Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2005, 22:12
ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben zaterdag naar de kapper geweest. Ze ging laagjes knippen en die zijn nu veeeeeeeeeeeel te kort geworden...ik sta voor l*l!!!
Ik heb nu net besloten dat ik morgen naar de kapper ga bellen om een afspraak te maken om hairextensions te laten zetten Mijn haar is mij namelijk heilig en ik ga niet 2 maanden voor gek lopen.. nu maar hopen dat dit kan!

Vertel jullie griezelkapper verhaal!
Oud 30-01-2005, 22:15
Verwijderd
Ik ben zaterdag naar de kapper geweest en ze heeft het ook korter geknipt dan ik wilde en ik zei alleen de puntjes, heeft ze er laagjes in geknipt stom wijf. Maar goed, ik heb het inmiddels geaccepteerd en vind het zelfs leuk staan Het groeit wel weer aan en er moest nodig wat af want het was helemaal dood aan de onderkant.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:19
Jules
Jules is offline
Bij de kinki: ze heeft 30 minuten gekletst over haar eigen haar en mij 10 minuten geknipt, daarna zei ze: "zo" en smeerde er wax in en vroeg of ik meeliep naar de kassa. Normaal gesproken is het toch: "wil je er nog iets af? Hoe vind je het zo?" maar nu was ik dus klaar en ik durfde niets te zeggen. Het was onwijs plukkering en hardstikke lelijk en een vriendinnetje van me heeft het al heel snel weer bijgeknipt (ze doet kappersopleiding - erg handig ).
Oud 30-01-2005, 22:19
Kaps
Kaps is offline
k heb wel eens mijn haren laten blonderen bij de kinki

dat ging iets te hard en te lang, dat ik de korsten op mn hoofdhuid had zitten

mjah, was mn eigen schuld. ik zei dat ik wel ergens tegen kon...
Oud 30-01-2005, 22:25
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Jules schreef op 30-01-2005 @ 23:19 :
Bij de kinki: ze heeft 30 minuten gekletst over haar eigen haar en mij 10 minuten geknipt, daarna zei ze: "zo" en smeerde er wax in en vroeg of ik meeliep naar de kassa. Normaal gesproken is het toch: "wil je er nog iets af? Hoe vind je het zo?" maar nu was ik dus klaar en ik durfde niets te zeggen. Het was onwijs plukkering en hardstikke lelijk en een vriendinnetje van me heeft het al heel snel weer bijgeknipt (ze doet kappersopleiding - erg handig ).
welke kinki?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:30
Jules
Jules is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 30-01-2005 @ 23:25 :
welke kinki?
Groningee
Oud 30-01-2005, 22:44
Verwijderd
Ach mijn haar zit toch nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 30-01-2005 @ 23:44 :
Ach mijn haar zit toch nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 23:57
June bug
June bug is offline
hmja.. een beetje t zelfde als de TS. ik had heel duidelijk verteld dat ik t tot op mn schouders wilde, een beetje in laagjes, en dan t verschil tussen t kortse en t langste laagje ong. 3 cm. wat doet die sufkut, knipt ze t aan de achterkant echt extreem kort, t was nog maar 4 cm lang ofzo, maarja dat zag ik dus niet toen ze aan t knippen was.. Komt ze met die spiegel.. "Ja ik vind t eigenlijk wel erg kort. Dat verschil is echt geen 3 cm." Zij: "Ja ik kan het er nou niet meer aanplakken he?"
gvd wat was ik agressief
Oud 31-01-2005, 00:10
Verwijderd
laatst nog. lekker boeiend eigenlijk groeit wel aan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 00:29
Verwijderd
Mijn pony véél korter dan de bedoeling was, waardoor ik een maand met een ultralelijke (en scheve) pony van 3 cm heb gelopen. I cried man, I really did.

Ik ga NOOIT meer naar die kapper.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 07:01
11568
11568 is offline
Op de een of andere manier kunnen die kapperswijfen bij mij nooit accepteren dat ik er 2 mm af wil ofzo, het wordt bijna altijd 5 cm
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 07:03
biep
biep is offline
ik doe niet meer aan kappers
doe zelf wel de puntjes.
Oud 31-01-2005, 07:24
nps
nps is offline
laatste x deed ze er én anderhalf uur over én het was niet zoals het wilde. toen heb ik thuis maar met scheermes de puntjes bewerkt.
Oud 31-01-2005, 08:03
Back Door Man
Back Door Man is offline
het jaren geleden dat ik naar de kapper ben geweest.

( Maar mijn moeder doet dat soms )
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 08:16
monolo
monolo is offline
ik ga ook nooit meer naar de kapper.
2x echte fiasco's gehad:
fiasco 1: ik ging mijn haar laten knippen bij een megadure en zogenaamd hippe kapper. ik wilde het lang laten en laagjes erin en dat mokkel ging als een gek knippen en snijden, met als eindresultaat dat het 10 cm korter was en ik te gare laagjes had.
fiasco 2: onlangs bij de kinki kappers. na uitvoerig uitgelegd te hebben wat ik wilde en wat ik vooral niet wilde begon mokkel 2 te knippen. opzich ging het nog wel goed in het begin en kon ik haar zeg maar sturen. op het einde ging ze alleen mijn ponie aan 1 kant onwijs uitdunnen en zag ik hoeveel ze eigenlijk aan de onderkant had weggehaald. eindresultaat : volop uitgedunde mat en een gare pony aan 1 kant. en ik had zulk dik haar
ik vind het vreselijk als mijn haar niet zit zoals ik het wil
Oud 31-01-2005, 08:19
Verwijderd
ik ga al sinds mn 12e toen ik als Annie de kapperszaak uit liep niet meer naar de kapper, trauma
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:06
Verwijderd
Ik heb geen horrorverhalen. Vriend van mij heeft de kappersopleiding gedaan, en die doet het goed
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:38
STP
STP is offline
als m'n kapster m'n haar verneukt, neuk ik háár
Oud 31-01-2005, 10:42
dark princess
dark princess is offline
Ik wilde het vorig jaar 'wat korter' en 'anders dan normaal', met het gevolg dat het heel kort was geworden...bij de kapper leek het nog mee te vallen, maar toen ik thuis was en mijn haar gewassen had (omdat ze er zoveel troep in had gedaan)... De volgende dag heb ik gewoon een paar soort van haarbanden gekocht en gehoopt dat er snel weer een beetje model in kwam.

Dat was na een paar weken nog niet het geval, dus heeft mijn moeder een poging gedaan om er een model in te maken En nu is mijn haar weer lang
Oud 31-01-2005, 10:42
Maija
Maija is offline
Toen het leek alsof er een stel kleuters mn haar had bewerkt met een heggeschaar

Opeens stukken eruit enz, en niet in laagjes maar gewoon knip enz..

Toen naar een andere kapper gegaan die het een beetje mooi maakte, maar precies in een model dat ik niet mooi vind, maar het was wel meteen weer kei kort en beetje toonbaar..

Ondertussen ik dus 40 euro armer was, en ik op het begin alleen de puntjes wou, en nu dus 10 cm korter haar had uiteindelijk..
Oud 31-01-2005, 11:20
Chenoah
Chenoah is offline
Ik ken het. Ik ben laatst geknipt door een stagaire (dit wist ik niet!) en die heeft mijn haar toen zo verknipt, ik zou ze haast voor de rechter slepen. Dit kan toch ook niet, als ik naar de kapper ga verwacht ik professionals en geen beginners.
Oud 31-01-2005, 11:24
Verwijderd
ga gewoon niet naar de kapper, dan loop de tenminste niet de kans dat je haar verneukt wordt. ik hoorde van mn beste vriendin dat het kammetje dat cha0s bij me geschoren had scheef is maar dat groeit wel weer bij
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:41
Gadje
Gadje is offline
ooit hadden ze mn haar zo kort geknipt dat ze stukken uit mn nek hadden geschoren omdat daar anders nog haar zat, mn moeder vond t zo leuk. nooit meer naar mn moeder geluisterd.
verder valt t tegenwoordig wel mee
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:45
Verwijderd
Mijn haar is nooit echt verknipt ofzo. Wel gehad dat ik bij de kinki onwijs veel moest betalen, alleen voor verf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2005, 11:47
RockaholiC
RockaholiC is offline
toen ik in de tweede zat ging ik naar een hele slechte kapper om mn haar kort te laten knippen en dat deed ze ook nog terwijl dat helemaal niet kan met mijn haar en het zag er echt niet uit en het duurde heel lang voordat het weer op normale lengte was.
maar nu heb ik een geweldige kapper die op een of andere manier altijd precies weet wat ik wil en wat kan met mn haar <3333
Oud 31-01-2005, 11:51
Jules
Jules is offline
Citaat:
Chenoah schreef op 31-01-2005 @ 12:20 :
als ik naar de kapper ga verwacht ik professionals en geen beginners.
Tja beginners moeten ook ergens professionals worden

En Freakjuh hoeveel moest je betalen voor het kleuren dan?
Oud 31-01-2005, 11:54
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-01-2005 @ 12:47 :
toen ik in de tweede zat ging ik naar een hele slechte kapper om mn haar kort te laten knippen en dat deed ze ook nog terwijl dat helemaal niet kan met mijn haar en het zag er echt niet uit en het duurde heel lang voordat het weer op normale lengte was.
maar nu heb ik een geweldige kapper die op een of andere manier altijd precies weet wat ik wil en wat kan met mn haar <3333
jouw haar is leuk
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 11:58
Chenoah
Chenoah is offline
Citaat:
Jules schreef op 31-01-2005 @ 12:51 :
Tuurlijk, maar niet met mij als proefpersoon.
Oud 31-01-2005, 12:02
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Gadje schreef op 31-01-2005 @ 12:54 :
jouw haar is leuk
thanks
Oud 31-01-2005, 12:07
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Jules schreef op 31-01-2005 @ 12:51 :
Op een kapperschool ja.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:24
sicilion
sicilion is offline
vrijdag nog, had voorbeeldje meegenomen van hoe ik het wilde en dat mens knipt weer gewoon in haar eigen stijl, uiteindelijk heeft ze het een keer of 7 nog bijgeknipt na mijn gezeik maar t was nog niet goed.... ach ja groeit wel weer aan ik kan er niet zo mee zitten
Oud 31-01-2005, 13:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 31-01-2005 @ 12:24 :
ga gewoon niet naar de kapper, dan loop de tenminste niet de kans dat je haar verneukt wordt. ik hoorde van mn beste vriendin dat het kammetje dat cha0s bij me geschoren had scheef is maar dat groeit wel weer bij
ah joh, da's punk. hehe juh, hij was ook op plekken kinda scheef.
maar like, dat kwam door 't verschil tussen lang- en kort haar dat 'r geweest was vlak na 't kortwieken van je kam ('t haar dat lang is geweest geeft veel meer mee enzo, dus zie je soms de lijn niet even duidelijk.) en om 'm nu weer zo lomp smal te maken, niet de bedoeling.
Oud 31-01-2005, 13:17
cha0s
cha0s is offline
verdere ontopicheid: mijn haar is voor 't laatst door 'n kapper aangeraakt toen ik 12 was ofzo. Daarna kon ik 't zelf, met tondeuse en verrrrrrf enzo. Dus 't enige gruwelverhaal met 'n kapper zal die moeten zijn van toen de kleine cha00t zomaar bij de kapper als klein ventje zei van: "doe dat maar!" over 'n bepaald kapsel. De kapper dacht dat ik 'n plaatje aanwees, terwijl ik de dude in de stoel naast me bedoelde, dus scheerde 'n blockhead. Naja, ach.. toen ontdekte ik scheermesjes.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 13:19.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 13:21
Miep#1
Miep#1 is offline
Gelukkig nooit zoiets meegemaakt dat het echt niet meer toonbaar was. Wel een keer dat ik vroeg om de gespleten/dode punten eruit te knippen en dat ze zo voorzichtig was dat ik thuiskwam met nog steeds gespleten punten....
Verder probeer ik t altijd een beetje in de gaten te houden, ik heb niet zo'n zin in zo'n te kort, experimenteel kapsel........
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 14:15
Verwijderd
Zo vaaaak.
Vooral de laatste tijd sinds de mat erg in is kunnen ze het niet laten om er een te knippen bij me. De 3e keer vroeg ik duidelijk om géén mat, maar volgens mij zjn ze oost-indisch doof.
(dit alles bij de Kinki's in rotterdam)

En het nare is nog wel, ik moet altijd mijn bril af maar dan zie ik niet echt wat the fuck ze aan het doen zijn dus het is altijd weer een verrassing

Ik moet eigenlijk al heel lang weer naar de kapper maar ik verdom het. Het zit nu echt debiel maar altidj nog beter dan een verknipt kapsel dat je weer een jaar moet aangroeien.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:05
tuttebel
tuttebel is offline
vroeger heb ik mn tranen moeten inhouden op de kappersstoel omdat ik t tot net onder mn oren wou, en de kapster deed het op de helft van mn oren en dat zag dom uit.
Oud 31-01-2005, 15:08
monolo
monolo is offline
Citaat:
Danique schreef op 31-01-2005 @ 15:15 :
Zo vaaaak.
Vooral de laatste tijd sinds de mat erg in is kunnen ze het niet laten om er een te knippen bij me. De 3e keer vroeg ik duidelijk om géén mat, maar volgens mij zjn ze oost-indisch doof.
(dit alles bij de Kinki's in rotterdam)

En het nare is nog wel, ik moet altijd mijn bril af maar dan zie ik niet echt wat the fuck ze aan het doen zijn dus het is altijd weer een verrassing

Ik moet eigenlijk al heel lang weer naar de kapper maar ik verdom het. Het zit nu echt debiel maar altidj nog beter dan een verknipt kapsel dat je weer een jaar moet aangroeien.
ja ik denk idd dat ze oost indisch doof zijn bij de kinki's in rotterdam. ik ga iig nooit meer
Oud 31-01-2005, 15:09
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik knip zelf mijn haar, daarom doe ik aan automutilatie.
Oud 31-01-2005, 15:12
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Een kapper had me ook es verkeerd geknipt.

Hij had me bakkebaarden te kort gemaakt.............................. toen heb ik em maar neergestoken.....

Oud 31-01-2005, 15:17
Pluis737
Pluis737 is offline
Ik heb de laatste jaren een fobie voor kappers ontwikkeld. Waar ik ook heen ga, elke kapper weet mijn haar altijd weer zo te knippen, dat ik thuis altijd onmiddelijk het ga refatsoeneren. Echt verschrikkelijk.

Een keer ging een kapper opeens een pony bij mij knippen. Voor ik het wist had ze al de beginpluk eraf gehaald. Ik dacht dat het misschien nog goed zou komen. Maar madam de kapster wilde mijn haar ook nog fohnen met een speciale fohn voor krullen. Ik had dus een stijle pony, met een bos voor schapenkrullen. Ik wilde dat het een beter korter werd en dat ze het zou stijlen met een stijltang. Niets van terecht gekomen dus. Thuis meteen onder de douche gaan staan en die krullen eruit gewassen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:25
RockaholiC
RockaholiC is offline
wat hebben jullie kutkappers
mijn kapper heeft wax die naar kaneel ruikt
Oud 31-01-2005, 15:28
innogen
innogen is offline
Ik had eerst heel lang haar en toen wilde ik er toch wel wat vanaf enzo, maar niet te veel. Dus ik duidelijk vertellen dat ik er echt niet te veel vanaf wil, en een beetje in laagjes achter dat het beetje springerig overkwam. Zegt ze braaf 'ja dat is goed hoor' en gaat aan de slag. Wanneer ze klaar was, was er dus echt 15 cm ofzo van mijn haar af! En ik had een matje achtig iets achter! Ik heb maar snel betaald en toen ik thuis was moest ik echt bijna huilen zo erg zag mijn haar eruit
Maar gelukkig was er de keer daarop iemand anders die mijn haar knipte en toen zat het echt leuk. Ze wist ook wat ik wilde en hoe het er precies uit moest zien. Alleen nu is zij weg bij die kapper waar ik normaal naartoe ga
Oud 31-01-2005, 15:30
Verwijderd
Ik vraag kappers doorgaans om er liefst 3, maximaal 5 cm af te knippen; ze gaan altijd voor minstens 10, een keer zelfs 40 centimeter. Ik heb maar één keer om een echt kapsel gevraagd en dat ging toen wel aardig... maar voor puntjes laat ik 't liever door m'n moeder doen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vroeger toen ik klein was knipte de kapster altijd m'n haar in m'n nek heel kort. Ik vond het verschrikkelijk, maar ik durfde niets te zeggen. (Ik was 8/9 ofzo.)

Gelukkig heb ik nu een heel leuke kapster. Ze luistert naar wat ik wil, en als ik vraag om de puntjes, dan doet ze dus ook echt alleen de puntjes.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:07
FayLa32
FayLa32 is offline
Dat verrotte kapsterwijf had dus echt géén idee hoe je met lang haar om moet gaan. Nadat ze m'n haar geverfd en uitgespoeld had, en mijn haar een ONTIEGELIJKE klittebos was, begon ze met d'r stomme kop te borstelen vanaf de bovenkant Ze stond me daar toch een partijtje die borstel in m'n haar te raggen, ik was te geschokt om er iets van te zeggen, maar de volgende keer mag ze 't verven en uitspoelen maar no way dat ze daarna nog met d'r fikken aan m'n haar zit
Oud 31-01-2005, 16:12
Paris
Paris is offline
Vroegâh, toen ik nog een pony had, ging de kapster een keer mijn pony heel kort afknippen. Ik leek wel Willie Wortel.
En een keer, dat was dan niet de kapper, maar mijn oma. Die vond mijn pony te lang, die zou ze wel even voor mij bijknippen. Enorm scheef werd het, gelijk daarna naar de kapper.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:13
saturday
saturday is offline
Mijn moeder is kapper, we hebben thuis een kapsalon, dus die knipt mn haartjes altijd.
Die kan het heel goed
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:32
Verwijderd
er staat een sterretje te weinig
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 16:36
Miles
Miles is offline
Twee jaar geleden, toen ik nog een middenscheiding had, ging ik naar de kapper en zij zat de hele tijd te dromen en knipte linkerhelft van m'n kapsel vijf centimeter korter dan de rechterhelft.

En daarna zag ik ook meteen af van m'n middenscheiding.
Reageren

Regels voor berichten