Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 17:53
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Hey allemaal,

Ik heb een relatie van 2 jaar gehad, waarin ik voor het eerst sex heb gehad met die jongen. Nu is het uit, en durf me niet te geven aan een andere jongen. (geen nieuwe vriend ofzo, gewoon over het algemeen.) heb wel een tijdje een andere relatie gehad, maar ik was bang om het fout te doen en bang om afgewezen te worden vanwege mijn lichaam denk ik. Verder niets gedaan dan zoenen. Op de een of andere manier ben ik opeens onzeker van mezelf, denk telkens dat ik het niet kan. En durf geen iniatieven meer te nemen. Ik heb wel behoefte aan sex, daar ligt het niet aan. Maar durf het waarschijnlijk gewoon niet met een andere lul (om het maar even grof te zeggen).
Hebben meer mensen hier last van?

Liefs,
laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:03
Someboy
Someboy is offline
Ik heb er totaal geen last van. Misschien omdat ik een jongen ben dat scheelt ook vaak!
Verder zit je in een rare situatie.. misschien moet je (zodra je een vriendje hebt die je helemaal vertrouwt) het toch proberen om sex te hebben. Je moet vaak het "probleem" onder ogen zien. En wie weet is hij zo lief,super en alles voor jou dat het heel makkelijk gaat.
Oud 21-02-2005, 18:12
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Tja.. nog een probleem, vrijwel elke jongen vergelijk ik met mijn eX (eerste vriendje, errug iritant)
vind nu wel een jongen super leuk, zoenen doen we wel, en op zich wil ik ook wel verder.. maar die stap is voor mij super groot..
Heb ook best veel gezeik gehad over mijn lichaam, gepest enzo.
Misschien ligt het daar ook wel een beetje aan.

Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:25
Reem
Reem is offline
Ik neem aan dat het bij je toenmalige vriend ook wel even duurde voordat jullie elkaar vertrouwden en voordat jullie verder durfden met elkaar. En niet alleen omdat je toen veertien was, maar ook omdat je aan elkaar moet 'wennen'. Nu het uit is, moet je niet denken dat het met de eerste-de-beste jongen meteen zo makkelijk is. In iedere relatie moet je vertrouwen opbouwen en in iedere relatie moet je eerst aan elkaar wennen. Ik bedoel, je bent 16, dan hoef je toch niet onmiddelijk (of na een paar weken) met je vriend naar bed? Dat moet je gewoon opbouwen, net zoals tijdens je eerste relatie.
Oud 21-02-2005, 19:09
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 21-02-2005 @ 19:12 :
Tja.. nog een probleem, vrijwel elke jongen vergelijk ik met mijn eX (eerste vriendje, errug iritant)
vind nu wel een jongen super leuk, zoenen doen we wel, en op zich wil ik ook wel verder.. maar die stap is voor mij super groot..
Heb ook best veel gezeik gehad over mijn lichaam, gepest enzo.
Misschien ligt het daar ook wel een beetje aan.

Liefs,
Laura
Het is op zich logisch dat je vergelijkt met je vorige vriendje. Daar is niets raars aan, ik denk dat als jij en die nieuwe jongen gezellig samen zijn er wel meer komt als hij het ook al eens heeft gedaan.

Offtopic; Je zegt dat je bent gepest over je lichaam.. ik opende je site op sugababes, die mensen die jou hebben gepest zijn echt een stelletje zielepieten, je hoeft je nergens voor te schamen.
Oud 21-02-2005, 19:57
tiq
tiq is offline
ik kan niet veel toevoegen dan onderstrepen wat al gezegd is:

het kost inderdaad tijd om vertrouwen op te bouwen,
niet bij iedereen; de een heeft hier minder moeite mee dan een ander, maar bij de meesten is dit wel het geval

en je hoeft niet onzeker te zijn over je uiterlijk...
het feit dat je zoiezo op sugababes staat zegt wel dat je niet zo verlegen bent

en mensen die je er mee pesten / gepest hebben moet ik zeker ongelijk geven
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:32
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Wat Lief..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:43
juno
juno is offline
Als een jongenje je lichaam niet mooi vindt, wordt hij niet verliefd op je en wil hij niet eens met je zoenen. En het mooie aan verliefd zijn is nog wel dat je die ander toch wel mooi vindt, al is het Quasimodo!

Dus verlegen zijn is echt niet nodig. Jezelf weer overgeven, tja, dat is altijd het engste en mooiste stadium van een relatie. Jezelf geven,. en de ander terugkrijgen. Fantastisch, geniet ervan!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 21:44
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 21-02-2005 @ 22:32 :
Wat Lief..
The Blue Lagoon, lol
Kom je daar vaak???
Oud 21-02-2005, 21:48
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Jah elk weekend.. hoezo?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:26
Maroon
Maroon is offline
Gepest? Je ziet er onwijs leuk uit, waarom pesten ze je
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:38
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Was vroeger (en nog steeds) best stevig..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 08:40
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb precies hetzelfde probleem!

Maar ik heb al tig keer dezelfde post gemaakt bij een topic, omdat ze allemaal wel aansluiten op mijn situatie:

Uit met vriend, beste vriend wel erg leuk, wilden eigenlijk gewoon een keertje met elkaar naar bed uit vriendschap (hij wil me graag verwennen omdat ik niet altijd zulke goede sex heb gehad), begint toch relatie aan te komen, ik durf geen relatie te beginnen omdat ik hem ga vergelijken met mijn ex, we durven ook niet met elkaar naar bed omdat we allebei bang zijn dat we iets verkeerd doen t.o.v. andere bedpartners..

Ik heb het er dus met hem over gehad, op msn gewoon dat praat gemakkelijker, en daaruit bleek dus dat hij net zo goed niet durfde. Naderhand lagen we bij hem film te kijken en beetje te zoenen enzo, is hij een stapje verder gegaan en heeft me gevingerd. Ik dacht eerst 'nee liever niet' maar zo denk ik altijd dus heb me laten gaan en t was superlekker! Verder nog niets gebeurd, maar mijn tip aan jou is dus laat je gaan!
Als je vriendje je echt leuk vindt en van je houdt maakt het hem niet uit of je een beetje dik bent of wat dan ook..
Oud 23-02-2005, 20:45
Antinoniem
Antinoniem is offline
Als je vriendje t echt erg zou vinden dat je "dik" bent of zo.. dan was ie nooit begonnen aan n relatie met je =)
Oud 23-02-2005, 21:43
Multilot
Multilot is offline
die belachelijke ideaalbeelden ook altijd...
Oud 23-02-2005, 22:01
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-02-2005 @ 22:43 :
die belachelijke ideaalbeelden ook altijd...
ideaalbeelden zijn echt om op te kotsen. alleen al omdat ideaalbeelden puur om uiterlijk gaan, en dat zuigt
Oud 28-02-2005, 10:53
toilet duck
toilet duck is offline
hmm... laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat die jongen wel geïnteresseerd is in seks, want dat zijn de meeste jongens geloof ik.... zelfs als hij niet direct geinteresseerd is in seks heeft hij voor zichzelf vast vantevoren wel de overweging gemaakt of hij seks met je zou willen... waarschijnlijk is die overweging in jouw voordeel uitgevallen, want anders was allang weggerend... doe uiteraard rustig aan en neem zo veel tijd als je nodig hebt (eigenlijk hoort 'hij' dat te zeggen) maar ga er maar vanuit dat hij je uiterlijk/lichaam geen probleem vindt (en terecht natuurlijk!)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 22-02-2005 @ 22:38 :
Was vroeger (en nog steeds) best stevig..
er moet iets vast te pakken zijn! btje neukvlees, niks mis mee..

nee ff seri.... je ziet er leuk uit.. (op die foto's tenminste..) en wees eerlijk tegen je eerstvolgende vriendje dat je het moeilijk vindt...
dan komt het vanzelf wel goed hoor, maar probeer dus open te zijn!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten