Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2004, 19:33
Verwijderd
De Hawaiiaanse Baby Woodrose (Argyreia nervosa) behoort samen met de Morning Glory tot de Convolvulaceae familie. De zaadjes van deze plant bevatten een natuurlijke tryptamine, genaamd Lysergic Acid Amide (LSA) dat nauw verwant is met LSD. De zaadjes kunnen worden gegeten.

http://www.azarius.net/productinfo.p...&subcategory=5

Urm sja. Ervaringen? Is het wat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2004, 19:45
]{ing
]{ing is offline
''you get a complex of various lysergic acid alkaloids which are psychoactive to varying degrees in isolation, but which taken together produce a full blown psychedelic experience no less powerful than that produced by LSD''

ik heb er (nog) geen ervaring mee maar het lijkt me wel heftig.. zal ook wel werken
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:54
Verwijderd
Hmmm, t kan aan mij liggen en ik ben te lui voor de zoekfynctie, maar volgens mij zijn dr wel een paar topics over.
Of niet.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 19:56
indary
indary is offline
Hmm.
één keer gebruikt, maar omdat het mijn eerste ervaring was met psychoactieve drugs helaas bij een (te) lage dosis. Voelde er niet zoveel van maar je kan er mijns inziens wel vanuitgaan dat het een nogal introverte trip is...
Meer lichamelijk dan visueel dus.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 08-07-2004 @ 20:54 :
Hmmm, t kan aan mij liggen en ik ben te lui voor de zoekfynctie, maar volgens mij zijn dr wel een paar topics over.
Of niet.
juh

Heb één keer 5 zaadjes gegeten (goed kauwen!), maar ik voelde er niks van. Dit waarschijnlijk, omdat ik ze de dag ervoor had gepelt en misschien iets te veel noot meegepelt heb. Smartshop raadde het pellen van de schil aan, omdat je van die schil erg misselijk kan worden. Nou heb ik nog eens rond gevraagt en je kan het beter weken in heet water (niet gekookt), dan gaat de schil er vanzelf af. Maar hij hoeft er natuurlijk niet af.
De mensen die ik op zaadjes heb gezien, waren allemaal erg vrolijk, alert en veel aan het lachen.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 21:33
zeehond23
zeehond23 is offline
lsa is TOF!
Oud 08-07-2004, 21:41
Verwijderd
vertel 'ns zeehond
van je ervaringen enzo?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 23:02
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Katje schreef op 08-07-2004 @ 20:54 :
Of niet.
heb ik wel eens gedaan geloof ik (mijn geheugen is ook niet meer wat het was )
Oud 09-07-2004, 02:25
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 08-07-2004 @ 22:11 :
juh

Heb één keer 5 zaadjes gegeten (goed kauwen!), maar ik voelde er niks van. Dit waarschijnlijk, omdat ik ze de dag ervoor had gepelt en misschien iets te veel noot meegepelt heb. Smartshop raadde het pellen van de schil aan, omdat je van die schil erg misselijk kan worden. Nou heb ik nog eens rond gevraagt en je kan het beter weken in heet water (niet gekookt), dan gaat de schil er vanzelf af. Maar hij hoeft er natuurlijk niet af.
De mensen die ik op zaadjes heb gezien, waren allemaal erg vrolijk, alert en veel aan het lachen.
Klein beetje water dan, zodat je het daarna op kan drinken. Lijkt mij dat de actieve stoffen ook enigszins in het water gaan zitten, namelijk?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:40
Moehaha
Moehaha is offline
ligt eraan of het in waqter oplosbaar is
Oud 11-07-2004, 20:45
Tsasil
Tsasil is offline
Eerste keer met die meuk hadden we van alle zaadjes braaf thee gezet enzo, maar dat werkte dus voor geen meter. Tweede keer hadden we dus maar een dubbele portie gewoon opgevroten (gewoon inc. schil en goed gekauwd) en toen werkte het wel redelijk.

Echt heftig is het in mijn ervaring niet, je voelt je gewoon een beetje wazig en alle kleurtjes zijn wat feller, bomen ineens verdacht mooi enzo. Niets speciaals. Voor wat het kost is het het in ieder geval voor mij niet waard. Maar wel lekker als je toch geld teveel hebt en niet heftig kan/wil trippen.
Oud 14-07-2004, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Moehaha schreef op 10-07-2004 @ 12:40 :
ligt eraan of het in waqter oplosbaar is
klinkt logisch

maar ik geloof dat de meeste stoffen dat wel zijn?
en anders kost het wel te veel moeite om 't op te zoeken en kun je 't gewoon voor de zekerheid maar gewoon doen, dat water opdrinken
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 10:02
black tiger
black tiger is offline
Een paar maanden terug heb ik met een vriendin ieder 10 zaadjes opgekauwd, ook eerst laten weken in water en het velletje eraf gepulkt. na ongeveer een half uur werden we allebei kotsmisselijk en zijn we drie uur lang heen en weer gependeld tussen de wc en de vloer. ik neem die dingen echt nooit weer. het was echt verschrikkelijk, zo misselijk en al dat kotsen
Oud 14-07-2004, 18:28
Verwijderd
en verder helemaal niet getript of er iets van gemerkt?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:03
black tiger
black tiger is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-07-2004 @ 19:28 :
en verder helemaal niet getript of er iets van gemerkt?
Alleen licht in m'n hoofd, een beetje een zweverig gevoel, als een heel lichte paddotrip eigenlijk, eerst wel wat lacherig maar niet voor lang
Oud 13-02-2005, 17:54
Mir-idiotA
uppen mag toch?

gisteren op lege maag 7 zaadjes gekauwd...
nou... niets van gemerkt ook geen misselijkheid!

op de terugweg van de coffeeshop vond ik echter de gevel van een huis echt op een vogel lijken.. maarja, dat zou niet eens met die woodrose te maken hoeven hebben!

en rond de ochtend pas werd ik wat lacherig, maarja dat zal weer van de spacetruffels zijn, die ook al haast niets deden..
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:12
wann
wann is offline
Niet gebruikt, ik heb wel de Morning Glory besteld van Azarius.
Hopend dat dat gaat werken voor mij.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:15
Mir-idiotA
ah dat heb ik hier ook, hoeveel gram heb jij? en hoe ga je dat gebruiken? en wanneer?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:22
Tsasil
Tsasil is offline
Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat-ie er spectaculaire ervaringen mee had. Die dingen zijn IMHO ontzettende verspilling van je geld, tenzij je een hele zak gratis kan krijgen ofzo.

Maargoed, veel plezier
Oud 13-02-2005, 18:30
wann
wann is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 13-02-2005 @ 19:15 :
ah dat heb ik hier ook, hoeveel gram heb jij? en hoe ga je dat gebruiken? en wanneer?
Ik heb 20 gram besteld. Eigenlijk was ik van plan het dit weekend te gaan gebruiken, maar mijn bestelling kwam niet binnen omdat 1 of meerdere producten niet op voorraad zijn. Nu zeggen ze dat ie zsm verzonden wordt, dus hij komt dinsdag binnen.

Ik denk dat ik het donderdagavond of in het weekend ga gebruiken. Eerst neem ik de hoeveelheid die ze aanbevelen voor een medium trip, die zal ik wel gewoon opeten na mezelf eerst flink lang uitgehongerd te hebben.

Als ik er dan slechte ervaring mee heb probeer ik wel de methode van het weken uit.

@Tsasil: ik heb wel redelijk veel positieve ervaringen gelezen, bovendien lijkt het me niet dat zo'n product zo wordt aangeprezen als het echt niets met je doet.
Zo klink je net als een persoon in het Salvia-topic, die zegt dat er niet zoveel aan is maar die het gewoon fout gedaan moet hebben. Of heb ik het nu over jou?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 18:33
Mir-idiotA
Nja, laat me horen hoe het werkte bij jou...
ik doe het the same.. dinsdag denk ik of morgennacht
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:26
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
wann schreef op 13-02-2005 @ 19:30 :
@Tsasil: ik heb wel redelijk veel positieve ervaringen gelezen, bovendien lijkt het me niet dat zo'n product zo wordt aangeprezen als het echt niets met je doet.
Zo klink je net als een persoon in het Salvia-topic, die zegt dat er niet zoveel aan is maar die het gewoon fout gedaan moet hebben. Of heb ik het nu over jou?
Feitelijk was ik de persoon die redelijk lyrisch deed over Salvia in het betreffende topic.

Ik heb die zaadjes gepeld, gegeten, thee van gezet enzovoorts. Doet gewoon weinig. Zowel ik als vrij veel mensen, zelfs de eigenaar van de smartshop, zegt dat het gewoon niet al te spectaculair is. Ik heb erowid ook wel gelezen hoor. Als je mazzel hebt en er vrij gevoelig voor bent zal je best leuke dingen meemaken, maar die baby woodrose kosten in de smartshop iets van een euro per zaadje en dat is het IMHO gewoon niet waard.

En ik bewijs je een dienst, als je er niet zoveel van verwacht is de verassing des te groter

Ik was namelijk best wel teleurgesteld
Oud 13-02-2005, 19:30
wann
wann is offline
Ja, dat zeker. Daar ben ik natuurlijk wel dankbaar voor.
Er bestaat natuurlijk de kans dat ik alleen de hele dag/nacht lig te kotsen, maar ik moet het toch voor mezelf een keer uitproberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten