Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 10:43
Lynn
Lynn is offline
Hoii!

Ik heb even een zeer dringende vraag want op dit moment snap ik mijn eigen lijf niet meer.
Laatst stond ik voor de spiegel mijn wimpers te mascara-en en toen viel me ineens op dat de wimpers aan de bovenkant van mijn linkeroog verdwenen waren (vanaf ongeveer het midden van mijn oog richting mijn neus was alles weg). Ik kan me niet herinneren dat ik onbewust mijn wimpers heb geknipt (?) of uitgetrokken, dus ik vraag me af hoe dit kan? Vallen die dingen zomaar uit? Mijn andere oog heeft nog een keurig dik laagje wimpers.

Het is overigens wel zo dat ze weer aangroeien, want nu heb ik er een dubbel laagje innieminnie wimpertjes zitten. Het valt niet echt op ofzo, maar ik vraag me toch af hoe dat zomaar kan.. Anybody help me?
Oud 18-02-2005, 11:05
Redhair
Redhair is offline
Als je je mascara er 's avonds niet afhaalt kunnen je wimpers eruit vallen, misschien is dat het?
Oud 18-02-2005, 11:13
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
@ redhair: Ik heb al van 1999 nooit mijn mascara eraf gehaald ebij mij vallen nooit wimpers uit hoor
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:00
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 18-02-2005 @ 12:13 :
@ redhair: Ik heb al van 1999 nooit mijn mascara eraf gehaald ebij mij vallen nooit wimpers uit hoor
zelfde als bij mij, vallen er ook nooit uit
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 12:31
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
lipglossnblack schreef op 18-02-2005 @ 12:13 :
Het KAN ook, ik zeg niet dat dat altijd gebeurt.
Oud 18-02-2005, 12:47
Verwijderd
Wimpers vallen hoe dan ook uit, een halfjaar nadat ze ontstaan zijn... maar dat doen ze dan 1 voor 1 en niet in een bosje.
Misschien heb je ze in je slaap er uit getrokken?

door mascara vallen ze niet sneller uit, maar breken ze sneller af
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 14:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 18-02-2005 @ 13:47 :
Wimpers vallen hoe dan ook uit, een halfjaar nadat ze ontstaan zijn... maar dat doen ze dan 1 voor 1 en niet in een bosje.
Misschien heb je ze in je slaap er uit getrokken?

door mascara vallen ze niet sneller uit, maar breken ze sneller af
Precies. Als je je mascara elke dag verwijdert zullen je wimpers uiteindelijk langer worden (ok, over 't algemeen, niet bij iedereen )
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 14:43
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-02-2005 @ 15:07 :
Precies. Als je je mascara elke dag verwijdert zullen je wimpers uiteindelijk langer worden (ok, over 't algemeen, niet bij iedereen )
Dat doe ik ook altijd braaf, dus olé, lange wimpers coming!

Het zou best kunnen dat ik er in mijn slaap aan heb zitten pulken, maar het lijkt me redelijk pijnlijk als je er een heel bosje in één keer uittrekt, dan had ik dat toch wel moeten voelen of er wakker van moeten worden? Nouja, laten we het er maar op houden dat mijn wimpers het in een neurotische slaap hebben moeten ontgelden en hopen dat de volgende lichting wat langer blijft zitten.
Oud 18-02-2005, 20:15
Erbenda
Erbenda is offline
Gebruik je mss een wimperkrultang??

Trouwens m'n moeder heeft het ook hoor... dan heeft ze opeens een 'kaal' plekje... kweenie waar t aan ligt...
Oud 19-02-2005, 11:21
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 18-02-2005 @ 21:15 :

Trouwens m'n moeder heeft het ook hoor... dan heeft ze opeens een 'kaal' plekje... kweenie waar t aan ligt...
Mjah, die gebruik ik wel (eens). Zou het daar aan kunnen liggen dan? Want ik gebruik dat ding al heeeel lang en heb nog nooit eerder last gehad van wimperuitval.
Oud 20-02-2005, 09:51
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 18-02-2005 @ 21:15 :

volgens mij kan het daar niet aan liggen..

Wimpers vallen nou eenmaal uit, misschien is het gewoon toeval dat er meerdere wimperhaartjes tegelijk uit vallen?
Of heb je heel erg in je ogen gewreven..?
Oud 20-02-2005, 18:04
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Lynn schreef op 19-02-2005 @ 12:21 :
Mjah, die gebruik ik wel (eens). Zou het daar aan kunnen liggen dan? Want ik gebruik dat ding al heeeel lang en heb nog nooit eerder last gehad van wimperuitval.
Hmja als hij al wat ouder is (en dan met name het rubbertje wat erin zit) kan je als je 'm gebruikt er haartjes uittrekken. Zeker als je al mascara op je wimpers hebt zitten en dan nog eens die krultang gebruikt, trek je zo je wimpers eruit.
Oud 24-02-2005, 20:11
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 20-02-2005 @ 19:04 :
Hmja als hij al wat ouder is (en dan met name het rubbertje wat erin zit) kan je als je 'm gebruikt er haartjes uittrekken. Zeker als je al mascara op je wimpers hebt zitten en dan nog eens die krultang gebruikt, trek je zo je wimpers eruit.
Oeh, dat doe ik meestal wel En aangezien mijn kruller al redelijk oud is (zuinigheid ten top), zou het goed kunnen. Nou de stufi binnen is maar eens een nieuwe kopen.
Oud 24-02-2005, 22:16
MightyDuck
MightyDuck is offline
Rook je? Misschien zijn ze dan een keer per ongeluk afgebrand toen er een iets te grote vlam uit je aansteker kwam en je in een vreemde houding stond tegen de wind oid en woesj, weg wimpers.

*lach me niet uit jullie, het zou zomaar kunnen! gebeurt met wenkbrauwen ook wel eens bij plotselinge extreme steekvlammen*
Oud 25-02-2005, 17:15
.Pure
.Pure is offline
Mijne vallen niet zomaar uit, kan ze er wel vaak uittrekken, maar dat komt door de mascara
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:52
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 24-02-2005 @ 23:16 :
Rook je? Misschien zijn ze dan een keer per ongeluk afgebrand toen er een iets te grote vlam uit je aansteker kwam en je in een vreemde houding stond tegen de wind oid en woesj, weg wimpers.

*lach me niet uit jullie, het zou zomaar kunnen! gebeurt met wenkbrauwen ook wel eens bij plotselinge extreme steekvlammen*
Rook niet.

En .Pure, dat kan ik ook. Niet met bossen tegelijk ofzo, maar als ik mijn mascara eraf haal, dan zit er wel eens eentje op mijn make-up-remover-ding. Voorzichtiger zijn dus.

Regels voor berichten