![]() |
|
Verwijderd
|
De Hawaiiaanse Baby Woodrose (Argyreia nervosa) behoort samen met de Morning Glory tot de Convolvulaceae familie. De zaadjes van deze plant bevatten een natuurlijke tryptamine, genaamd Lysergic Acid Amide (LSA) dat nauw verwant is met LSD. De zaadjes kunnen worden gegeten.
![]() http://www.azarius.net/productinfo.p...&subcategory=5 Urm sja. Ervaringen? Is het wat? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb één keer 5 zaadjes gegeten (goed kauwen!), maar ik voelde er niks van. Dit waarschijnlijk, omdat ik ze de dag ervoor had gepelt en misschien iets te veel noot meegepelt heb. Smartshop raadde het pellen van de schil aan, omdat je van die schil erg misselijk kan worden. Nou heb ik nog eens rond gevraagt en je kan het beter weken in heet water (niet gekookt), dan gaat de schil er vanzelf af. Maar hij hoeft er natuurlijk niet af. De mensen die ik op zaadjes heb gezien, waren allemaal erg vrolijk, alert en veel aan het lachen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik geloof dat de meeste stoffen dat wel zijn? en anders kost het wel te veel moeite om 't op te zoeken en kun je 't gewoon voor de zekerheid maar gewoon doen, dat water opdrinken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk dat ik het donderdagavond of in het weekend ga gebruiken. Eerst neem ik de hoeveelheid die ze aanbevelen voor een medium trip, die zal ik wel gewoon opeten na mezelf eerst flink lang uitgehongerd te hebben. Als ik er dan slechte ervaring mee heb probeer ik wel de methode van het weken uit. @Tsasil: ik heb wel redelijk veel positieve ervaringen gelezen, bovendien lijkt het me niet dat zo'n product zo wordt aangeprezen als het echt niets met je doet. Zo klink je net als een persoon in het Salvia-topic, die zegt dat er niet zoveel aan is maar die het gewoon fout gedaan moet hebben. Of heb ik het nu over jou? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die zaadjes gepeld, gegeten, thee van gezet enzovoorts. Doet gewoon weinig. Zowel ik als vrij veel mensen, zelfs de eigenaar van de smartshop, zegt dat het gewoon niet al te spectaculair is. Ik heb erowid ook wel gelezen hoor. Als je mazzel hebt en er vrij gevoelig voor bent zal je best leuke dingen meemaken, maar die baby woodrose kosten in de smartshop iets van een euro per zaadje en dat is het IMHO gewoon niet waard. En ik bewijs je een dienst, als je er niet zoveel van verwacht is de verassing des te groter ![]() Ik was namelijk best wel teleurgesteld
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
LSA Verwijderd | 3 | 28-07-2010 01:30 | |
Drugs & Alcohol |
LSA-thee Verwijderd | 30 | 10-08-2005 19:52 | |
Drugs & Alcohol |
maken jullie wel eens gebruik van de smartshop (wat vast zo zou zijn) My Info | 44 | 01-03-2005 15:33 | |
Drugs & Alcohol |
HBW snuiven Verwijderd | 10 | 03-02-2004 20:47 | |
Drugs & Alcohol |
Hawaiian Baby Woodrose Bendzj | 11 | 16-09-2003 01:48 | |
Drugs & Alcohol |
Iets anders apekop123 | 15 | 14-06-2002 13:29 |