Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar opzich, met die gozer bellen, en een keertje daarheen willen gaan, is zo gek nog niet. Alleen moet je niet te veel verwachten. Want je realiseert je toch wel dat jullie onmogelijk een serieuze relatie kunnen beginnen? Natuurlijk, soms hoor je van die romantische verhalen dat het wel werkt, maar die kans is heel erg klein. Ik zou gewoon lekker verder dromen over die jongen, gezellig daar langsgaan (je meot tenslotte toch op vakantie, waarom niet daarheen dan ![]()
||
Citaat:
![]() Ja precies! Maar als ik dan terug zou gaan (jaja) dan zou ik ook niet alleen maar gaan voor hem (wel voor een groot deel) maar die landen trekken me ook.. Ben vorig jaar in Egypte geweest, zou ik ook wel terug willen gaan, maar ja.. Tunesie heeft dan net die ENE factor ![]() En ik houd altijd mijn ogen open, maar volgens mij is er iets mis met mijn ogen (of met de Nederlandse jongens) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het land trekt me ook enorm, eiland liever gezegd, maar hij is ook geweldig. Maar we moeten ons realiseren dat we waarschijnlijk / misschien één van de weet-ik-veel-hoeveel meiden zijn die verliefd op hen worden en met hen zoenen en zo. En met je ogen is niets mis, met de Nederlandse jongens wel! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik vind je niet gek, tenminste niet gekker dan sommige anderen ![]() Maar oke als je het allemaal niet zo dramatisch inziet en denkt dat het een situatie is die je aankan, dan zou ik er gewoon eens heen gaan, mits je aan je veiligheid denkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was jij daar met je vader, een klein jongetje en een zus/zusje? Die toen de bus jullie ophaalden voor het vliegtuig, jullie vergeten waren dat die kwam????
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ droomkoningin ; ik ga proberen de Griekse jongen te vergeten. Nog geen idee hoe, maar ik ga het proberen. Misschien adviesje; laat jet contact van zijn kant komen, ga ik ook doen. Ik ben het echt beu, niet alleen met die Griek, gewoon, alles. Wij hoeven niet meer overal achter aan te lopen, laat ze hier heen komen! Tuurlijk zien we graag dat het werkt, maar denk dat de kans dat het gaat gebeuren megaklein is. Wil je niet teleurstellen of boos maken, maar ik denk dat veel buitenlanders denken dat de Nederlandse meisjes erg naïef zijn... |
![]() |
||
Citaat:
En dan zeggen ze wel: 'ik ben niet zoals de andere jongens' maar ondertussen.. Op zich niks mis mee, als je het maar weet en niet denkt dat jij 'de enige' voor hen bent.. Ik bedoel..ik heb ook wel 'es een leuk weekend met iemand ![]() Mam begon vandaag ook weer dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, want het werkt toch niet en ALS het al zou werken.. *blablabla* Maar zover denk ik niet vooruit. Ik zie het allemaal wel. Hij zei me van de week dat hij me binnenkort zou bellen (het komt trouwens niet alleen van mijn kant en hij belt wel vaker uit zichzelf) en, leuk als 'ie dat ook daadwerkelijk doet. Dan weet je iig dat je niet de enige bent die er als het ware 'moeite' voor doet. Dus ja..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij komt het vaak alleen van mijn kant. In het begin absoluut niet. Maar goed, ik zit met mijn hoofd te veel bij iemand anders om me momenteel over hem druk te maken. Weet alleen dat de kans er is, en dat die vrij groot is, dat ik hem in oktober weer zie. Succes! |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij ons ging het tijdens de vakantie gewoon echt leuk! We hebben echt heel erg met elkaar gelachen en gepraat, enz. En was eigenlijk helemaal niet zo bezitterig zeg maar (dat hoor je toch inderdaad vaker of niet??). Het was gewoon leuk ![]() Alvast bedankt voor je reacties en laat me weten hoe het is geweest in oktober! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne; jij hebt Bert Visscher in je sig!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: *kijkt in fotoboek* Jij bent leuk! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
De zon en zonnecremes Apomes | 16 | 27-05-2007 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Grappige situaties door leeftijdsverschillen Crimson | 65 | 11-10-2006 15:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat is er mis met een hoofddoekje? Love & Peace | 203 | 07-07-2004 17:18 | |
De Kantine |
Plaats hier JOUW jeugdfoto!!! Léon& | 54 | 02-05-2004 22:22 | |
De Kantine |
grappigste moment vosje16 | 5 | 03-01-2004 11:57 | |
De Kantine |
Zomervakantie? Naar waar? Gwenniej | 122 | 22-04-2002 07:13 |