Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 10:38
juudjuh
juudjuh is offline
hey hoi

ik ben helemaalverliefd op een jongen, hij ook op mij zegt hij. er is ook veel gebeurt, maar hij wil wachten met een relatie tot hij uitslag heeft van zijn school, of hij zijn diploma heeft gehaald. Zo ja blijf hij hier. zo niet gaat hij voor 2 jaar naar het buitenland. Maar ik wil hem niet kwijt!!!
ik voel me er echt naar over. Maar hij moet niet om mij gaan blijven dat zou ik niet eerlijk vinden.
Wat denken jullie er over en hebben julie hier ervaring mee?

Bedankt voor het lezen moest ff mijn verhaal kwijt

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 10:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2005, 10:39
Verwijderd
Owkee, maar je hebt verder geen vraag ofzo? Want anders denk ik dat er een slotje op komt. Misschien kan je het iets veranderen om meningen van andere mensen ofzo te vragen, of dat je wilt weten hoe je ermee om moet gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 10:42
juudjuh
juudjuh is offline
thanx
Oud 29-01-2005, 15:09
filia dei
filia dei is offline
Misschien kan je met 'm mee gaan?

Nee, ik heb er verder geen ervaring mee. Ik denk dat je idd gewoon het beste kan afwachten, want als je wel verkering hebt en hij gaat 2 jaar weg voel je je ook kut voglens mij.
Oud 29-01-2005, 15:39
Verwijderd
Wat in ieder geval geen zin heeft is om je daar nu al druk over te maken....
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:04
Mo6
Mo6 is offline
heeft totaal geen zin je daar druk over te maken, je kunt hoogstens hopen dat hij alles haalt... het is zijn leven en als hij straks lekker naar het buitenland gaat (zonder jou, wat ik me goed voor kan stellen omdat anders de hele reis een totaal andere lading heeft) is dat gewoon heel begrijpelijk. dan moet je geen relatie hebben, dat schiet niet op...
Oud 29-01-2005, 17:16
annetjuh
annetjuh is offline
ach jah, zulke dingen gebeuren.
Ach ja je verliest hem niet.
hij is er nog wel, maar dan duizenden kilometers en nog een beetje verder weg ipv in je straat.
Oud 29-01-2005, 17:23
Verwijderd
jammer, maar ik zou er maar niet teveel op hopen. Je krijgt alleen maar false hoop denk ik. Als hij het niet haalt, dan gaat ie weg. Dus hopen dat ie het haalt.. kijk het gewoon aan, en kijk lekkero m je heen.. genoeg andere jongens
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 17:35
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 29-01-2005 @ 18:16 :
ach jah, zulke dingen gebeuren.
Ach ja je verliest hem niet.
hij is er nog wel, maar dan duizenden kilometers en nog een beetje verder weg ipv in je straat.
Ja, en een relatie van 2 weken houdt natuurlijk goed stand als hij slechts 2 jaar naar het buitenland gaat.
Oud 29-01-2005, 17:36
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 29-01-2005 @ 18:35 :
Ja, en een relatie van 2 weken houdt natuurlijk goed stand als hij slechts 2 jaar naar het buitenland gaat.
Tjah twee weken is ook niets dus tjah dan moet je er ook niet teveel van verwachten.
Oud 29-01-2005, 18:58
WolterB
WolterB is offline
Afwachten tot wat er na t examen gebeurt en daarvoor rustig aan doen
Oud 30-01-2005, 17:47
juudjuh
juudjuh is offline
mee gaan is geen optie. jammer genoeg. daar kennen we elkaar te kort voor maarja
Oud 30-01-2005, 20:16
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
WolterB schreef op 29-01-2005 @ 19:58 :
Afwachten tot wat er na t examen gebeurt en daarvoor rustig aan doen
dit is eigenlijk het enige wat je kan doen.
Oud 30-01-2005, 20:48
Verwijderd
Cool, hij heeft de optie om hier te blijven en dan is hij verzekerd van pussy, maar als hij het niet haalt en hij gaat naar het buitenland dan zit hij niet aan iemand thuis gebonden. Wat een slimmerik
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 10:30
Sade
Sade is offline
Ik zou er maar niet te veel van verwachten. Hij blijft niet thuis omdat jij dat graag wilt, sterker nog, het zal waarschijnlijk een hele goede ervaring voor hem zijn om een tijdje alleen naar het buitenland te gaan (dat is het imo voor iedereen namelijk).
Zelfs als je in een relatie zat, zou jij hem naar mijn idee nog niet tegen mogen houden. Ik heb zelf ook plannen om naar het buitenland te gaan. Mocht mijn relatie zo sterk zijn dat hij het tot die tijd overleeft (laten we zeggen: 1,5 of 2 jaar) dan hangt het wel gedeeltelijk van hem af of ik ga of niet. Dan zouden we of samen gaan, of ik zou niet gaan.
Maar goed, dat is denken op een veel te lange termijn, dus daar hou ik me nu nog niet mee bezig
Reageren

Regels voor berichten