hoi mensen,
de laatste paar maanden lijkt net of al mijn energie eruit is, en dan barst het in een paar uur allemaal uit.. een paar maanden geleden ben ik een keer goed ziek geweest, niet naar de dokter gegaan, net geen koorst, 2 daagjes op bed gelegen en toen met een koorstige kop weer naar school gegaan en wezen werken.. op een gegeven moment ging het ver over, maar mijn neus bleef een snuitertje.. en sindsdien heb ik al twee maanden last van een snotneus en om de week ben ik weer verkouden en moet ik weer hoesten en lijkt het of ik weer ziek wordt.. ik moet wel toegeven dat ik best veel doe en niet veel tijd over heb voor mijn eigen, ff een opsomminkje voor mijn eigen:
* 2* fitness in de week
* 5 dagen school
* 2* werken in de week (11 uur gemiddeld)
* 4* in de week dansen en soms wedstrijden (salsa en stijldansen)
* ben aan mijn boot bezig
* vrienden
* zeker één keer in de week uitgaan
* vriendin
und so weiter, und so weiter..
dacht eerst even dat het daaraan lag, paar daagjes wat rustiger aangedaan, wat afspraakjes afgezegd en gekeken hoe het dan ging, maar ik blijf het houden.. en op het ene moment krijg ik last van mijn ogen (omdat mijn lenzen uitdrogen), is meestal een teken dat ik ziek word of ben, keelpijn, hoesten en soms ook buikpijn en op het andere moment krijg ik zowaar een "adhd" aanval.. ik reageer nu ook heel kortaf tegen mensen, wat ze niet van me gewend, ben moe, slaap ook niet meer goed, ik snap het gewoon niet...
ik heb geen idee hoe ik het precies uit moet leggen, maar wat kan het zijn? ik heb al verschillende natuurlijke middeltjes gebruikt wat niet veel helpt, dokter wil ik eigenlijk niet.. maar zou het een virus kunnen zijn die maar door blijft sluimeren?
|