Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wie doet dat dezer dagen nog? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Het had wel wat, alles. Wat erna kwam was minder, maar jah, elk voordeel hebt zijn nadeel.
Laatst gewijzigd op 22-01-2005 om 01:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wow, dat is toch super romantisch! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm mijn blunder om iemands hart te veroveren.. Heel lang gesmst naar een jongen.. En vaak z'n aandacht lopen vragen.. En 'stoere' verhaaltjes vertellen hehe. Was niet zo'n succes, ik leek een beetje wanhopig ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goed, ik heb een keer (omdat ik niet wist hoe ik met hem in contact moest komen) een klasgenoot een mail gestuurd dat ik Suzanne (iedereen kent toch een Suzanne!?) uit de kleuterklas was. Na 3 mailtjes heen en weer kwam hij erachter dat hij geen Suzanne uit de kleuterklas kende, sindsdien (en daarvoor ook al) werd ik genegeerd. Omfg what was I thinking. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is wel heel erg ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() *knuf geeft* Citaat:
Maar als je nog thuis woont, dan hoor je het de eerste 20 verjaardagen nog. De lol is er dan gauw vanaf. (een vriendin van mij is het overigens een paar weken terug overkomen. Haar ouders namen de rozen aan... Arme jongen. Maakt geen kans meer ![]()
||
Citaat:
![]() Maar wat ik dan zo maf vindt, wat heb ik dan fout gedaan. Haar voor schut gezet, waar haar ouders bij waren? Beetje onvolwassen, zij was namelijk al 18 jaar, geloof bijna 19. Die jeugd van tegenwoordig weet niet meer wat liefde is..... Romantiek is ver te zoeken. ACh jah, moet gewoon zorgen dat zo een blunder niet meer voor komt. Het was eigenlijk een beetje te cliche ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() wel strakke actie
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen jammer dat haar zus open deed en dat het meisje zelf niet thuis was ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Volgens mij heb ik niet echt geblunderd, heb wel dingen gedaan waarvan ik nu denk dat ik dat beter anders had kunnen aanpakken, maar echt geblunderd, nee...
||
Citaat:
![]()
|
|