Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2005, 16:03
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik ben van plan een bluetooth gps aan te schaffen om deze te kunnen koppelen aan mijn nokia 6670 en te laten functioneren icm tomtom mobile of route 66 mobile

ik heb op pdashop.nl gekeken maar kom er niet echt uit.
waar moet ik op letten als ik zon apparaat aanschaf?

gr.

WW
Oud 25-01-2005, 16:47
matrix21
matrix21 is offline
Ik zou zeggen ga naar www.pocketpc-club.nl en kijk rond in de reviews daar staan er wel een aantal bij die goed zijn getest.
Ook kan je naar www.tweakers.net gaan en dan naar de pricewatch. Kies hier pda's en handhelds, daar kan je ook gps ontvangers vinden met de goedkoopste prijs in nederland erbij.

Verder wil ik je aanraden zoiets als dit te bestellen via internet in amerika. Is natuurlijk wel een klein risico (garantie en dergelijke zijn wat lastig) maar scheelt wel 1/3 van de prijs op het moment (1 euro is namelijk 1,30 dollar).
Ik had het ook gedaan en heb voor 133 euro (inclusief verzendkosten) een holux gr 230 XX gekocht die perfect werkt in combinatie met tomtom op een asus 716 pda.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 23:06
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik kan het nergens duidelijk terugvinden maar werkt de Rikaline GPS-6030 bleutooth gps op zowel tomttom als route66??

kep al op diverse fora gezocht maar nergens iets te vinden waar staat dat het zeker werkt

heb tomtom en route 66 al draaiende en in beide kan ik geen lijst met beschikbare gps recievers drivers vinden....
Oud 03-02-2005, 23:19
Tiño
Tiño is offline
ik zoek ook zoiets voor mn ipaq 4150, maar er is zoveel aanbod en het is zo lastig allemaal... zijn dr meer handige sites of mensen met goede tips / suggesties?
Reageren

Regels voor berichten