Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 13:02
shiningstars
shiningstars is offline
Hoe ga jij om met de verschillen tussen de sekswensen van jou en je vriend(in)? Mijn vriend wil bijvoorbeeld anale seks. Ik wil dit niet en ik weiger het dan ook om te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:05
Nona
Nona is offline
Wat ik echt niet wil doe ik niet (gelukkig heeft hij daar ook geen behoefte aan). Waar ik minder vaak zin in heb dan hij, daar maken we een compromis tussen, evenzo als het omgekeerd is. Ieders wat.
Oud 26-01-2005, 13:21
waves
waves is offline
als ik iets echt niet wil, gebeurt het niet. dat is bij ons heel simpel omdat hij zoiets nooit tegen mijn wil in zou willen doen .
Oud 26-01-2005, 13:26
Raven
Raven is offline
lijkt me logisch ..
bij sm maag het subje zelfs uitkiezen wat ze wel en niet wil
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:47
justhanna
justhanna is offline
Als ik het echt niet wil doe ik het ook niet en dat hoort mij vriend te accepteren.
Ik wil wel vaak dingen proberen, maar als het me niet bevalt doen we het gewoon niet weer.

En zo zie ik het ook vanaf zijn kant. Iets wat hij niet wil dat hoeft van mij ook niet. En als hij een voorstel heeft iets te doen wat ik niet ken, dan wil ik er eerst over nadenken, maar als het me echt niks lijkt doe ik het niet....
Oud 26-01-2005, 14:56
filia dei
filia dei is offline
Als hij iets zou willen wat ik niet wil, zou ik denk ik eerst gaan nadenken waarom ik het niet wil en misschien zou ik het uitproberen ofzo. Maar als ik het écht niet leuk vind dan doen we 't gewoon niet en dat respecteert hij heus ook wel.
Oud 26-01-2005, 17:11
Gammaray
Gammaray is offline
Gewoon goed met elkaar over leggen.
En goed naar elkaar luisteren.
En wil ze het niet dan doen we het niet en anders om ook.
En wil ze het uitproberen dan doen we dat en als het anders om is doen we dat ook.
Bevalt prima
Oud 26-01-2005, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 26-01-2005 @ 14:05 :
Wat ik echt niet wil doe ik niet (gelukkig heeft hij daar ook geen behoefte aan). Waar ik minder vaak zin in heb dan hij, daar maken we een compromis tussen, evenzo als het omgekeerd is. Ieders wat.
ja dat.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:47
Verwijderd
ik wil er wel gewoon met haar over kunnen praten..
dus wel alle id'en met mekaar bespreekbaar maken..

En als ze dan iets niet wil, dan doen we het gewoon niet, we gaan niks tegen de ander zijn zin doen.. dan is de lol er meteen af.. (sowieso is dat regel 1.. nee=nee, en als de ander iets niet zeker weet of ze het wil, dan gebeurt het niet.. als je iets niet van seks moet krijgen, dan is het wel spijt)

verder wel gewoon beetje van mekaar weten wat je wil, misschien kan je de ander dan nog eens verrassen door ineens wel iets te doen waarvan je weet dat zij het nog eens wou proberen..

hm, nou je het zegt, moet dr met mn huidige vriendin ook nog maar eens een gesprek over hebben.

hm jah ook zoiets.. sommige van jullie(dames) zijn er ook zo heerlijk niet spraakzaam over.. dan vraag je us of er iets is dat zij eens willn proberen, en dan zeggen ze van 'mwoah neej, tis wel goed zo'.. en dan zie je in hun ogen, of hoor je, dat ze eigenlijk vast wel een id hebben, maar het gwoon niet willen zeggen.. zucht
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 14:08
leucomelas
leucomelas is offline
bij ons is het meer dat ik dingen voorstel waar hij nog nooit aan gedacht heeft... gelukkig gaat ie tot nu toe nog in alles mee
Oud 28-01-2005, 07:14
Vlinderr
Vlinderr is offline
Thijsje-ijsje, je hebt gelijk..
Doe ik ook vaak tegen mn vriend zeggen tis wel goed zo
Tis gewoon een questie van gewoontes die makkelijk zijn en toch na 2 jaar soort van verlegenheid
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten