Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga Warcry checken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Modern Life Is War Green Machine Life Long Tragedy
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() waar in weert? wanneer? wie? site? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zaterdag 10 september 2005 CrustFest; vol in je smoel! Het programma: Deadstop - Belgium - Trashcore Seein Red - NL - Maximum Punk Anger Kriegstanz - NL - Crustcore Hellstrom - Germany - crustcore From The Ashes - Sweden - Grinding crustcore Radio Bikini - NL - Crustpunk Kru$h - NL - Crustcore Visions of War - Belgium - Fast crustpunk George Bitch JR - France - Spazz-core Vuur - Belgium - screamoviolence My Reply - NL - Trashcore Sangre - NL - Crustpunk In De Bosuil in Weert
||
![]() |
Citaat:
alleen erg jammer dat het nogal lijkt op een line-up voor crustcore 2 die nog in de maak is ![]() edit: aaah hoe kan de bosuil me dit aandoen t is tegelijk met wasted in amsterdam!!!! mjah dan zie ik nog wel naar welke ik ga maar dit klinkt eigenlijk best wel goed. Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 17:30. |
![]() |
||
Citaat:
En... -Volkermord -Asebia -Angstzustand -Kontrovers -Makiladoras -Container Crusties From Hell -Hysteria -Skitsystem -Migra Violenta -Omega Cinco -Gritos de Alerta -Suicide Nation (vette metalkorst) dat varieert allemaal van wat tragere metaalachtige korst tot rettestrakke scandinavische diebiet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en qua crust is makiladoras toch wel een van de beste bands van NL wat dat betreft. die 10" en 7" schoppen mega reet en die nieuwe gen tech 10" gaat dat zeker weer doen. het is hier nog niet genoemd maar je moet Kru$h ook ff downloaden; dat zijn toch ook wel nederlandse crusttoppers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
if so dan was die band inderdaad erg hard en tof |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ik zoek band! RensZoektBand | 1 | 23-07-2008 00:15 | |
Muziek |
Bands gezocht BleedingMascara | 40 | 09-05-2005 11:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Zelfgeschreven verhaal Little Phoebe | 11 | 12-08-2003 19:25 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
Gothic bands?? toemba | 124 | 28-10-2002 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |