Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En de toestand ivm de reis maakt mij nog onzekerder! Het zou naar frankrijk zijn, in de bergen! Dus veel wandelen, zwemmen, etc etc. Hij zegt dat het op de duur saai gaat worden, dat je daar niet veel kan doen! ![]() 2 weken op vakantie met je vriendin noem je toch niet saai ![]() Damn, hier zit toch iets niet juist! En nochtans, alles gaat zo goed... We hebben zo een prachtig weekend gehad, etc.. En ik weet gewoon dat hij mij graag ziet, dat merk ik, dat zie ik,.. We gaan wel met zijn familie misschien 4 daagjes naar Engeland. Dat wil hij dan weer wel. Het is dus niet dat hij niets durft te plannen in de toekomst.. Damn, ik versta het niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over vakantie... Raar, maar misschien vindt hij het idee om met je ouders op reis te gaan onwennig. Misschien kan je 1 weekje meegaan. Nuja, in elk geval ik zou een vakantie met mijn vriend zeker niet saai vinden!!! Integendeel... Mja praten... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Hou je commentaar voor je als je niks zinnigs weet te zeggen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Af en toe gebeurt dit wel eens, dus neen, heeft hij geen problemen mee. Ik begin zijn vrienden nu langzaam aan goed te kennen, dat zit wel goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En hij zit nu ook bij zijn vrienden, hij zit zijn vrienden de laatste weken meer dan ik. En al wat ik vraag is 1 avondje extra, onwille van de vakantie.. Ik denk niet dat je dat onder de noemer: 'zeiken' kan plaatsten dan, btw... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt? Magaline | 5 | 20-06-2010 12:39 | |
Psychologie |
onzekerheid die uit de hand loopt. meisje-xx | 3 | 08-09-2008 21:08 | |
Seksualiteit |
ik ben onzeker carpediem | 52 | 14-07-2007 21:52 | |
Psychologie |
Vaak onzeker Paulusma P | 4 | 16-02-2006 23:31 | |
Psychologie |
Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen? Alistar | 4 | 03-08-2005 11:29 | |
Psychologie |
Beautiful - onzekerheid lso | 8 | 20-05-2004 18:41 |