Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 10:45
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hoi.
Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar laat ik het kort houden: ik heb tijdens mijn vakantie (herfst) een hele leuke jongen leren kennen. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar.. hij woont in Tunesie..
Toen ik terugkwam in Nederland, dacht ik: ik zal toch wel niks meer van hem horen. Wel dus. Nu, na een paar weken, hebben we toch alweer een aantal keer gebeld (gisteren nog, net nieuw beltegoed gehaald, meteen weer opgebeld )
Eigenlijk zou ik hem moeten vergeten.. want ja.. Tunesie is zo ver weg. Hij zou het heel leuk vinden als ik in de zomer ofzo terugga naar Tunesie. En zelf heb ik daar ook geen problemen mee (ik bedoel: een keertje daar op vakantie gaan kan toch geen kwaad?!)
En dan weet ik wel dat ik hartstikke gek ben (uitspraak van pap) maar.. hij is gewoon zo leuk! En we hadden het hier thuis laatst over teruggaan naar Tunesie (mijn zus en ik) en pap: Als je maar niet meent dat jullie daar met z'n 2en naartoe gaan!
Misschien als ik er goed over praat met mijn ouders, willen ze misschien wel laten gaan, maar ik zit gewoon een beetje met het idee.
Ben ik echt gek dat ik met een jongen uit Tunesie bel en dat ik (in principe) best een keertje terug wil gaan? Wie kan hier een beetje 'nuchter' over nadenken en mij jouw visie hierop geven..?

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 10:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 10:50
Verwijderd
Ik zou een brief schrijven naar Robert ten Brink
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 11:11
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
bumhug schreef op 19-01-2005 @ 11:50 :
Ik zou een brief schrijven naar Robert ten Brink
whehehe preciess

maar opzich, met die gozer bellen, en een keertje daarheen willen gaan, is zo gek nog niet. Alleen moet je niet te veel verwachten. Want je realiseert je toch wel dat jullie onmogelijk een serieuze relatie kunnen beginnen? Natuurlijk, soms hoor je van die romantische verhalen dat het wel werkt, maar die kans is heel erg klein. Ik zou gewoon lekker verder dromen over die jongen, gezellig daar langsgaan (je meot tenslotte toch op vakantie, waarom niet daarheen dan ) Maar ondertussen gewoon je ogen openhouden voor leuke NEDERLANDSE jongens!
Oud 19-01-2005, 11:38
Verwijderd
Ik heb dat met een Griekse jongen, ook ontmoet in de herfstavakantie. echt te gekke week gehad op Kreta, we hebben nog steeds contact via sms en bellen. Ik ga in oktober terug naar Kreta, maar zeker niet alleen voor hem.
Ik snap best dat hij een speciaal plaatsje in je hart heeft, maar zoals iemand al zei; ook je ogen open houden voor Nederlandse jongens, want vakantieliefdes zitten altijd zoooo ver weg!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:40
bracelance
bracelance is offline
stage plannen in tunesie?
Oud 19-01-2005, 18:04
angel--1987
angel--1987 is offline
ik heb dat ook gehad met een jongen ni turkije!
ken hem nu la vanaf augustus...
mijn ouders zegge ook je bent gek hij heeft allang weer aan ander..
en mag ook niet alleen daar heen...niet me me zus, of met andere vriendinnen
maar ik spreek hem nu ook nog 1 keer in de 2 weken...
niet zo heel vaak maar toch nog wel..
en smsen wel vaker...
maja iedereen verklaard mij ook voor gek maar zolang t leuk is...waarmo niet...
Oud 19-01-2005, 18:11
Verwijderd
Besef dat jij waarschijnlijk een stuk rijker bent en jij hem in feite niet kent. Als je daar zou logeren of iets dergelijks, zou je je wel heel kwetsbaar opstellen. Bovendien is de kans dat je ouders het toelaten echt heel klein.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:15
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 19-01-2005 @ 12:38 :
Ik heb dat met een Griekse jongen, ook ontmoet in de herfstavakantie. echt te gekke week gehad op Kreta, we hebben nog steeds contact via sms en bellen. Ik ga in oktober terug naar Kreta, maar zeker niet alleen voor hem.
Ik snap best dat hij een speciaal plaatsje in je hart heeft, maar zoals iemand al zei; ook je ogen open houden voor Nederlandse jongens, want vakantieliefdes zitten altijd zoooo ver weg!
De barman?

Ja precies! Maar als ik dan terug zou gaan (jaja) dan zou ik ook niet alleen maar gaan voor hem (wel voor een groot deel) maar die landen trekken me ook.. Ben vorig jaar in Egypte geweest, zou ik ook wel terug willen gaan, maar ja.. Tunesie heeft dan net die ENE factor
En ik houd altijd mijn ogen open, maar volgens mij is er iets mis met mijn ogen (of met de Nederlandse jongens)
Oud 19-01-2005, 19:18
Multilot
Multilot is offline
Ik heb makkelijk praten maar toch, ik denk dat ik me voor het gevoel zou afsluiten.
Je bent jong, moeilijke relaties houden kan altijd nog... Op m'n 17e zou ik dat echt niet kunnen... Nu trouwens nog steeds niet...
Oud 19-01-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 19-01-2005 @ 20:15 :
De barman?

Ja precies! Maar als ik dan terug zou gaan (jaja) dan zou ik ook niet alleen maar gaan voor hem (wel voor een groot deel) maar die landen trekken me ook.. Ben vorig jaar in Egypte geweest, zou ik ook wel terug willen gaan, maar ja.. Tunesie heeft dan net die ENE factor
En ik houd altijd mijn ogen open, maar volgens mij is er iets mis met mijn ogen (of met de Nederlandse jongens)
Ja, die barman

Het land trekt me ook enorm, eiland liever gezegd, maar hij is ook geweldig. Maar we moeten ons realiseren dat we waarschijnlijk / misschien één van de weet-ik-veel-hoeveel meiden zijn die verliefd op hen worden en met hen zoenen en zo.

En met je ogen is niets mis, met de Nederlandse jongens wel!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 21:21
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 19-01-2005 @ 11:45 :Eigenlijk zou ik hem moeten vergeten.. want ja.. Tunesie is zo ver weg. Hij zou het heel leuk vinden als ik in de zomer ofzo terugga naar Tunesie. En zelf heb ik daar ook geen problemen mee (ik bedoel: een keertje daar op vakantie gaan kan toch geen kwaad?!)
Denk er wel aan dat als je één keer naar hem toe gaat, het erg moeilijk is het bij die ene keer te houden. Als jullie geen enkele mogelijkheid zien om elkaar vaker te zien (mits dat het doel is) zou ik het niet doen. Dan is het uitzichtloos en maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf op de lange termijn door hem nog eens te zien.

Citaat:
En dan weet ik wel dat ik hartstikke gek ben (uitspraak van pap) maar.. hij is gewoon zo leuk! En we hadden het hier thuis laatst over teruggaan naar Tunesie (mijn zus en ik) en pap: Als je maar niet meent dat jullie daar met z'n 2en naartoe gaan!
Ik kan me goed voorstellen dat je ouders dat niet willen en je vader zal vast ook in zijn achterhoofd hebben dat hij niet wil dat zijn dochter hieronder gaat lijden.

Ik vind je niet gek, tenminste niet gekker dan sommige anderen En ik weet niet zo veel van Tunesië, maar realiseer je dat verschillen qua cultuur soms pas later merkbaar worden en behoorlijk veel invloed kunnen hebben.
Maar oke als je het allemaal niet zo dramatisch inziet en denkt dat het een situatie is die je aankan, dan zou ik er gewoon eens heen gaan, mits je aan je veiligheid denkt
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 22:49
bracelance
bracelance is offline
barman???

werd ik geroepen?????
Oud 19-01-2005, 23:12
MB
MB is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 19-01-2005 @ 11:45 :
Hoi.
Ik weet niet zo goed hoe ik moet beginnen, maar laat ik het kort houden: ik heb tijdens mijn vakantie (herfst) een hele leuke jongen leren kennen. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar.. hij woont in Tunesie..
Toen ik terugkwam in Nederland, dacht ik: ik zal toch wel niks meer van hem horen. Wel dus. Nu, na een paar weken, hebben we toch alweer een aantal keer gebeld (gisteren nog, net nieuw beltegoed gehaald, meteen weer opgebeld )
Eigenlijk zou ik hem moeten vergeten.. want ja.. Tunesie is zo ver weg. Hij zou het heel leuk vinden als ik in de zomer ofzo terugga naar Tunesie. En zelf heb ik daar ook geen problemen mee (ik bedoel: een keertje daar op vakantie gaan kan toch geen kwaad?!)
Misschien als ik er goed over praat met mijn ouders, willen ze misschien wel laten gaan, maar ik zit gewoon een beetje met het idee.
Ben ik echt gek dat ik met een jongen uit Tunesie bel en dat ik (in principe) best een keertje terug wil gaan? Wie kan hier een beetje 'nuchter' over nadenken en mij jouw visie hierop geven..?
ben jij afgelopen jaar daar geweest?

Was jij daar met je vader, een klein jongetje en een zus/zusje? Die toen de bus jullie ophaalden voor het vliegtuig, jullie vergeten waren dat die kwam????
Oud 20-01-2005, 10:22
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 19-01-2005 @ 23:49 :
barman???

werd ik geroepen?????
Offtopic: Ben jij een leuke Griekse barman dan?

@ droomkoningin ; ik ga proberen de Griekse jongen te vergeten. Nog geen idee hoe, maar ik ga het proberen. Misschien adviesje; laat jet contact van zijn kant komen, ga ik ook doen. Ik ben het echt beu, niet alleen met die Griek, gewoon, alles. Wij hoeven niet meer overal achter aan te lopen, laat ze hier heen komen!

Tuurlijk zien we graag dat het werkt, maar denk dat de kans dat het gaat gebeuren megaklein is. Wil je niet teleurstellen of boos maken, maar ik denk dat veel buitenlanders denken dat de Nederlandse meisjes erg naïef zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:55
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-01-2005 @ 11:22 :

Tuurlijk zien we graag dat het werkt, maar denk dat de kans dat het gaat gebeuren megaklein is. Wil je niet teleurstellen of boos maken, maar ik denk dat veel buitenlanders denken dat de Nederlandse meisjes erg naïef zijn...
Ja juist.. Dat geloof ik graag!
En dan zeggen ze wel: 'ik ben niet zoals de andere jongens' maar ondertussen.. Op zich niks mis mee, als je het maar weet en niet denkt dat jij 'de enige' voor hen bent..
Ik bedoel..ik heb ook wel 'es een leuk weekend met iemand

Mam begon vandaag ook weer dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, want het werkt toch niet en ALS het al zou werken.. *blablabla* Maar zover denk ik niet vooruit. Ik zie het allemaal wel.
Hij zei me van de week dat hij me binnenkort zou bellen (het komt trouwens niet alleen van mijn kant en hij belt wel vaker uit zichzelf) en, leuk als 'ie dat ook daadwerkelijk doet. Dan weet je iig dat je niet de enige bent die er als het ware 'moeite' voor doet.

Dus ja..
Oud 20-01-2005, 18:03
Naïveling
Naïveling is offline
Hmm waar ben je geweest? kheb daar gewoont, op zich kan je der best weer trug gaan voor op vakantie, maar om der nou voor hem trug te gaan...? zou het niet doen..
wel leuk land Tunesie is masters
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:45
*$tylo*
*$tylo* is offline
Ik heb exact hetzelfde gehad, met een jongen uit Spanje. Hij is heir uiteindelijk heen gekomen, paar maanden later voor een week. Geweldige week, maar echt waar: doe het niet! Bespaart je een hoop gezeik. Ik heb de Hollandse nuchterheid in goeie mate, en was heeeel snel over m heen erna. Ik d8: het kan gewoon niet.... en blijkbaar was hij niet de ware of iets in die richting voor mij want moeilijk had ik het er dus niet mee. Hij daarentegen wilde voor een paar weken naar Nederland komen zelfs nog... was er totaal niet overheen na een aantal maanden. Maw: niet aan beginnen, grote kans dat een van de twee de lul is!!! Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 20-01-2005 @ 18:55 :
Ja juist.. Dat geloof ik graag!
En dan zeggen ze wel: 'ik ben niet zoals de andere jongens' maar ondertussen.. Op zich niks mis mee, als je het maar weet en niet denkt dat jij 'de enige' voor hen bent..
Ik bedoel..ik heb ook wel 'es een leuk weekend met iemand

Mam begon vandaag ook weer dat ik hem gewoon uit mijn hoofd moet zetten, want het werkt toch niet en ALS het al zou werken.. *blablabla* Maar zover denk ik niet vooruit. Ik zie het allemaal wel.
Hij zei me van de week dat hij me binnenkort zou bellen (het komt trouwens niet alleen van mijn kant en hij belt wel vaker uit zichzelf) en, leuk als 'ie dat ook daadwerkelijk doet. Dan weet je iig dat je niet de enige bent die er als het ware 'moeite' voor doet.

Dus ja..
Ik weet niet hoe het tussen jullie zat, maar hij was vrij bezitterig, zo deed hij een beetje. Ik moest niet proberen naar een andere jongen te kijken, of ermee te praten, of ik kreeg er een opmerking over. Maar hij zoende wel met andere meiden. Had ie pech dat ze ook uit NL kwamen, en we elkaar verstonden

Bij mij komt het vaak alleen van mijn kant. In het begin absoluut niet. Maar goed, ik zit met mijn hoofd te veel bij iemand anders om me momenteel over hem druk te maken. Weet alleen dat de kans er is, en dat die vrij groot is, dat ik hem in oktober weer zie.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 11:01
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 21-01-2005 @ 17:27 :
Ik weet niet hoe het tussen jullie zat, maar hij was vrij bezitterig, zo deed hij een beetje. Ik moest niet proberen naar een andere jongen te kijken, of ermee te praten, of ik kreeg er een opmerking over. Maar hij zoende wel met andere meiden. Had ie pech dat ze ook uit NL kwamen, en we elkaar verstonden

Bij mij komt het vaak alleen van mijn kant. In het begin absoluut niet. Maar goed, ik zit met mijn hoofd te veel bij iemand anders om me momenteel over hem druk te maken. Weet alleen dat de kans er is, en dat die vrij groot is, dat ik hem in oktober weer zie.

Succes!
Dat is echt vervelend als het alleen van jouw kant komt.. Dat is bij mij gelukkig niet zo!
Maar bij ons ging het tijdens de vakantie gewoon echt leuk! We hebben echt heel erg met elkaar gelachen en gepraat, enz. En was eigenlijk helemaal niet zo bezitterig zeg maar (dat hoor je toch inderdaad vaker of niet??). Het was gewoon leuk

Alvast bedankt voor je reacties en laat me weten hoe het is geweest in oktober!
Oud 23-01-2005, 10:15
Verwijderd
Citaat:
droomkoningin schreef op 22-01-2005 @ 12:01 :
Dat is echt vervelend als het alleen van jouw kant komt.. Dat is bij mij gelukkig niet zo!
Maar bij ons ging het tijdens de vakantie gewoon echt leuk! We hebben echt heel erg met elkaar gelachen en gepraat, enz. En was eigenlijk helemaal niet zo bezitterig zeg maar (dat hoor je toch inderdaad vaker of niet??). Het was gewoon leuk

Alvast bedankt voor je reacties en laat me weten hoe het is geweest in oktober!
Is goed hoor, oktober duurt nog lang, maar ben aan het aftellen (231 daagjes...)

Enne; jij hebt Bert Visscher in je sig!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:33
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 20-01-2005 @ 11:22 :

wel een nederlandse barman
Oud 26-01-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef op 26-01-2005 @ 12:33 :
wel een nederlandse barman
maar niet leuk?

Edit:

*kijkt in fotoboek* Jij bent leuk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren