga ff douchen en dan snel weer verder.
Oud 13-01-2005, 16:06
Storm
Storm is offline
Wilde nog schoenen kopen vanmiddag, maar wilde samen met CJ, moet hij een soort van overwerken en straks zijn de winkels dicht... Moet dan maar morgen, maar dan kan het dus niet vandaag (duh), terwijl ik dat dus wilde. Maar ja, je kan niet alles hebben en zo'n levensgroot probleem is het nu ook weer niet.
Oud 13-01-2005, 16:26
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn armen en benen zijn toch weer moe, maar...

Ik Heb Nooit Meer Gym!

Mja, die hoofdletters waren nodig, die moeten mijn gigantische blijheid aangeven
Oud 13-01-2005, 16:28
marrel
marrel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 13-01-2005 @ 17:26 :
Ik Heb Nooit Meer Gym!
bij mij komt er precies over een week ook zo'n blijde mededeling
Oud 13-01-2005, 16:52
Eend
Eend is offline
Hij is het Ik zweer het
Oud 13-01-2005, 17:04
Nijn*
Nijn* is offline
Waarom moest hij dat nou zien?
Oud 13-01-2005, 17:07
Ruudje
Ruudje is offline
on·be·lang·rijk (bn.)
1 van weinig belang => daar kraait geen haan naar, dat doet er niet toe, een kniesoor die daarop let, het is de moeite niet waard, het sop is de kool niet waard, laat maar /hangen/waaien/zitten/, triviaal, verwaarloosbaar; <=> belangrijk
Oud 13-01-2005, 17:09
Eend
Eend is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 13-01-2005 @ 18:04 :
Waarom moest hij dat nou zien?
Omdat mensen altijd willen zien wat je verbergt, het maakt ze extra nieuwsgierig. Daarom verberg ik veel dingen ook niet en daar zijn mensen niet achter gekomen.
Oud 13-01-2005, 18:00
Luna
Luna is offline
ik ben zoo fucking pissed off en ik weet niet waarom gvd!
Oud 13-01-2005, 18:14
Verwijderd
ik vraag me echt af wat hij van mij vind
Oud 13-01-2005, 18:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag ging wel een stuk beter dan gisteren maar ben toch niet helemaal tevreden. Mijn concentratie en motivatie waren ver te zoeken en als dan eenmaal de pc aanstaat is de verleiding wel erg groot om even muziek te luisteren of te forummen Al met al toch het meeste wel gedaan wat ik moest doen behalve tien bladzijden bio maar dat kan ik nog wel inhalen.

Net een tussentijdse toets gemaakt van bio en wat ze daar allemaal wel niet in vragen echt niet normaal. Als ik dat allemaal nog moet leren Ben iig blij dat ik hem gemaakt heb zodat ik nu enigszins weet wat ik nog moet kennen.

Zat net ook nog in de stress omdat mijn pc net lichtelijk leek te crachen, mijn internet was megatraag terwijl het normaal ontzettend snel is, zeker als ik alleen ben hier en ik kon niet meer opslaan op C en op A maar nadat ik opnieuw opgestart had ging alles al een stukje beter

Ik twijfel nog steeds of ik hier moet blijven of naar huis moet gaan maar voorlopig blijf ik toch maar hier denk ik. Aaargh, die twijfel altijd.
Oud 13-01-2005, 18:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
marrel schreef op 13-01-2005 @ 17:28 :
bij mij komt er precies over een week ook zo'n blijde mededeling
ik ook.

Bleegh. Net een mini magnum gegeten. Uber lekker, maar nu ben ik misselijk. Waarvan dat nou weer... Ik vond het echt lekker en voelde me niet eens schuldig. Grrrr. Het sukkelt weer lekker aan.
Ik had voor mezelf gekookt, maar uiteindelijk heeft mijn moeder bijna alles opgegeten. Vond het niet lekker en zat snel vol.

Zometeen ff fietsen, hopelijk voel ik me daarna wat beter.
Oud 13-01-2005, 18:30
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-01-2005 @ 19:24 :
Zometeen ff fietsen, hopelijk voel ik me daarna wat beter.
Zeker geen zin om naar mij te fietsen en iets voor mij te koken; heb honger
Oud 13-01-2005, 18:32
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-01-2005 @ 19:30 :
Zeker geen zin om naar mij te fietsen en iets voor mij te koken; heb honger
Tegen de tijd dat ik bij jou ben, ben je al verhongerd. Leer koken jij.
Oud 13-01-2005, 18:47
snoopy
snoopy is offline
Drukke dag gehad. Lekker veel geleerd, en ben bezig met m'n kamer schoonmaken. Goed gevoel dus. Morgen ook weer in de bieb zitten leren en s avonds een paar uur trainen. Zaterdag werken van 8.30 uur tot 18.00 uur. Lang dus. Maar goed... daarna boodschappen doen, en nog 1 nachtje slapen, en dan is ie er zondag weer! Kan bijna niet wachten, stom he?
Oud 13-01-2005, 20:15
Verwijderd
Mijn hoofd doet zo'n vreselijk zeer Klote piano weer ik me tegen gestoten heb. Alles reageert een beetje traag. Beetje maf. Vast niet goed geweest die klap. GGZ geweest vandaag. Viel me alles mee, eigenlijk. Ik zou alleen wel eens even alles eruit willen janken, want vandaag en gisteren zo'n vreselijk jankgevoel steeds en daar word ik echt niet goed van. Drama vanmorgen, ging toch bijna fout. Maar ik heb wel een back-up geregeld vandaag. Dat vind ik best grappig.

I drive on her streets 'cause she's my companion
I walk through her hills 'cause she knows who I am
She sees my good deeds and she kisses me windy
I never worry, now that is a lie

It's hard to believe that there's nobody out there
It's hard to believe that I'm all alone
At least I have her love the city she loves me
Lonely as I am together we cry
Oud 13-01-2005, 20:17
WolterB
WolterB is offline
waarom...?
Oud 13-01-2005, 20:22
marrel
marrel is offline
*met tranen in ogen zit* en idd ^^ waarom. Ik lees nu achter elkaar door 2 berichten die ik liever niet had gezien. En hoewel het heel slecht is laat ik me daar dus teveel in meeslepen... als iemand zin heeft een emmer water in mijn gezicht te gooien zodat ik weer wakker word en verder kan met wat ik moet doen nog voor nederlands, graag
Oud 13-01-2005, 20:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-01-2005 @ 19:47 :
Maar goed... daarna boodschappen doen, en nog 1 nachtje slapen, en dan is ie er zondag weer! Kan bijna niet wachten, stom he?
Ik kan het heel goed begrijpen

Ik moet nog wachten tot volgende vrijdag voor ik hem weer zie
Oud 13-01-2005, 20:56
Eend
Eend is offline
Dank je K's Choice, hè?
Oud 13-01-2005, 20:58
Dolores
Dolores is offline
K's Choice

Net heerlijk gezwommen, was echt weer eens leuk En tis bijna weekend
Oud 13-01-2005, 21:00
rare kwast
rare kwast is offline
morgen met een vriendin mee naar maatschappelijk werk..ben benieuwd
heb gedichtje geschreven voor dr en een beertje gekocht omdat ik deze stap echt stoer van dr vindt..en ik wil dr laten weten dat ik er altijd voor haar ben

met haar gaat het hopelijk de goede kant op..nu ik nog
ben kapot van het te kort slapen, van de ups en downs en het huilen om niets..maar me zelf gek met mn gedachten
Oud 13-01-2005, 21:03
Eend
Eend is offline
Ik zal mijn irritaties voor morgen alsvast neerzetten: Kan ik eindelijk uitslapen, zijn ze de tent hiernaast aan het afbreken met zo'n lawaaimaakding

Wordt al een aantal dagen zo wakker. Ze beginnen al om 7 uur. Tis toch gestoord? Logisch dat ik slaapproblemen heb!
Oud 13-01-2005, 21:18
Eend
Eend is offline
Ja, ik moet mezelf ook gaan vermaken. En eindelijk is er nog iemand die het belachelijk vindt. Mijn ouders zeggen constant: Ja, dan moet je maar beter gaan slapen.
Alsof ik daar voor kies Ja, mijn moeder heeft makkelijk praten. Ze is constant ziek, maar alleen als het haar uit komt. Ik doe boodschappen, ik krijg al het gezeik naar mijn kop, maar als ze naar de stad moet, kan ze dat opeens weer wel. Ik krijg er genoeg van
Ondertussen sleep ik mezelf ook maar de dagen door en heb ik allang een crisis week gehad, zonder dat ze het ook maar doorhadden. Nee, ze vragen niet eens een keertje hoe het gaat, ze zijn alleen maar met zichzelf bezig hier thuis, maar owee als ik de kantjes er vanaf loop Zo, dat is er weer uit. Gelukkig mag ik morgen wat extra oxazepam halen van mijn psychiater. Zij is tenminste betrouwbaar en ze luistert op dit soort momenten en ze begrijpt mij gewoon.
Oud 13-01-2005, 21:26
Eend
Eend is offline
Ze mogen vanaf 7 uur beginnen ja. Werktijden he?
Oud 14-01-2005, 02:04
Stefanie
Stefanie is offline
*huiwl* Niet eerlijk...
Oud 14-01-2005, 03:35
Donny must die
Donny must die is offline
morgen school
Oud 14-01-2005, 09:36
Chaucus
Chaucus is offline
Ik wilde voor t studeren even forum controleren...kijken of er geen rare posts waren enzo...
Nu zit ik al n poosje half wezenloos voor me uit te staren....
Straks maar ns proberen te studeren...
Oud 14-01-2005, 09:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 14-01-2005 @ 10:36 :
Nu zit ik al n poosje half wezenloos voor me uit te staren....
Zombie
Oud 14-01-2005, 09:48
leucomelas
leucomelas is offline
daak sk practica ga het denk ik een beetje verknallen. maargoed... en sex! whieie.... ja, tgaat wel en uhm... kut profielwerkstuk..
Oud 14-01-2005, 09:52
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-01-2005 @ 10:45 :
Zombie
Mjah....geraakt door iets wat ik niet verwacht had te lezen op t forum
Oud 14-01-2005, 10:11
Verwijderd
Oh shit, oh shit

Zometeen 2e deeltoets voor mn rijbewijs. Help. Ik kan het niet, ik kan het echt niet. Ik wil het niet..

Had oproepkaart vandaag pas binnen, maar ik wist het zelf al langer hoor.

Ik durf niet...

wil niet....
Oud 14-01-2005, 10:37
Verwijderd
Waarom kan ik nou niet beginnen? Ik wil motivatie.

En waarom kan ik het niet vergeten?
Oud 14-01-2005, 10:57
Nona
Nona is offline
Ik zie niet uit naar de komende paar forumdagen...

Hm staks practicum, ik hoop dat t een beetje duidelijk uitgelegd wordt. En dan even naar de boekhandel, IK WIL DIE BAAN!!!
Maar zo veel moegelijk een beetje bezig houden met RL. Doen wat miojn mam zei - niet zo druk maken en alles komt goed.
Oud 14-01-2005, 11:33
JJ13
JJ13 is offline
ik moet t even kwijt, ik heb vandaag 2 tentamens, heb niks gedaan en toch....voel ik me ontzettend blij!!!!
Oud 14-01-2005, 11:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nou, laten we eventjes kijken...

Sinds ik na de kerst weer thuis ben gekomen, is het er niet veel beter op geworden. De ruzies blijven aanhouden, maar nu blijf ik erbuiten en gaat het tussen mijn ouders (what else is new?) en mijn ouders en m'n zusje. Echt gezellig is het hier thuis nooit. Zoals m'n vader en ik gevochten hebben voordat ik een tijdje wegging, zo hebben m'n vader en m'n zusje gister gevochten. Ook zij logeert nu bij een vriendin. Mijn moeder zinspeelde gister (alweer!) op een scheiding.

Wat school betreft heb ik de afgelopen weken heel erg getwijfeld en gepiekerd, totdat ik er niet goed van werd. Inmiddels heb ik de knoop voor mezelf doorgehakt: ik stop met de studie Geschiedenis. Ik ben het echt he-le-maal zat! Wat ik wél zal missen, zijn de ontzettend fijne, aardige en gezellige mensen aldaar. En het feit dat ik weer iets wat vertrouwd is geraakt, achter moet laten. Da's al de tweede keer in een jaar.

Ondertussen blijven de herinneringen aan m'n ex me achtervolgen. Ik kan d'r niet uit m'n hoofd krijgen. Regelmatig word ik midden in de nacht of 's morgens wakker en realiseer ik me dat ik weer over d'r gedroomd heb. Ook heel raar: ik droom regelmatig 's nachts over verliefde activiteiten met uitéénlopende 'gewone' vriendinnen. Dit is echt weird. Ik mis echt wat liefde, denk ik.

Oud 14-01-2005, 11:49
Verwijderd
het gaat NIET goed
Oud 14-01-2005, 11:52
Verwijderd
Ik heb alleen maar zin om dat te schreeuwen als mensen vragen hoe het gaat. Maar ik antwoord: ja prima. Maar het gaat NIET goed. En ik maak me zorgen, over mezelf, over hem, over haar, en over hem...ofzo.

Waarom heb ik dan NOOIT energie om iets te doen wat ik leuk vind. Waarom voel ik NOOIT de moed om dingen te doen die ik niet durf.

Waarom gaat het lichamelijk zo slecht, mijn hoofd voelt als geëxplodeerd, ik slik pillen aan de lopende band, ik tic maar door en tic maar door en waar vind ik die rust, die rust in je hoofd, die rust in je leven.

Het gaat niet...
Oud 14-01-2005, 12:30
OceanEye
OceanEye is offline
Ik moet teveel doen, maar heb te weinig tijd. En toch doe ik nu niks.
Het is echt een chaos in m'n hoofd. Bleh.
Oud 14-01-2005, 12:30
marrel
marrel is offline
gisteren avond was ik echt heel ver heen. Echt ik heb nog nooit zoiets meegemaakt met mezelf. Ik zat daar half te hyperventileren, kreeg echt geen lucht meer en was helemaal in paniek. En nu, nu heb ik een heel angstig schuldgevoel in mijn maag zie erg op tegen het werken vanaf en morgen
Oud 14-01-2005, 13:07
metallica
metallica is offline
bah, dan durf ik eens te bellen, is degene die ik moet hebben er niet. Dus heb ik uiteindelijk drie keer moeten bellen en nu nog heb ik hem niet aan de lijn gekregen. Argh, nou is dat het probleem nog niet zo, maar ik wil niet toevallig die ene andere persoon aan de lijn krijgen. Daar heb ik absoluut geen behoefte aan. mja, volgende week dan maar nog eens proberen. Ik vraag me af wat de mensne daar allemaal van me weten en of het dus wel zo'n goed idee is...
Oud 14-01-2005, 13:52
Eend
Eend is offline
Lullig... ERG lullig!
Lig je rustig in je bed, een nachtje zonder oxazepam te proberen... schrik je je dood, omdat er een geluid op je afkomt. Ik gillen, trillen en weet ik veel wat allemaal... Was het een tekening die van de muur af kwam (even groot als een poster).
Lullig hoor...ik de halve nacht gelijk niet meer geslapen, want stel je voor dat het wel iets engs was, wat misbruik maakte van mijn tekening?

Naja, ik ben gestoord.

Vandaag ook weer crisis gesprek bij Jeugdzorg gehad. Kwam alleen maar om medicijnen op te halen en toen stortte ik in of zo. Nu zit ik op een crisismodule ofzo. Als er iets is, moet ik gelijk bellen en naja, dan weet ik ook niet wat er gebeurd. En als het 's avonds of 's nachts gebeurd, moet ik de HAP bellen.

Hmmz, had vroeger als kind mijn leven heel anders voorgesteld.
Oud 14-01-2005, 13:56
Eend
Eend is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-01-2005 @ 14:55 :
Ik trek me dit forum even te veel aan vandaag

(En het schiet helemaal niet op vandaag )
Wat doe je hier dan nog? Ga leuke dingen doen! Het is heerlijk wandelweer en ik kan het weten, want mijn band was lek toen ik in de stad was

Regels voor berichten