Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 13:37
Verwijderd
Alle regels uit de mededeling blijven van kracht, maar vanaf heden zullen wij strenger optreden om van mystiek weer een discussieforum te maken ipv een afzeikforum.

Mensen die het tot hoger levensdoel hebben gemaakt anderen belachelijk te maken of gewoon het kwallen in het algemeen, zullen zich sneller aan een ban mogen verwachten.

Verder zullen alle belachelijk makende of onzinnige replies gewoon verwijderd worden, nog meer in de mate dan het al gebeurt.

Daarentegen zullen we proberen de charmed-gehalte topics proberen te weren of tenminste er een niveau of enige zinnigheid aan proberen te geven. Topics over het bestaan van elfen zullen nog steeds geopend kunnen worden, een groot deel van de wereld is vast overtuigd dat ze bestaan en het voordeel van de twijfel speelt hierbij een rol, het moet bespreekbaar blijven en anders zou het geen mystiek zijn. Sceptisch reageren is natuurlijk toegestaan zolang het verantwoord blijft.

Verder is eindeloos herhalen van: Waar is je wetenschappelijk bewijs? Niet aan te raden, uiteindelijk zitten we nog steeds op MYSTIEK in het onderdeel lichaam&ziel en niet in het onderdeel wetenschap&technologie. Voor vele dingen zijn gewoon geen bewijs, vandaar ook de vele speculaties.

Hou het leuk voor elkaar en vooral, als je niets te melden hebt, ga dan op onzin wat leuteren.
Advertentie
Oud 18-11-2004, 13:38
Verwijderd
Enige op- en aanmerkingen kunnen hier gemaakt worden.
Oud 16-01-2005, 17:34
lady of the dark
lady of the dark is offline
ik ben het er helemaal mee eens. Een tijdje geleden heb ik op het feedback forum geklaagd dat er hier te veel werd afgezeken en ik ben blij dat er nu ook iets tegen gedaan wordt. af en toe een grapje mag toch nog wel he?
Oud 17-01-2005, 15:58
Verwijderd
Dat ligt eraan wie het grapje maakt en hoe ^^.
Oud 23-01-2005, 11:04
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-01-2005 @ 16:58 :
Dat ligt eraan wie het grapje maakt en hoe ^^.
Okay, zolang je maar niemand afzeikt dus.
Oud 05-02-2005, 17:06
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik ben het helemaal met Mutant eens. Het moet hier gezellig blijven.

Iedereen is vrij om zijn mening te geven. Sceptisch of gelovend. Wel is het verstandig om je emoties niet de overhand te laten krijgen. Het gebeurt regelmatig dat er een onderliggende toon in een post zit, waardoor de ander zich aangevallen voelt en weer in de verdediging schiet.
Hou je reacties dus neutraal en argumenteer je mening. Je mag best zeggen dat je het helemaal niets vindt maar: Duivelskind! Jullie moeten allemaal dood! is wat anders dan Ik vind dat je van de duivel bent. In de bijbel staat in <naam> <nr> dat geesten oproepen werk van de duivel is.
Hou je reacties dus netjes en emotievrij. Dit discussiert ook beter
Wil je wel graag elkaar beschuldigen en afzeiken? Ga dan naar Onzin, daar is ie voor
Oud 04-04-2005, 11:03
hatefukk
hatefukk is offline
Een goede zaak dat de mensen die er alleen zijn om te zeiken worden geweerd.

Wat ik me echter wel afvraag is waarom dit forum mystiek heet. Mystiek duidt op de vereniging van god met de menselijke ziel. Ik heb nog niet één topic gezien dat werkelijk over mystiek of een mysticus ging. Een duidelijker benaming zou wellicht mystiek en parapsychologie zijn.

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 21:44.
Advertentie

Regels voor berichten