Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 11:08
godeli
godeli is offline
en hij wist dat ik in de buurt was...

het doet zo veeel pijn
Oud 30-01-2005, 11:10
waves
waves is offline
dat is niet leuk voor je nee...

slotje?
Oud 30-01-2005, 11:12
godeli
godeli is offline
slotje??
Oud 30-01-2005, 11:13
Zeenimf
Zeenimf is offline
wat is je vraag?
Oud 30-01-2005, 11:18
godeli
godeli is offline
moet ik hem laten weten hoe erg ik het vind? Ik wilde nog met hem praten, gewoon om het allemaal af te sluiten omdat ik dingen niet kan loslaten. Laast heeft ie nog gezegt dat ie wel wilde praten, dat ik hem dan alleen maar hoefde te smsen. dat heb ik dus gedaan een paar dagen geleden(gesmst dus). maar hij reageerde er niet op. Dus ik was al erg verbaasd omdat ie laatst toch heeft gezegt dat ie wilde praten. Nu begrijp ik dus wel waarom.

Toch wil ik hem laten weten hoe erg ie mij gekwetst heeft, ook al deed ie dat niet bewust.

Een vriendin van me zegt juist dat ik net moet doen of het me niets kan schelen, dat ie dat veel erger zou vinden. Maar dat kan ik nou eenmaal niet...

Ik weet gewoon totaal niet hoe ik verder moet met mijn leven als ik er niet over praat, want dan kan ik gewoon niet slapen..

Dus wat kan ik nu het beste doen?
Oud 30-01-2005, 11:28
Verwijderd
tes·tos·te·ron (het ~)
1 mannelijk geslachtshormoon
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 11:30
Sitia
Sitia is offline
Oei.. ik ken het.. alleen was het bij ons pas 6 dagen uit.

Ik heb het er niet met hem over gehad verder, heb me er overheen gezet en heb me gerealiseerd dat ik gewoon door moet met mijn leven. Het heeft bij mij wel geholpen.

Maar als jij je beter voelt als je met hem gepraat hebt, dan moet je dat zeker doen. Als hij je op die manier gekwetst heeft *al kan hij daar niet veel aan doen, hij gaat natuurlijk ook gewoon door* mag je dat best tegen hem zeggen.
Succes ermee!
Oud 30-01-2005, 11:32
Zeenimf
Zeenimf is offline
ik denk dat het beste wat je kan doen is het negeren, vergeet hem. hij heeft duidelijk gemaakt dat hij niets meer in je ziet, dat hij je al is 'vergeten'
dat hij je gekwetst heeft weet hij waarschijnlijk zelf ook wel, het heeft niet echt veel nut om hem dat dan nog eens te vertellen. en stel hij weet het niet, dan nog..wat moet hij met die informatie?
hij reageert waarschijnlijk ook niet meer op je, omdat hij over je heen is of dat probeert. zowiezo lijkt me zo snel contact zoeen niet echt een goede oplossing om over iemand heen te komen.
mijn advies ( hoe moeilijk het ook is):
get over him. move on.

en als ik dat vragen mag:
waarom is het uit gegaan? hoelang hadden jullie met elkaar?
Oud 30-01-2005, 11:42
godeli
godeli is offline
Nou hem zomaar vergeten lukt niet zo makkelijk aangezien ie 50 meter bij me vandaan in dezelfde straat woont. Het erge is is dat ie met al zijn exen nog heel goed bevriend is, het lijkt er nu op dat ie met mij daar geen behoefte aan heeft...dat voelt heel erg kut.

We hebben maar heel kort iets met elkaar gehad...maar op de een of andere manier voelde ik me bij hem zo erg op mijn gemak, hij is ook de eerste jongen met wie ik vrij intiem ben geweest, wat het nog moeilijker maakt. Ik heb het idee dat we toch een hele tijd een relatie hebben gehad, en had ook zeker niet verwacht dat het zo snel uit zou gaan.

Toen ie het uitmaakte zei hij dat dat was omdat we toch wel veel verschilden..(vaag dus) daar wilde ik met hem dus nog over praten, omdat ik op dat moment niet wist wat ik moest zeggen, dus logisch dat je er daarna over na gaat denken er er nog eens over wil praten, anders blijft het aan me knagen en blijf ik speculeren.
hij vind waarschijnlijk dat ik me aanstel, maar hij wist gewoon nog te weieng over me, anders weet ik zeker dat ie het zou begrijpen.
Oud 30-01-2005, 11:50
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
godeli schreef op 30-01-2005 @ 12:42 :

Toen ie het uitmaakte zei hij dat dat was omdat we toch wel veel verschilden..(vaag dus) daar wilde ik met hem dus nog over praten, omdat ik op dat moment niet wist wat ik moest zeggen, dus logisch dat je er daarna over na gaat denken er er nog eens over wil praten, anders blijft het aan me knagen en blijf ik speculeren.
hij vind waarschijnlijk dat ik me aanstel, maar hij wist gewoon nog te weieng over me, anders weet ik zeker dat ie het zou begrijpen.
dan zou ik gewoon met hem gaan praten als ik jou was. en dat hij vindt dat je je aantelt daar moet je niks van aantrekken, je hebt wel recht om te weten waarom hij het precies uitmaakte. en het is alleen maar vervelend voor jou als jij het niet weet en zelf gaat speculeren.
maar dan nog denk ik dat je na dat gesprek hem echt zo snel mogelijk moet vergeten..vergeten als in over hem heen komen, niet verliefd zijn oid.
Oud 30-01-2005, 11:52
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
godeli schreef op 30-01-2005 @ 12:42 :
Nou hem zomaar vergeten lukt niet zo makkelijk aangezien ie 50 meter bij me vandaan in dezelfde straat woont. Het erge is is dat ie met al zijn exen nog heel goed bevriend is, het lijkt er nu op dat ie met mij daar geen behoefte aan heeft...dat voelt heel erg kut.

We hebben maar heel kort iets met elkaar gehad...maar op de een of andere manier voelde ik me bij hem zo erg op mijn gemak, hij is ook de eerste jongen met wie ik vrij intiem ben geweest, wat het nog moeilijker maakt. Ik heb het idee dat we toch een hele tijd een relatie hebben gehad, en had ook zeker niet verwacht dat het zo snel uit zou gaan.

Heel kort is dus..? 2 weken, 2 maanden? Dan vind ik het niet eens wonderlijk dat hij na 3 weken met een anders zoent, want om nu direct te zeggen dat jullie nu echt zo ontzettend close en verwant waren, dat lijkt me niet na een korte relatie, hoe kut dat ook klinkt.
Overigens, als het zo snel uit is gegaan, dan mag je een vage reden aanhouden. Hij wilde je niet kwetsen door lang met je te hebben/ je dus veel hoop te geven. Omdat hij waarschijnlijk anders over jullie relatie voelde dan dat jij deed/doet, spijtig en balen, maar praten gaat daar niets aan veranderen. Ik denk ook niet dat hij daar zoveel zin in heeft, dus dan heb je kans dat hij alleen maar 'gemener' op je overkomt en je dus nog meer gekwetst wordt. Maar als jij dat nodig hebt, zou ik het zeker doen. Zou me er alleen maar niet teveel van voorstellen, jongens die maar even met je hebben gehad zijn nooit zo meelevend, al helemaal als ze al weer een nieuwe gevonden hebben. Dus get over it en laat hem lekker. Daar schiet je allebei het meest mee op.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 11:58
godeli
godeli is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 30-01-2005 @ 12:52 :
Heel kort is dus..? 2 weken, 2 maanden? Dan vind ik het niet eens wonderlijk dat hij na 3 weken met een anders zoent, want om nu direct te zeggen dat jullie nu echt zo ontzettend close en verwant waren, dat lijkt me niet na een korte relatie, hoe kut dat ook klinkt.
Overigens, als het zo snel uit is gegaan, dan mag je een vage reden aanhouden. Hij wilde je niet kwetsen door lang met je te hebben/ je dus veel hoop te geven. Omdat hij waarschijnlijk anders over jullie relatie voelde dan dat jij deed/doet, spijtig en balen, maar praten gaat daar niets aan veranderen. Ik denk ook niet dat hij daar zoveel zin in heeft, dus dan heb je kans dat hij alleen maar 'gemener' op je overkomt en je dus nog meer gekwetst wordt. Maar als jij dat nodig hebt, zou ik het zeker doen. Zou me er alleen maar niet teveel van voorstellen, jongens die maar even met je hebben gehad zijn nooit zo meelevend, al helemaal als ze al weer een nieuwe gevonden hebben. Dus get over it en laat hem lekker. Daar schiet je allebei het meest mee op.
waarom zeggen mannen dan altijd dingen die ze niet menen daar raak ik toch alleen maar van in de war. dan had ie niet moeten zeggen dat als ik wilde praten, Ik hem maar hoefde te smsen of bellen. Ik weet gewoon totaal niet wat ie denkt.
Oud 30-01-2005, 12:01
godeli
godeli is offline
En ik vin dhet erg dat ie met een ander zoent, maar dat mag ie inderdaad, maar hij is gewoon niet zo iemand die dat met opzet doet om mij te kwetsen....ik was in de buurt. hij heeft me gister ook de hele tijd hoi gezegd en gezwaaid enzo..alsof er niest aan de hand was. Hij had er minstens rekening mee kunnen houden dat ie mij daar pijn mee doet. We zijn heel vriendschappelijk uit elkaar gegaan en ik heb hem nooit een vlieg kwaad gedaan en toch heb ik het gevoel dat ie me ergens voor straft ofzo..en dat heb ik niet verdiend....
Oud 30-01-2005, 12:04
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
godeli schreef op 30-01-2005 @ 13:01 :
En ik vin dhet erg dat ie met een ander zoent, maar dat mag ie inderdaad, maar hij is gewoon niet zo iemand die dat met opzet doet om mij te kwetsen....ik was in de buurt. hij heeft me gister ook de hele tijd hoi gezegd en gezwaaid enzo..alsof er niest aan de hand was. Hij had er minstens rekening mee kunnen houden dat ie mij daar pijn mee doet. We zijn heel vriendschappelijk uit elkaar gegaan en ik heb hem nooit een vlieg kwaad gedaan en toch heb ik het gevoel dat ie me ergens voor straft ofzo..en dat heb ik niet verdiend....
ik snap dat je je daar kut over voelt, maar je kan hem niet verbieden met andere meisjes te zoenen.
je kan ook niet van hem verwachten dat als hij met een ander meisje zoent, dat hij dan eerst om zich heen gaat kijen of jij niet toevallig in de buurt staat oid.
het is kut voor je, maar het is uit, move on.
Oud 30-01-2005, 12:22
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
godeli schreef op 30-01-2005 @ 12:58 :
waarom zeggen mannen dan altijd dingen die ze niet menen daar raak ik toch alleen maar van in de war. dan had ie niet moeten zeggen dat als ik wilde praten, Ik hem maar hoefde te smsen of bellen. Ik weet gewoon totaal niet wat ie denkt.
Dat heet beleefdheid. En wat betreft het 'lullige' gedrag. Ik denk dat hij er vanuit gaat dat jij er ook al wel overheen bent. Hij denkt gewoon vanuit zijn eigen situatie, hij is eroverheen, dus dan zal jij dat ook wel zijn. Dus hij houdt verder geen rekening meer met jou. Kut, maarja... dat hoort nu eenmaal bij het uit elkaar gaan.
Oud 30-01-2005, 12:35
Tanika
Tanika is offline
woooww.. dat verhaal lijkt zo erg op het mijne..!! Maar ik moet bekennen dat ik degene was die na drie weken al met n andere jongen zoende. Dit was niet zozeer omdat ik hem nou zo leuk vond, maar dat was gewoon om de aandacht, en de intimiteit. Ik heb er geen spijt van, maar het is niet erg eerlijk tegenover hem, en mezelf aangezien ik mijn ex nog echt heel erg leuk vind. Anyhow het enige advies dat ik je kan geven dat je niet naar al die goedbedoelde adviezen moet luisteren, maar dat je echt helemaal zelf moet uitmaken wat je doet, en je hart moet volgen ,zolang je maar niet achter hem aan blijft lopen!
Succes!!
Oud 30-01-2005, 15:15
godeli
godeli is offline
Citaat:
Tanika schreef op 30-01-2005 @ 13:35 :
woooww.. dat verhaal lijkt zo erg op het mijne..!! Maar ik moet bekennen dat ik degene was die na drie weken al met n andere jongen zoende. Dit was niet zozeer omdat ik hem nou zo leuk vond, maar dat was gewoon om de aandacht, en de intimiteit. Ik heb er geen spijt van, maar het is niet erg eerlijk tegenover hem, en mezelf aangezien ik mijn ex nog echt heel erg leuk vind. Anyhow het enige advies dat ik je kan geven dat je niet naar al die goedbedoelde adviezen moet luisteren, maar dat je echt helemaal zelf moet uitmaken wat je doet, en je hart moet volgen ,zolang je maar niet achter hem aan blijft lopen!
Succes!!
Mja, ik heb ook wel eens heel snel a met iemadn anders gezoend, maar niet waar hij bij was en eigenlijk weet je dan ook wel dat die realtie die je daarvoor had ook geen kont voorstelde...dat is toch iets anders. Ik had het gevoel dat ie wel wat voorstelde
Oud 30-01-2005, 15:37
dragonstorm
dragonstorm is offline
kort gezegd: hij is over je heen, jij nog niet over hem

arme jij gemene hij

slotje?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:15
Verwijderd
Bah, dat is niet leuk, maar wat kunnen wij eraan doen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:28
Phlox
Phlox is offline
Wat gemeen.

En nu?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:34
TIEN
TIEN is offline
das kut! bij mij ook na paar weken en hij miste me zoo!
yeah right!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:42
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Get over it.
Oud 30-01-2005, 16:43
Verwijderd
Tsja, dat gebeurt er als het uitgaat. Wanneer had het je geen pijn gedaan? Had hij moeten wachten tot jij een seintje gaf dat het okee was?

Hij heeft het uitgemaakt, waarschijnlijk omdat hij gewoon niet verliefd (genoeg) op je was. Ja, dat is balen maar dat zul je moeten accepteren. Wat wil je van hem horen? Hij wil gewoon geen relatie met je en dan dus ook niet heel veel met je bezig zijn, daarom heeft hij het juist uitgemaakt. Zodat jij zijn vriendin niet meer bent en dan heb je dus ook niets meer te zeggen over wat hij met wie doet.

Ik snap het wel hoor, ik heb me ook erg kut voelt toen dat gebeurde na een vorige relatie. Maar ja, ik heb nu ervaren dat het voor jezelf veel beter werkt om de ander lekker los te laten en dus ook wat diegene doet.

Je kunt jezelf nog eeuwig blijven kwellen en hem kwalijk nemen dat hij met een ander zoent, maar misschien is het handiger als je met jezelf en niet met hem bezig gaat zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Phlox schreef op 30-01-2005 @ 17:28 :
Wat gemeen.

En nu?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 17:53
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
tsja, balen
Oud 31-01-2005, 14:13
annetjuh
annetjuh is offline
het is uit. klaar. en hij is vrij man.
Oud 31-01-2005, 15:20
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-01-2005 @ 15:13 :
precies. lullig voor jou maar hij hoeft geen rekening meer met je te houden.
Oud 31-01-2005, 16:15
sita15
sita15 is offline
bij mij ging het woensdag uit, en hij zoende zaterdag alweer met een ander voor me neus.. 3 maanden gehad ...
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:16
polichinelle
polichinelle is offline
het is uit hoor, hij mag doen wat ie wilt
Oud 31-01-2005, 18:09
alpha
alpha is offline
praat gewoon met hem, daar heb je toch wel recht op. Dan vind ik 3 weken toch nog niet eens zo vroeg als je niet zo lang met elkaar hebt gehad. Mijn ex zoende na een week met een ander (2,5 maand bij elkaar geweest) en dat vertelde hij me ook gewoon. Niet leuk, ik was ook echt nog wel jaloers in het begin, maar ik ben wel gewoon met hem blijven praten. Via msn weliswaar omdat we 2 uur van elkaar vandaan wonen, maar toch.
Je moet met elkaar kunnen blijven praten, vind ik tenminste. Jij blijft je vreemd voelen anders, en dat zou hij toch ook niet willen.
Oud 31-01-2005, 22:29
number9
number9 is offline
Citaat:
het is uit hoor, hij mag doen wat ie wilt

dat jij een afkickperiode nodig hebt, betekent niet dat hij t ook wil. Klinkt lullig, but that's life/love
Oud 01-02-2005, 02:19
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Mijn relatie was nog geen week uit na 4 maanden en mn vriendje had binnen een week al weer een date

Probeer er boven te staan....Hem er mee confronteren zal toch niks uitmaken denk ik, het is immers uit en hij mag staan en gaan waar hij wil zonder zich te verantwoorden tegenover jou (helaas!)

Ik zou proberen hem even helemaal uit je gedachten te zetten en je 100% te focussen op iets anders....je school, je werk, je vrienden etc!

Met een beetje geluk zakt alles dan een beetje weg...
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 03:12
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Met mijn vriendin was het geen eens 1 dag uit na een relatie van 1 jaar. en we hadden alle 2 alweer iemand anders.
dus niet zo moeilijk doen joh. That is life
Oud 01-02-2005, 14:54
Verwijderd
Ik begrijp heel goed dat je nog graag eens met hem zou willen praten, gewoon om het af te sluiten. En je vraagt je natuurlijk af waarom hij nog wel contact met z'n andere exen heeft en niet met jou. Daar weet ik wel een antwoord op: jij voelt op dit moment veel te veel voor hem om op een vriendschappelijke manier met hem om te gaan. Hij heeft heus wel door dat hij jou hiermee pijn heeft gedaan, want iedere keer als hij je ziet kan hij dat van je gezicht aflezen. Dat is voor hem iedere keer weer confronterend. Ook wil je juist over de relatie praten en dat vindt hij waarschijnlijk moeilijk. Hij is er al overheen en gaat weer verder met z'n leven. Hij ontwijkt problemen, hij heeft waarschijnlijk geen zin in een moeilijk gesprek waar hij zich weer schuldig door moet voelen, enz.

Natuurlijk is het erg lullig als hij eerst belooft om er nog eens met je over te praten en als hij je vervolgens gewoon negeert.
Spreek hem anders nog een keer aan als je hem ziet en vraag gewoon van "wanneer heb je tijd om nog even met me te praten?" Ik hoop voor je dat hij het dan ook doet.
Ik weet hoe je je voelt, heb het zelf ook meegemaakt. Ik hoop ook voor je dat hij aardig tegen je zal zijn, want vaak kunnen jongens ineens heel bot zijn als hun gevoelens verdwenen zijn.

Eigenlijk wil je natuurlijk het liefst van hém horen waarom hij het heeft uitgemaakt, maar als hij er niet over wil praten dan zul je zelf je antwoorden moeten gaan bedenken (heb ik ook gedaan). Als je er een tijdje over nadenkt dan kun je je eigen conclusies trekken, evt met wat hulp van vriendinnen. Dan heb je dat gesprek met hem niet meer nodig.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 15:41
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 30-01-2005 @ 12:52 :
want om nu direct te zeggen dat jullie nu echt zo ontzettend close en verwant waren, dat lijkt me niet na een korte relatie, hoe kut dat ook klinkt.
De lengte van een relatie lijkt me niet zozeer een graadmeter voor closeheid...Daarnaast ervaart zij het zo en valt dat moeilijk weg te wuiven.
Ik vind het ook enigszins respectloos tov gevoelens die een ander heeft om voor je ex' neus met een ander te gaan zoenen...En dan doet het er niet toe hoe lang het uit is. Je hebt iets met iemand gehad, het minste wat je dan kan doen is de ander in zijn waarde laten en niet doen alsof het nooit iets voorgesteld heeft, wat valt af te leiden uit het zoenen voor de neus van een ander. Als een relatie namelijk iets betekend zou hebben en de persoon in kwestie ook, dan zou je dat gewoon niet kunnen doen, aangezien je het zelf ook niet leuk zou vinden om te zien.
Oud 01-02-2005, 17:01
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 31-01-2005 @ 15:13 :
Oud 02-02-2005, 17:10
Optima
Optima is offline
Citaat:
godeli schreef op 30-01-2005 @ 12:08 :
en hij wist dat ik in de buurt was...

het doet zo veeel pijn
waarom doet het pijn?

a) omdat je hem terug wilt?
b) omdat hij eerder een nieuw iemand heeft dan jij
c) omdat hij ipv drie weken 3 maanden over had moeten doen om verder te gaan met zijn leven
d) omdat je heel erg veel zelfmedelijden hebt
e) omdat je vrienden het zagen en je je vernederd voelde
f) omdat je niet realistisch bent over het beindigen van een relatie

....
Oud 02-02-2005, 18:08
Devilsdaughter
Devilsdaughter is offline
Ik begrijp best wat je voelt, ik hield egt van mijn ex, en soms nog. Ik zag em laatst zoenen mijn zijn huidige vriendin. Na een maand....Ik ging gewon dood, niet omdat het niet mag, t was uit, maar nu kreeg ik geweoon de shock van het is egt uit nu, krijg em nooit meer terug...need to go on now...Ik snap je wel, maar tis nu voor me nog kutter, hij is mijn beste vriend en zei die gister dat ie nog met me wil zoenen enzow en als ie geen vriendin had het gedaan had. En hij wilde weten of ik nog ets meer voor em voelde enzow...hij flirt de hele tijd met mij, zelfs als zijn vriendin er bij is, en da wijf ziet het niet eens...en ik weet nu eigenlijk ook niet wat ik moet doen, want hij speelde weken met me om het met zijn vriendin uittemaken diezelfde avond nog met mij te nemen en na 2 dagen me met een smsje te dumpen dus als ie me terug wil weet ik niet wat ik moet doen maar goed...ik wilde gewoon ff zegge, dat ik je begrijp...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 18:12
Karl Marx
Karl Marx is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-01-2005 @ 12:28 :
tes·tos·te·ron (het ~)
1 mannelijk geslachtshormoon
Reageren

Regels voor berichten