Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 11:06
someone17
someone17 is offline
oke, een beetje rare vraag maaar.. als je seks hebt met je vriend een lange tijd achter elkaar. gaat op een gegeven moment pijn doen bij het meisje. hij is al een paar keer klaargekomen, maar de laatste keer nog niet. Dat wil hij natuurlijk graag afmaken. Door de pijn heb jij op het moment niet veel zin meer en wil het liefst meteen stoppen. Je vraagt hem of hij wil stoppen en hij stopt niet meteen. Pas als hij klaargekomen is stopt hij. (ong. 5 min. later) Het is de eerste keer dat het gebeurd dus reageer je een beetje teleurgesteld in hem, maar niet kwaad? Op zich ben je erg verliefd op die jongen en hij is ook super lief voor je enz. Hoe ga je hier mee om?
Oud 20-01-2005, 11:16
leucomelas
leucomelas is offline
uh... niet zo iig... dan gaak van um af, en als ie op mij ligt zeg ik het of duw hem van me af.... hij kan me mond of me handen krijgen dan en als ie dat niet wil e gewoon doorwil gaan heeft ie pech, dan gaat ie zelf maar aan de slag...
sex is niet leuk als het echt pijn doet en als je geen zin meer hebt... tuurlijk reageer je teleurgesteld dan, ik zou zelfs boos worden, en goed.... maar je hebt het dus wel gezegd? of laten merken? want ander skan hij dat natuurlijk ook niet weten he?
Oud 20-01-2005, 11:17
Envy
Envy is offline
Je mag het ook wel gewoon in de ik-vorm zetten hoor. We snappen toch wel dat het over jou gaat.

En als het echt pijn deed zou ik wel boos worden, anders zou het me niet zoveel uitmaken. Maar als ik zei dat ik pijn had zou hij sowieso wel stoppen .
Oud 20-01-2005, 11:29
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ik was al lang gestopt en had hem een klap gegeven
want pijn is niet fijn
Oud 20-01-2005, 11:53
someone17
someone17 is offline
Ik had eerst een paar keer gezegt dat het nu echt pijn ging doen en dat ik het niet lang meer volhield zo. Later zei ik echt dat hij stoppen moest, maar toch ging hij nog even door. Hij vroeg daarna of ik boos was op m. Ik zei dat ik niet boos was, maar dat ik het niet echt leuk van hem vond. Nu hoop ik dus dat hij in het vervolg wel gewoon stopt wanneer ik dat wil, snap je? Achteraf vind ik het stom dat ik heb gezegt dat ik niet boos ben. Ik was ook niet boos, maar teleurgesteld. Hij heeft het dus echt niet kwaad bedoeld ofzo. Maar als ik nu seks met hem heb heb ik evengoed het gevoel dat ik niet zoveel inspraak heb.
Oud 20-01-2005, 12:09
Guinevere
Guinevere is offline
Als je echt niet meer wilt, moet je dat duidelijk zeggen (en dus niet 'Schiet op, ik hou het niet zo lang meer vol'). In de geilheid zijn jongens soms nog dover voor signalen.

Maar dat hij niet stopte terwijl je écht duidelijk was, vind ik niet kunnen. Ik zou het er eens goed met hem over hebben zodat het niet nog eens gebeurt!

Ik wil je vriendje niet afschilderen als een lompe klootzak hoor, maar mijn vriend trekt zich meteen terug als hij mijn gezicht al enigszins ziet verkrampen. Zelfs als ik nog niks gezegd heb. Pijn (althans dat soort pijn) hoort niet tijdens de seks.
Oud 20-01-2005, 12:56
leucomelas
leucomelas is offline
zou misschien toch een keer met hem erover praten.. als hij gewoon doorgaat terwijl je echt wil stoppen.. jeetje wat een asociaal geval.. sex heb je met zijn tweeen toch?
Oud 20-01-2005, 12:57
snoopy
snoopy is offline
Als ik zou vragen of ie wil stoppen en hij stopt niet, dan is het voor mij al over, hoor!
Oud 20-01-2005, 13:12
gurl19
gurl19 is offline
keb zoon situatie ook wel is gehad.. ik ben toen ook doorgegaan omdat ik het ook wel weer beetje zielig voor hem vond anders. Maar achteraf vond ik dat niet goed van mezelf. Kad toen egt zoon pijngevoel, en je voelt je beetje gebruikt! De volgende x heb ik dit wel aangegeven.
Dus ik zou deze situatie gwoon beetje vergeten, maar de volgende keer goed aangeven wat je wil. Gaat hij nog door dan mag je zeker boos worden!! Je moet er gwoon even met hem over praten..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 13:23
Verwijderd
Als t bij mij pijn ging doen (als ik onder lag dan rolden we om) dan ging ik gewoon met mn mond of handen verder..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 13:36
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 20-01-2005 @ 13:56 :
zou misschien toch een keer met hem erover praten.. als hij gewoon doorgaat terwijl je echt wil stoppen.. jeetje wat een asociaal geval.. sex heb je met zijn tweeen toch?
Mee eens
Oud 20-01-2005, 13:49
Sprinkle
Sprinkle is offline
Als het bij mijn pijn zou doen en mijn vriend zou niet stoppen heeft hij een heel groot probleem. Je moet geen dingen doen die je niet wilt, als het pijn bij jou doet wil je niet dat hij verder gaat. En je zou het ook niet moeten toelaten, maakt niet uit hoe lief hij is of wat dan ook. Sex heb je samen en beiden partijen moeten genieten.
Oud 20-01-2005, 15:07
little nemo
little nemo is offline
als ik n meisje was en mn vriendje zou niet stoppen terwijl ik toch duidelijk maak dat t pijn doet dan zou ik m wel ongeveer doodmaken
Oud 20-01-2005, 15:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een heel herkenbaar verhaal. Mijn exvriend deed met regelmaat hetzelfde, alleen kon/durfde ik er verder nooit wat van te zeggen, gevolg: soms dagenlang een behoorlijke pijn. Goed.. Inmiddels zijn we weer wat ouder/wijzer/sterker geworden, dus tegenwoordig gebeurd er gewoon niets meer tegen m'n zin in, zou mijn huidige vriendje mijn vriendelijk verzoek tot stoppen negeren kan hij serieus rekenen op een knal of ik word op een andere manier heel erg link..

Zou het er zeker nog eens met je vriend over hebben, teleurgesteld/boos.. wat is het verschil? Je wilde het niet, en hij ging toch door.. Alle reden tot een goed gesprek dus
Oud 20-01-2005, 16:59
Experiment
Experiment is offline
Pff ik zou het heel aso vinden. Mijn vriend kan er niet eens van genieten als hij ziet dat ik pijn heb, hij zeurt er ook nooit over,. Mja zo hoort het ook imo.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:49
Stefanie
Stefanie is offline
Als ik netjes zou vragen of ie wil stoppen is het ook echt de bedoeling dat ie stopt. Als hij dan toch doorgaat zou ik er zeker wat van zeggen of hem van me af duwen. Je gaat toch niet door als één van beiden pijn voelt?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:59
Verwijderd
Als hij door zou gaan als ik net zei dat ik pijn had, dan zou ik 'm van me af duwen en boos gaan schreeuwen.
Mocht ik toch wachten totdat hij uit zichzelf van me afging, dan zou ik dan boos gaan schreeuwen.
Mocht ik later pas bedenken dat ik het helemaal niet wou, dan zou ik naar 'm toe gaan om boos te schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:05
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-01-2005 @ 19:59 :
Als hij door zou gaan als ik net zei dat ik pijn had, dan zou ik 'm van me af duwen en boos gaan schreeuwen.
Mocht ik toch wachten totdat hij uit zichzelf van me afging, dan zou ik dan boos gaan schreeuwen.
Mocht ik later pas bedenken dat ik het helemaal niet wou, dan zou ik naar 'm toe gaan om boos te schreeuwen.
Last van opgekropte agressie?
Oud 20-01-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef op 20-01-2005 @ 12:29 :
ik was al lang gestopt en had hem een klap gegeven
want pijn is niet fijn
Ik ook ...

Maar mijn vriendje heeft nog nooit zoiets gedaan, hij gaat altijd heel snel van me af als ik zeg dat het niet lekker voelt.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 22:02
masterdj
masterdj is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 20-01-2005 @ 22:55 :
Ik ook ...

Maar mijn vriendje heeft nog nooit zoiets gedaan, hij gaat altijd heel snel van me af als ik zeg dat het niet lekker voelt.
en zo hoort het!
Oud 21-01-2005, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Grimmetje schreef op 20-01-2005 @ 20:05 :
Last van opgekropte agressie?
Nee hoor, die agressie zou zich vanzelf ontwikkelen als mijn vriend me zou verkrachten
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:30
Verwijderd
Je vriendje hoort gewoon te stoppen als het pijnlijk of onprettig is voor jouw..
tis een gare egoïst als ie een beetje door loopt te gaan omdat ie zo nodig klaar wil komen, terwijl jij ligt te vergaan van de pijn..
Je moet er allebei plezier in hebben..
Ik snap trouwens sowieso niet hoe je vriendje uberhaupt door kan gaan terwijl ie ziet dat zn vriendin het dus echt pijnlijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 16:46
hola
hola is offline
wat raar... ik hoef het woord pijn maar te zeggen en meneer wíl niet eens meer verder... ik heb soms wel dat ik eigelijk niet zo veel zin meer heb.,. maar dat ik hem nog wel even wil laten komen.. maar dan zeg ik natuurlijk niet: ik heb geen zin meer maar maak het maar af..

maar dat is wat anders dan pijn hebben..
Oud 21-01-2005, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 21-01-2005 @ 17:30 :
Je vriendje hoort gewoon te stoppen als het pijnlijk of onprettig is voor jouw..
tis een gare egoïst als ie een beetje door loopt te gaan omdat ie zo nodig klaar wil komen, terwijl jij ligt te vergaan van de pijn..
Je moet er allebei plezier in hebben..
Ik snap trouwens sowieso niet hoe je vriendje uberhaupt door kan gaan terwijl ie ziet dat zn vriendin het dus echt pijnlijk vindt.
Eindelijk eens een man waar ik mij bij aankan sluiten qua mening.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 20:06
Jette
Jette is offline
Citaat:
sybje schreef op 21-01-2005 @ 20:52 :
Eindelijk eens een man waar ik mij bij aankan sluiten qua mening.
IK ben t er ook mee eens....
De mijne zou het echt niet moeten flikken, k zou hem van me af duwen denk k en denk niet dat en dan nog verder gegaan wordt, dan draai ik me lekker om en zal hij waars heel veel moeten doen om het weer goed te maken. Je gaat toch niet iemand pijn doen? dat kan echt niet!

Je moet er gewoon wat van zeggen, miss heeft hij het niet door, wat me sterk lijkt, maar goed sommige jongens.... Als hij echt van je houdt zal hij er vast wel begrip voor hebben

Succces
Oud 21-01-2005, 22:17
scrooping~paper
scrooping~paper is offline
Ik zou er zeker met hem over praten, anders heb je strax helemaal geen zin meer. Zowiezo is het nogal zwak van hem dattie doorgaat, want hij was toch al n paar keer klaargekomen? Hij moet niet zo egoistisch doen. Als jij aangeeft dat het pijn doet, dan hoort hij automatisch te zeggen:"zullen we maar stoppen?" of gewoon meteen van je af gaan..
Oud 21-01-2005, 22:24
Verwijderd
Ik zou stoppen op het moment dat ík er geen zin meer in heb. Problem solved.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 01:13
Verwijderd
Als ik hem zég dat ik niet meer wil en hij gaat toch door, zou ik hem kwaad van me afduwen en echt heel hevig teleurgesteld in hem zijn. Ik geloof dat ik het er zelfs om uit zou kunnen maken. Niemand doet mij gewoon iets tegen mijn zin, punt.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 09:38
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-01-2005 @ 23:24 :
Ik zou stoppen op het moment dat ík er geen zin meer in heb. Problem solved.
Dat is toch net zo egoistisch als de jongen in het voorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 09:54
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik kan me haast niet voorstellen dat een jongen door zou gaan als z'n meisje laat merken dat ze pijn heeft. Ik kan er zelf geen lol aan beleven als zij er ook geen lol aan heeft. Een gozer die zoiets doet zou doen, zou ik - als ik een meisje was - meteen laten vallen. Er zijn toch immers belangerijkere dingen dan zo nodig klaar moeten komen?
Oud 22-01-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 22-01-2005 @ 10:38 :
Dat is toch net zo egoistisch als de jongen in het voorbeeld?
Meestal zit het bij mij zo dat als er één iemand ergens pijn heeft het voor allebei niet zo leuk is om door te gaan, maar misschien is dat heel raar? Ze kan hem toch ook pijpen tot hij klaarkomt.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 13:24
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-01-2005 @ 11:24 :
Meestal zit het bij mij zo dat als er één iemand ergens pijn heeft het voor allebei niet zo leuk is om door te gaan, maar misschien is dat heel raar? Ze kan hem toch ook pijpen tot hij klaarkomt.
Mee eens ! Sex heb je met zijn 2en, en als een van beiden pijn heeft lijkt het mij voor geen van beiden meer leuk om door te gaan. Het lijkt me toch logisch dat hij/zij dan stopt als het de ander pijn doet...
Je kan het altijd nog op een andere manier verder gaan afmaken...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:23
jinx
jinx is offline
Dan ben je dus een eikel als je dan niet stopt.
Oud 22-01-2005, 15:44
Verwijderd
toen ik nog ernstig naief was, heb ik dat ook 2 of 3 keer laten gebeuren maar nu niet!! ik zou em inderdaad van me af duwen en boos gaan doen, net zolang toto hij zn excuus aanbied en zegt het nooit meer te doen (gemeend!!)

(maja dat zeg ik nu )
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
jinx schreef op 22-01-2005 @ 16:23 :
Dan ben je dus een eikel als je dan niet stopt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:50
NoDoubt
NoDoubt is offline
Citaat:
Experiment schreef op 20-01-2005 @ 17:59 :
Pff ik zou het heel aso vinden. Mijn vriend kan er niet eens van genieten als hij ziet dat ik pijn heb, hij zeurt er ook nooit over,. Mja zo hoort het ook imo.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:56
justanothern00b
justanothern00b is offline
tis een eikel als die niet stop, ik zou zeggen wraak actie en geef hem een maandje of 2 geen sex...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
roekoek schreef op 20-01-2005 @ 12:06 :
oke, een beetje rare vraag maaar.. als je seks hebt met je vriend een lange tijd achter elkaar. gaat op een gegeven moment pijn doen bij het meisje. hij is al een paar keer klaargekomen, maar de laatste keer nog niet. Dat wil hij natuurlijk graag afmaken. Door de pijn heb jij op het moment niet veel zin meer en wil het liefst meteen stoppen. Je vraagt hem of hij wil stoppen en hij stopt niet meteen. Pas als hij klaargekomen is stopt hij. (ong. 5 min. later) Het is de eerste keer dat het gebeurd dus reageer je een beetje teleurgesteld in hem, maar niet kwaad? Op zich ben je erg verliefd op die jongen en hij is ook super lief voor je enz. Hoe ga je hier mee om?
Gewoon op een wat hardere toon duidelijk maken dat hij moet stoppen en hem dan pijpen of aftrekken zodat 'ie toch nog kan klaarkomen. Maareh.. als hij toch al zo vaak is gekomen, dan is het toch op een gegeven moment wel genoeg geweest en kan hij toch zorgen dat jij ook nog aan je trekken kan komen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:31
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
little nemo schreef op 20-01-2005 @ 16:07 :
als ik n meisje was en mn vriendje zou niet stoppen terwijl ik toch duidelijk maak dat t pijn doet dan zou ik m wel ongeveer doodmaken
Doodmaken is wel erg radicaal, maar hij kreeg wel een knietje in zijn ballen.
Oud 26-01-2005, 22:23
Myuki
Myuki is offline
tsja... tis een rotactie van m...

Maar ik kan t wel een beetje berijpen, ik bedoel: al zn bloed ging naar zn lul dus er zat te weinig bloed in zijn hersenen... Daardoor kon hij minder goed denken

Volgende keer nóg duidelijker zijn
Oud 26-01-2005, 22:23
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Gammaray schreef op 26-01-2005 @ 22:31 :
Doodmaken is wel erg radicaal, maar hij kreeg wel een knietje in zijn ballen.
hij zei toch ook ongeveer doodmaken
Oud 28-01-2005, 14:36
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Myuki schreef op 26-01-2005 @ 23:23 :
hij zei toch ook ongeveer doodmaken
Was laat en ikwas niet goed wakker
Oud 28-01-2005, 18:15
Bo
Bo is offline
Als het gewoon onprettig voelt, zou ik het laten gaan...

Als het echt pijn doet moet hij gewoon kappen, ik zou het hem 1x vragen, en als hij me negeert zou ik hem van me af duwen.

Als je hem toch zn gang laat gaan, wat ik me kan voorstellen want je wilt zijn plezier niet bederven, zou ik er later op terug komen. Waarschijnlijk door net zo lang te mokken tot hij uit zichzelf excuses komt (en dat gezeur na afloop zo irritant vind, dat hij de volgende keer direct stopt als ik het hem vraag).
Oud 28-01-2005, 22:05
evanescence
evanescence is offline
uuh, ik vind dat nogal egoistisch...als je pijn hebt, moet ie meteen stoppen, anders wordt het alleen maar erger!!!!!!!!!!!! ik had m van me afgeduwd als ie door was gegaan...hij is toch al een paar keer klaar gekomen? ik zou het zeker met hem over hebben, hij moet niet zo egoistisch zijn!!
Oud 30-01-2005, 14:30
waves
waves is offline
als het pijn doet zal ik vragen of hij op wil houden.

Als hij dat niet doet dan duw ik hem van me af en word ik waarschijnlijk wel kwaad/verdrietig/teleurgesteld en zal hij naderhand zeker zijn excuses moeten aanbieden (en daar blijft t niet bij denk ik ).

Als hij wel ophoudt is er niets aan de hand .

@ts: wel egoïstisch van hem, zeker als hij al een paar keer is klaargekomen.
Oud 31-01-2005, 10:19
maniacman
maniacman is offline
Citaat:
Guinevere schreef op 20-01-2005 @ 13:09 :
maar mijn vriend trekt zich meteen terug als hij mijn gezicht al enigszins ziet verkrampen. Zelfs als ik nog niks gezegd heb.
Dat doe ik ook altijd! maar soms is het niet nodig...
"ik kreun omdat ik het lekker vind, ga nou door!"

ff serieus weer: bij pijn ophouden
Oud 31-01-2005, 11:18
Verwijderd
Keer flink uithalen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:16
Verwijderd
In ieder geval zou ik jouw vriendje dit topic even laten lezen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:39
juno
juno is offline
Je hebt anale sex met hem terwijl je daar nog niet aan toe bent, omdat hij dat zo graag wil, en hij gaat gewoon door als jij pijn hebt, omdat hij dat zo graag wil.

Wil hij nou een vriendinnetje om van te houden of een gat om in te neuken?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:43
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb ook zoiets gehad toen ik 14 was. Als hij bier had gedronken luisterde hij niet meer zo goed. Als hij dan aan me ging zeggen en ik zei nee ging hij soms net zo lang door tot ik hem letterlijk van me af sloeg. Als een jongen niet onmiddelijk stop als ik aangeef dat hij moet stoppen word ik hysterisch en ga ik schreeuwen. Zoals Sarah al zegt, mijn vriend dient me niet te verkrachten.

Regels voor berichten