Hallo,
Sinds vrijdag heb ik weer 2 steurs in de vijver van mijn ouders. Echt zo super gaaf! Ik kan er de hele dag wel na kijken. Nu zitten er ook nog 10 zilver winden in.
Weten jullie nog voor later stoere vissen? En zijn er ook mensen die hier een steur hebben?
Deze week zal ik fotos posten van de steur als die naar boven komt en van de vijver.
Trouwens in ons vorige vijver was de steur opgegeten door een kat

Dat kwam omdat die te vaak naar boven ging...
Hier onder is de vijver
De vijver hebben we nu ongeveer 2 jaar. Een kleine 2 maanden geleden is die helemaal leeg gehaald, schoon gemaakt en nu zit er weer nieuw water in. In de 2 jaar is de vijver altijd helder geweest en nu is dat ook weer het geld. Op de middenlij van boven naar beneden staan 3 grote bakken met waterlelies. De lelies komen nu bijna aan de oppervlakte. Achterin hebben we 2 drijfbakken waar riet uit gaat komen (goed voor de kikkers!)
Verder hebben we op 6 stenen 6 bakken waterplanten . Aan het einde van de vijver staan 2 grote kranen, deze gaan in de zomer aan voor de sier.
En als laatste hebben we 6 lampen in de vijer. In de zomer laat geeft dit een heel mooi effect. Je namelijk heel veel leven bij de lamp, altijd super veel watervlooien, schorpioentjes en nog veel meer!
Hij is 1250cm bij 350cm bij 70cm