Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 17:46
Spray rebel
Spray rebel is offline
hoi mensen,

de laatste paar maanden lijkt net of al mijn energie eruit is, en dan barst het in een paar uur allemaal uit.. een paar maanden geleden ben ik een keer goed ziek geweest, niet naar de dokter gegaan, net geen koorst, 2 daagjes op bed gelegen en toen met een koorstige kop weer naar school gegaan en wezen werken.. op een gegeven moment ging het ver over, maar mijn neus bleef een snuitertje.. en sindsdien heb ik al twee maanden last van een snotneus en om de week ben ik weer verkouden en moet ik weer hoesten en lijkt het of ik weer ziek wordt.. ik moet wel toegeven dat ik best veel doe en niet veel tijd over heb voor mijn eigen, ff een opsomminkje voor mijn eigen:
* 2* fitness in de week
* 5 dagen school
* 2* werken in de week (11 uur gemiddeld)
* 4* in de week dansen en soms wedstrijden (salsa en stijldansen)
* ben aan mijn boot bezig
* vrienden
* zeker één keer in de week uitgaan
* vriendin

und so weiter, und so weiter..

dacht eerst even dat het daaraan lag, paar daagjes wat rustiger aangedaan, wat afspraakjes afgezegd en gekeken hoe het dan ging, maar ik blijf het houden.. en op het ene moment krijg ik last van mijn ogen (omdat mijn lenzen uitdrogen), is meestal een teken dat ik ziek word of ben, keelpijn, hoesten en soms ook buikpijn en op het andere moment krijg ik zowaar een "adhd" aanval.. ik reageer nu ook heel kortaf tegen mensen, wat ze niet van me gewend, ben moe, slaap ook niet meer goed, ik snap het gewoon niet...

ik heb geen idee hoe ik het precies uit moet leggen, maar wat kan het zijn? ik heb al verschillende natuurlijke middeltjes gebruikt wat niet veel helpt, dokter wil ik eigenlijk niet.. maar zou het een virus kunnen zijn die maar door blijft sluimeren?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:56
Spray rebel
Spray rebel is offline
dank je, neej ik ga niet graag naar dokter, smeren je meestal alleen maar troep aan waar je de helft van de tijd ook niet beter van wordt.. probeer het eerst zelf op te lossen..

zat zelf ook aan pffeifer te denken, maar ja zoals jij ook al opmerkte uit mijn verhaal, energie heb ik genoeg om dingen te doen.. mijn slaap ritme is wel geheel ontregeld.. ik moet steeds vaker een uurtje even overdag slapen, soms slaap ik een week goed van rond half 11 tot 7 maar dan weer een week, een hele week wakker.. weet niet lijkt net of heel mijn lichaam eigenlijk best wel in de war is ofzo ..

drugs gebruik ik niet, nooit gedaan ook, ik een en drink supergezond
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:57
Aardappeltje
Aardappeltje is offline
Misschien ben je ook wel gewoon oververmoeid. Een vriendin van mij had ongeveer dezelfde symptonen en die kon op een gegeven moment helemaal neit meer lopen. Bleek ook dat ze oververmoeid was. Als ik jou was, zou ik dus toch maar even naar de dokter gaan!
Oud 28-01-2005, 21:44
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Pfeifer
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 22:08
jet
jet is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 28-01-2005 @ 22:44 :
Pfeifer
ja want dan kan je 2 keer in de week fitnissen, naar school en gaan dansen