Advertentie | |
|
![]() |
|
Zoiets als dit misschien: http://www.techtastic.ca/reviews2/pwm.html
Ik weet het, hij kan niet zoveel fans aan, maar misschien wordt er nog een groter broertje gefabriceerd.. Het grote voordeel aan dit ding is dat het een PWM regelaar is, dat zijn niet zo heel veel fan controllers.. En met PWM kan je ze veel langzamer laten draaien, je zit niet aan een minimum voltage vast bijvoorbeeld. En met PWM kan je ook een fan met een groter opgenomen vermogen aansturen, omdat een PWM controller een hoge efficientie heeft en erg weinig hitte maakt. Ik kijk nog een keer, en hij kan wel zes fans aan!
|
En deze jongen? klik
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Simpel en daarom ook mooi.. Maar deze ondersteund maar 4 fans :/ |
![]() |
|
Kan je niet zo een splitter kopen een knopje regelt 2 fans?
Maar fans uitschakelen?Hoe bedoel je?Ook je cpu fans?Of alleen Case fans? Of tja zelf bouw, aangezien je toch aardig wat fans hebt: Dit hier, 6x Of 2 fan controllers ![]() Of eentje voor en eentje achter, of doormiddel van een fanmate.
Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 17:33. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat om 6 casefans..
(Dus geen CPU fan uitschakelen ![]() En dat spul kopen voor € 5,49 p/s heeft ook weinig nut ![]() Koop ik liever de ZM-MFC1 en boor ik een chieftec frontje vol met gaten zodat de lelijke voorkant vervangen is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Ik kan zo 1,2,3 de naam niet meer herrinneren, weet alleen dat ze hem bij de lokale pc boer hebben.
Het was zoiets: ![]() Maar dan natuurlijk iets mooier ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Bedoel je zoiets?
http://www.pcboulevard.com/product.php?id=2706 Of zoiets: http://www.goris.nl/?ArtGrp=131&ArtDetail=1001002924 Of als je het heel luxe wilt zoiets: http://www.goris.nl/?ArtGrp=131&ArtDetail=1001001026 Maar de laatste 2 zijn echt maar voor 4 channels volgens mij, die laatste heeft een vriend van me en ik vind het een erg fijn (en mooi) ding. Maar okee, 6 fans moet je hebben. Dan is alleen de Zalman interessant volgens mij. Ik kan verder in Nederland helemaal niets vinden... Jah of je zou het zelf moeten bouwen met losse draaiknopjes, alleen is een frontje zo kut maken ![]()
|
Deze dan: Maximaal 8 fans + fire wire voor
||
Citaat:
Deze heb ik er bij mij uitgesloopt, omdat ie toch alleen maar stof aantrok. Verder is het ding wel mooi om te zien je kunt de kleur van het licht instellen. (display niet dat blijft blauw) Je kunt er geen fans mee uitzetten, alleen het rpm verstellen. Wat echt voor geen meter werkt. Ik heb ook een chieftec en de kabels voor de sensoren waren gewoon te kort om bij mijn videokaart te komen. De hardeschijf haalde ik nog nét. Dus heb ik het zaakje ( nog steeds niet) goed aangesloten. Verder is het wel een mooi ding om te zien in een pc, hoewel nu iedereen er 1 heeft. edit: wat ik zelf ooit overwogen is en waarschijnlijk ook wel zal gaan is om een splitter te kopen, zodat je 2 fans op 1 kanaal aan kunt sluiten. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met de fans in mijn chieftec. Ik bedoel dus zoiets: ![]()
Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 14:43. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|