Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 10:51
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb iets goed te maken bij men vriend (maar hij ook wel bij mij...)
Voor meer 'info' lees dit
T komt er dus op neer dat ik hem heel hard heb doen schrikken door zo te beginnen flippen en hij is er echt wel kwaad en bezorgd om (wat ik begrijp). Ik wil mijn gedrag dus goed maken, zonder dat ik ga kruipen voor hem.... (want hij is ook in de fout en ik wil zeker niet dat ie gaat denken dat hij niets verkeerd heeft gedaan!)

Tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 11:05
Verwijderd
Hmz, ik heb dat andere topic gelezen en eigenlijk vind ik niet dat je iets goed te maken hebt..

Je was terecht boos op hem, je hoeft tegenover hem vervolgens niets goed te maken dat je jezelf iets aandeed vind ik..

Dat is iets dat met jezelf te maken heeft, hierover hoef je geen verantwoording of iets dergelijks bij hem af te leggen. Je bent er zelf net zo van geschrokken en weet zelf net zo goed dat je verkeerd zat, maar hij had een grens overschreden bij jou. Door ten eerste gewoon door te gaan, en ten tweede naar dat filmpje te blijven kijken, dat het uit nieuwschierigheid of iets dergelijks was maakt niet uit.

Ik vind dat hij naar jou moet komen jou uitleggen waarom hij niet reageerde op jouw verzoek ermee te stoppen en waarom hij naar dat filmpje bleef kijken.

Ik vind dat het daarna pas aan jou is om je excuses aan te bieden over jouw gedrag, omdat hij daarvan geschrokken is, maar niet omdat het fout tegenover hem was, het was fout tegenover jezelf. Je was echter terecht kwaad..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:05
marieke_temp
marieke_temp is offline
hmmm, ik vind dat je op zich weinig goed te maken hebt. gewoon 'sorry dat ik zo doorsloeg maar ik vind het gewoon achterlijk' volstaat volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:42
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz, ik heb dat andere topic gelezen en eigenlijk vind ik niet dat je iets goed te maken hebt..
Je was terecht boos op hem, je hoeft tegenover hem vervolgens niets goed te maken dat je jezelf iets aandeed vind ik..
Ik heb hem enorm doen schrikken hoor... En ik weet da'k overdreven heb met zo te beginnen flippen (op dat moment moest ik mijn woede wel uiten of ik zou gewoon nog kapoter gegaan zijn ) en daarvoor wil ik me bij hem verontschuldigen.

Citaat:
Ik vind dat hij naar jou moet komen jou uitleggen waarom hij niet reageerde op jouw verzoek ermee te stoppen en waarom hij naar dat filmpje bleef kijken. Ik vind dat het daarna pas aan jou is om je excuses aan te bieden over jouw gedrag, omdat hij daarvan geschrokken is, maar niet omdat het fout tegenover hem was, het was fout tegenover jezelf. Je was echter terecht kwaad..
Dat zal hij pas doen als ik me verontschuldigd heb... Hij geeft niet snel toe dat hij fout was, tenzij hij eerst ziet hoe ik erond lijd
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:01
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Dat zal hij pas doen als ik me verontschuldigd heb... Hij geeft niet snel toe dat hij fout was, tenzij hij eerst ziet hoe ik erond lijd
toch zal een van jullie de eerste stap moeten nemen...
anders komt er helemaal niks van
en jullie denken waarschijnlijk allebei dat de ander de eerste stap moet nemen...
ik zie 2 oplossingen:
- neem zelf voorzichtig een klein stapje. Dus vertel hem rustig hoe je je voelde en zeg dat het je spijt
- of wacht af tot hij wat doet

suc6 iig
Oud 15-07-2002, 12:04
Marcade
Marcade is offline
Heu, wat ik niet snap, ik zag ergens anders dat jullie 'twee jaar bij elkaar' waren.

En in die twee jaar is zoiets nog nooit eerder gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:16
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Heu, wat ik niet snap, ik zag ergens anders dat jullie 'twee jaar bij elkaar' waren.

En in die twee jaar is zoiets nog nooit eerder gebeurd?
Dat ik begin door te flippen en mezelf pijn doe? Nee, da's nog nooit eerder gebeurt (toch ni zo heftig als nu) T is wel een keer gebeurt da'k door t lint ging, en toen ben ik gewoon beginnen kloppen op hem... Voor de rest ben ik niet zo hysterisch... Meestal is hij diegene die direct zijn geduld verliest en zich niet kan beheersen (opvliegend typje, ben ik al gewoon )
Gelukkig ben ik sterk of ik had mezelf gewoon van kant gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:28
-Meisje-
-Meisje- is offline
K krijg hier net een bericht van hem: "da k door t lint ben gegaan maar da da (weeral) zijn schuld is en dat em uit mijn leven zal verdwijnen omdat em mij geen pijn meer wilt doen en dan nog ne sorry"... Da's weer typisch hem he...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:30
Embraced Pale Death
Citaat:
-Meisje- schreef:
K krijg hier net een bericht van hem: "da k door t lint ben gegaan maar da da (weeral) zijn schuld is en dat em uit mijn leven zal verdwijnen omdat em mij geen pijn meer wilt doen en dan nog ne sorry"... Da's weer typisch hem he...
denk je dat het een schreeuw om aandacht is?
of denk je dat hij je niet meer leuk vind?
of denk je dat het waar is?
Oud 15-07-2002, 12:34
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Embraced Pale Death schreef:

denk je dat het een schreeuw om aandacht is?
of denk je dat hij je niet meer leuk vind?
of denk je dat het waar is?
Schreeuw om aandacht... Zielig doen zodat mijn woede en gekwetste gevoelens ff op de achtergrond komen en zou gaan denken "oooh wat lief".... Kben er ni veel mee he... Want kwil em zeker ni uit men leven...
Kdenk da'k em nu beter gerust kan laten. Kstuur strax wel berichtje (gsm staat af) da we t beter ff kunnen laten rusten
Wel spijtig, ouders zijn nog lekker een week weg (seks hebben kan ik toch ni )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:38
Embraced Pale Death
Citaat:
-Meisje- schreef:

Schreeuw om aandacht... Zielig doen zodat mijn woede en gekwetste gevoelens ff op de achtergrond komen en zou gaan denken "oooh wat lief".... Kben er ni veel mee he... Want kwil em zeker ni uit men leven...
Kdenk da'k em nu beter gerust kan laten. Kstuur strax wel berichtje (gsm staat af) da we t beter ff kunnen laten rusten
Wel spijtig, ouders zijn nog lekker een week weg (seks hebben kan ik toch ni )
nouja, ik hoop voor je dat t goed komt...
vast wel...
Oud 15-07-2002, 12:38
Verwijderd
je moet hem nog eens bij je langs laten komen en een goed gesprek met hem voeren over je gevoelens enzo... dat jullie het er echt goed over hebben... bij stefan en mij helpt het altijd.. en goed gesprek, als we depri zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:41
-Meisje-
-Meisje- is offline
Dan heb jij geluk met je Stefan.... Want mijne Jorgen heeft er meestal ni zo veel geduld voor óf laat (zoals in het bericht) zijn kop hangen en geeft het op zodat ík hem ff lekker kan gaan overtuigen dat het wel goed komt terwijl hij wel de veroorzaker van alles is...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:48
Embraced Pale Death
dat is een typisch rekje van veel mensen
over het algemeen stoer doen totdat het foutgaat
dan even het slachtoffer spelen
en dan weer doorgaan alsof er niks aan de hand is
tja, het is instinct, denk ik... het is iig makkelijk voor op de korte termijn, maar wel gruwelijk irritant voor de ander
Oud 15-07-2002, 12:51
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:
Dan heb jij geluk met je Stefan.... Want mijne Jorgen heeft er meestal ni zo veel geduld voor óf laat (zoals in het bericht) zijn kop hangen en geeft het op zodat ík hem ff lekker kan gaan overtuigen dat het wel goed komt terwijl hij wel de veroorzaker van alles is...
ja ik heb geluk met mijn stefan want wij kunnen heel goed praten over alles.... dat hoort ook zo in een relatie maar goed..
weetje wat je dan eens moet doen... je ouders waren toch niet thuis he... dan laat je hem bij je slapen... ga je samen in bed liggen en ga je met elkaar praten... dat ging wel bij stefan en mij.. want ik ging huilen en hij vroeg wat er was. nou toen heb ik mijn hele hart uitgestort en alle erge dingen uit m'n leventje verteld (ik kan nooit iets goed verwerke) en toen heb ik zowat de hele nacht gehuilt en nouja... mijn hart uitgestort en dat voelde echt opgelucht.. dus misschien moet je het snachts maar eens proberen... want meestal ben je dan ook wat emotioneler..(is tenminste wel zo bij mij, want dan ga je pas nadenken over vanalles)

succes verder ermee...'t komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:55
Verwijderd
oh trouwens ik lees net ff forum van : hoe ver mag jou lover gaan via internet... en daar zou ik ook maar eens met hem over gaan praten... wat hij doet, en wat hij jou aandoet dat vind ik raar hoor, het spijt me maar daar moet je echt een eind aan maken... je moet doordringen bij hem met wat je zegt, maar volgens mij als ik dit allemaal zo eens lees heeft hij geen zin om naar jou 'gezeik'(zo noeme ze dat dan weer ) te luisteren... dus hij geeft het allemaal maar toe... hij denkt dat het allemaal zo maar gaat.. maar dat is het niet.. en ik zou maar eens duidelijk tegen hem gaan zijn.. want dit vind ik echt niet kunnen, sorry...
je verdient wel beter als ik dit zo lees..
en 'k snap ook wel dat je van hem houdt... maar los het dan op met hem..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:57
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja ik heb geluk met mijn stefan want wij kunnen heel goed praten over alles.... dat hoort ook zo in een relatie maar goed..
We kunnen ook goed praten hoor... Alleen gaat het de laatste tijd wat minder tussen ons...
Citaat:

weetje wat je dan eens moet doen... je ouders waren toch niet thuis he... dan laat je hem bij je slapen... ga je samen in bed liggen en ga je met elkaar praten... dat ging wel bij stefan en mij.. want ik ging huilen en hij vroeg wat er was. nou toen heb ik mijn hele hart uitgestort en alle erge dingen uit m'n leventje verteld (ik kan nooit iets goed verwerke) en toen heb ik zowat de hele nacht gehuilt en nouja... mijn hart uitgestort en dat voelde echt opgelucht.. dus misschien moet je het snachts maar eens proberen... want meestal ben je dan ook wat emotioneler..(is tenminste wel zo bij mij, want dan ga je pas nadenken over vanalles)
Hij is heel de week al blijven slapen. En dan praten we ook, en hij troost mij dan ook enzo... Maar zijn hormoontjes slaan wat op hol tegenwoordig En dan wilt ie seks, die ik hem niet kan geven, en hij begrijpt precies ook ni goe da als ik me slecht voel, geen zin heb in seks... Kdenk dat em het praten op dit moment wa beu is (ik ben het trouwens ook beu om constant te moeten lopen ZEIKEN op alles en nog wat )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:02
Verwijderd
ohja.. enw at was dan precies het probleem met seks?? want ben ik even vergeten
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:06
Verwijderd
Sja, hij heeft een vorm van excuses aangeboden..

en ja, het is heel erg logisch dat ie geschrokken is, maar hij moet wel onder ogen zien dat ookal was jouw reactie misschien overdreven, hij die wel veroorzaakt heeft door over een grens heen te gaan bij jou.

Hij moet inzien dat hij nu wel heel zielig kan doen van ik verdwijn wel uit je leven maar dat hij hiermee niets oplost. Hij moet respect hebben voor jou, niet uit je leven verdwijnen. Hij doet dan heel zielig van dan doe ik je tenminste geen pijn meer, maar wat hij eigenlijk moet doen is zn gedrag veranderen zodat hij je geen pijn meer doet..

Dat geen seks kunnen hebben als je je rot voelt heb ik ook altijd. Seks is een emotionele gebeurtenis en maakt veel los doordat bij een orgasme je alle spanningen even loslaat, dit kan dus heel veel losmaken. Dit is bij mij ook wel eens gebeurt, dat ik tijdens de seks ineens begon te huilen, of soms ook erna. Niet omdat ik het niet fijn vond maar omdat het alles in mij van zn plek schudde en daardoor al emoties loskwamen. Misschien dat een dergelijke uitleg het hem beter laat begrijpen? Ik heb ook dat het op dat moment verkeerd voelt, ik kan mn gedachten er niet bij houden en daardoor verdwijnt mn geilheid soms plots en voel ik me een gebruikt speeltje. Ik neem niet aan dat hij seks met je wil hebben als jij je dan gebruikt voelt, dit zal hij toch wel respecteren. Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet begrijpt, als je het zelf nooit zo gevoeld hebt is het moeilijk in te beelden dat dit bij een ander wel zo kan zijn..

Laat alles nu maar even bezinken inderdaad, en dan daarna toch maar es een goed gesprek. Je mag best eens kwaad op hem worden, ookal schrikt hij hiervan. Je bent dan kwaad op hem, uit die woede maar op hem. Je zegt dat hij best een driftkikkertje is, dat moet af en toe best moeilijk zijn, maar jij mag ook wel es uit je vel springen, je beheersing niet meer kunnen bewaren en daar heeft hij maar mee om te gaan net als jij met zijn driftigheid om moet gaan..

Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen

xxx Kim
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:10
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ohja.. enw at was dan precies het probleem met seks?? want ben ik even vergeten
T doet pijn. Kben er voor naar de gynecoloog geweest en t komt erop neer dat het vanbinnen geirriteerd is. Ik KAN en MAG wel seks hebben, waar wil het nu ff tijd geven om te genezen. En nu heb ik er nog iets bij gekregen waardoor het helemaal pijn doet ook
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:12
Verwijderd
ohja... maar ehm... dan doe je toch met je hande en je mond enzo wat dan is je vriend ook gelukkig. en is voor jou ook leuk (denk ik, weet ik niet ) dusja.. zo doe 'k het ook, want 'k ga het ook nog niet doen voordat ik aan de pil ben..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:15
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Sja, hij heeft een vorm van excuses aangeboden..

en ja, het is heel erg logisch dat ie geschrokken is, maar hij moet wel onder ogen zien dat ookal was jouw reactie misschien overdreven, hij die wel veroorzaakt heeft door over een grens heen te gaan bij jou.

Hij moet inzien dat hij nu wel heel zielig kan doen van ik verdwijn wel uit je leven maar dat hij hiermee niets oplost. Hij moet respect hebben voor jou, niet uit je leven verdwijnen. Hij doet dan heel zielig van dan doe ik je tenminste geen pijn meer, maar wat hij eigenlijk moet doen is zn gedrag veranderen zodat hij je geen pijn meer doet..
Zover denkt em precies ni... Da's de moeilijke weg he, "uit mijn leven verdwijnen" is makkelijker (eerst zien en dan geloven ja )

Citaat:
Ik heb ook dat het op dat moment verkeerd voelt, ik kan mn gedachten er niet bij houden en daardoor verdwijnt mn geilheid soms plots en voel ik me een gebruikt speeltje. Ik neem niet aan dat hij seks met je wil hebben als jij je dan gebruikt voelt, dit zal hij toch wel respecteren. Ik kan me wel voorstellen dat hij het niet begrijpt, als je het zelf nooit zo gevoeld hebt is het moeilijk in te beelden dat dit bij een ander wel zo kan zijn..
Dat is wat ik ook heb. Ik voel me dan zo slecht en seks is dan wel het laatste waar ik aan kan denken. Ik weet dat het allemaal wel intiem is enzo, maar ik heb dan gewoon ff geen zin om geil te worden en ik wil dan gewoon ff afkoelen en rustig in slaap vallen (na zo'n ruzie of huilpartij) En dat begrijpt hij niet! Hij vind seks lekker en hij vind het een goeie, leuke en lekkere manier om je beter te kunnen voelen...

Citaat:
Ik hoop dat jullie eruit kunnen komen
Ik hoop het ook, maar t begint zo stillekesaan mijn strot uit te komen...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:18
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ohja... maar ehm... dan doe je toch met je hande en je mond enzo wat dan is je vriend ook gelukkig. en is voor jou ook leuk (denk ik, weet ik niet ) dusja.. zo doe 'k het ook, want 'k ga het ook nog niet doen voordat ik aan de pil ben..
Tuurlijk doe ik da wel. Kga em ni laten 'boeten' omdat ik niet kan he.. Maar als ik me slecht voel heb ik daar echt geen zin in hoor
En mijn vriend word opgewonden van mij opgewonden te zien.. En als ie niet aan mij kan zitten wordt ik niet echt opgewonden (wel van hem maar daar vind hij dan niks meer aan). T is allemaal zo simpel ni
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:18
Verwijderd
Citaat:
-Meisje- schreef:

Zover denkt em precies ni... Da's de moeilijke weg he, "uit mijn leven verdwijnen" is makkelijker (eerst zien en dan geloven ja )

Dat is wat ik ook heb. Ik voel me dan zo slecht en seks is dan wel het laatste waar ik aan kan denken. Ik weet dat het allemaal wel intiem is enzo, maar ik heb dan gewoon ff geen zin om geil te worden en ik wil dan gewoon ff afkoelen en rustig in slaap vallen (na zo'n ruzie of huilpartij) En dat begrijpt hij niet! Hij vind seks lekker en hij vind het een goeie, leuke en lekkere manier om je beter te kunnen voelen...

Ik hoop het ook, maar t begint zo stillekesaan mijn strot uit te komen...
misschien, ik opper het voorzichtig.. is het dan toch beter voor jullie beiden ermee op te houden.. Stel jezelf es een aantal vragen.. wordt je nu gelukkiger of ongelukkiger van jullie relatie? wil je zo verder gaan? zou je met deze jongen je hele leven willen delen? Doe je de dingen die JIJ wil doen, je dromen, je doelen, ben je daar echt mee bezig? Ben je afhankelijk van je vriend? Hoeveel tijd besteed je aan jezelf? enz enz enz..

want zoals het op mij overkomt (nu lees ik natuurlijk maar alleen de slechte dingen hier op het forum) wordt je niet echt gelukkiger van deze relatie maar brengt het vooral moeilijke dingen met zich mee, maar ik kan hier natuurlijk slecht over oordelen. Dit weet allen jij, maar wees hierin eerlijk tegen jezelf..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:52
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

misschien, ik opper het voorzichtig.. is het dan toch beter voor jullie beiden ermee op te houden.. Stel jezelf es een aantal vragen.. wordt je nu gelukkiger of ongelukkiger van jullie relatie? wil je zo verder gaan? zou je met deze jongen je hele leven willen delen? Doe je de dingen die JIJ wil doen, je dromen, je doelen, ben je daar echt mee bezig? Ben je afhankelijk van je vriend? Hoeveel tijd besteed je aan jezelf? enz enz enz..

want zoals het op mij overkomt (nu lees ik natuurlijk maar alleen de slechte dingen hier op het forum) wordt je niet echt gelukkiger van deze relatie maar brengt het vooral moeilijke dingen met zich mee, maar ik kan hier natuurlijk slecht over oordelen. Dit weet allen jij, maar wees hierin eerlijk tegen jezelf..
Ik weet dat onze relatie GOED kan zijn, dat hij voor me echt de PERFECTE jongen kan zijn. Hij heeft al laten zien wat ie waard is! Maar de laatste tijd zit hij in de knoop met zichzelf.... Er mislukken zoveel dingen in zijn leven (zijn droom om jachtpiloot te worden is niet meer waar te maken, hij heeft slechte punten gehad op school,...) en hij loopt rond met een boel frustraties en opgekropte gevoelens (die er dan uitkomen als ik ook "nog eens ga zeveren op alles wat ie doet")
Ik zou soms wel tijd voor mezelf willen en ik weet ook dat hij me die kan/wil geven, maar ik ben te hier te onzeker voor. Als ik bv zou weggaan voor een dagje + avond met vriendinnen zou ik heel de tijd bang zijn dat ie bij andere meisjes zit of niet denkt aan me enzo... Ook al weet ik da'k hem kan vertrouwen en da'k de enige ben voor hem!
Kheb soms gewoon het gevoel da we ni meer bij elkaar passen, en dat had ik voordien nooit! Tgaat gewoon ni meer zoals het vroeger ging en zoals het nu blijft lopen kan het ook niet verder... Maar ik hou zoveel van hem, en hij ook van mij. Daarom blijf ik het maar kansen geven, omda'k ergens het gevoel da wij toch voor elkaar gemaakt zijn en da we genoeg van elkaar houden om erdoor te geraken...
Ik zou met hem mijn leven willen delen, als hij terug word hoe ie vroeger was... En hij heeft me al beloofd dat da allemaal terug goe ga komen, maar hij heeft ff tijd nodig om 'te herstellen' zeg maar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 14:06
Verwijderd
Dan moeten jullie denk ik even afstand nemen.. Ookal heeft hij het nog zo moeilijk dit is geen juist excuus om jou niet goed te behandelen of geen respect voor jou te hebben. Als hem dit niet lukt moet hij voor zichzelf eerst alles op een rijtje krijgen zodat jij niet degene bent die lijdt onder zijn toestand. Dan moet hij eerst alles voor zichzelf weer wat op orde krijgen zodat hij jou weer kan behandelen zoals het hoort..

Verder is het niet gezond dat jij niet rustig met vriendinnen een avondje weg kan en geen tijd voor jezelf durft te nemen. Je moet niet afhankelijk zijn van je vriend want dan hangt je geluk ook van hem af en dit is verkeerd. Je moet naast hem een leven hebben, naast hem iemand hebben bij wie je terecht kunt. Je hebt bepaalde dingen nodig, je vriend kan je dit niet allemaal geven en dat zou ook teveel gevraagd zijn. Sommige dingen moet je bij andere mensen zoeken, en je moet elkaar ook die ruimte kunnen geven.. Ik weet dat hij je een keer bedrogen heeft, maar door daarom je eigen dingen op te geven laat je dat juist je leven beheersen terwijl je neem ik aan daar juist voorbij wilt.

Je wil je relatie graag redden en je houdt echt van hem. Op die relatie te kunnen laten werken denk ik dat je nu juist niet op elkaars lip moet zitten want dit gaat duidelijk verkeerd maar elkaar even tijd en rust moet gunnen. Jij moet voor jezelf andere dingen dan alleen je vriend zoeken om je plezier uit te halen, en jij moet voor jezelf dingen kunnen doen zonder je daar schuldig of onzeker bij te voelen. Ik denk dat je hieraan moet gaan werken, en hij aan de dingen waardoor het kut gaat met hem, om weer met elkaar bezig te kunnen zijn en aan je relatie te kunnen werken..

want je geeft wel duidelijk aan, zoals het nu gaat wil je niet door. Maar stoppen wil je ook niet. Dan blijft er 1 ding over, iets ondernemen..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:06
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik weet dat onze relatie GOED kan zijn, dat hij voor me echt de PERFECTE jongen kan zijn.

Daarom blijf ik het maar kansen geven, omda'k ergens het gevoel da wij toch voor elkaar gemaakt zijn en da we genoeg van elkaar houden om erdoor te geraken...
En tot hoever laat je dat doorgaan? Wanneer zeg je stop tegen de relatie?

Andere jongens kunnen ook de perfecte jongen zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:23
Piccola
Piccola is offline
Jij hebt nix goed te maken, maar hij!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:59
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dan moeten jullie denk ik even afstand nemen.. Ookal heeft hij het nog zo moeilijk dit is geen juist excuus om jou niet goed te behandelen of geen respect voor jou te hebben. Als hem dit niet lukt moet hij voor zichzelf eerst alles op een rijtje krijgen zodat jij niet degene bent die lijdt onder zijn toestand. Dan moet hij eerst alles voor zichzelf weer wat op orde krijgen zodat hij jou weer kan behandelen zoals het hoort..
Wééral een pauze T is idd miss het enigste dat oplossingen biedt, maar ik wil het niet uitmaken... Het is al een keer uitgeweest, en dat ging ook niet.

Citaat:
Verder is het niet gezond dat jij niet rustig met vriendinnen een avondje weg kan en geen tijd voor jezelf durft te nemen. Je moet niet afhankelijk zijn van je vriend want dan hangt je geluk ook van hem af en dit is verkeerd. Je moet naast hem een leven hebben, naast hem iemand hebben bij wie je terecht kunt. Je hebt bepaalde dingen nodig, je vriend kan je dit niet allemaal geven en dat zou ook teveel gevraagd zijn. Sommige dingen moet je bij andere mensen zoeken, en je moet elkaar ook die ruimte kunnen geven.. Ik weet dat hij je een keer bedrogen heeft, maar door daarom je eigen dingen op te geven laat je dat juist je leven beheersen terwijl je neem ik aan daar juist voorbij wilt. Je wil je relatie graag redden en je houdt echt van hem. Op die relatie te kunnen laten werken denk ik dat je nu juist niet op elkaars lip moet zitten want dit gaat duidelijk verkeerd maar elkaar even tijd en rust moet gunnen. Jij moet voor jezelf andere dingen dan alleen je vriend zoeken om je plezier uit te halen, en jij moet voor jezelf dingen kunnen doen zonder je daar schuldig of onzeker bij te voelen. Ik denk dat je hieraan moet gaan werken, en hij aan de dingen waardoor het kut gaat met hem, om weer met elkaar bezig te kunnen zijn en aan je relatie te kunnen werken..
Het klinkt allemaal erger dan het is hoor... T is ni da heel mijn leven om hem draait... In theorie is dat niet zo, in praktijk miss wel... Telkens als ik het gevoel heb "ok, het gaat goed nu, ik heb mijn vrijheid, hij de zijne" gebeurt er wel iets waardoor we ineens weer aan elkaar plakken (ik aan hem of hij aan mij)
Ik moet echt een beetje afstand nemen van hem, zowel geestelijk als lichamelijk, maar ik ben zo graag bij hem, hij is mijn beste vriend en de enige bij wie ik volledig mezelf kan zijn...

Citaat:
Dan blijft er 1 ding over, iets ondernemen..
Daarvoor moet ge met 2 zijn zeker....
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:07
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Marcade schreef:

En tot hoever laat je dat doorgaan? Wanneer zeg je stop tegen de relatie?

Andere jongens kunnen ook de perfecte jongen zijn.
Mijn grenzen liggen hoog hoor :-S Kheb al zo vaak gezegd "nu is het genoeg" en toch...

Andere jongens? Ik besef dat er nog "andere vissen in de zee zijn" maar op dees moment wil ik nog altij mijn visje houden :-S
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 15:59
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

Mijn grenzen liggen hoog hoor :-S Kheb al zo vaak gezegd "nu is het genoeg" en toch...

Andere jongens? Ik besef dat er nog "andere vissen in de zee zijn" maar op dees moment wil ik nog altij mijn visje houden :-S
Waarom? Bang dat je geen 'betere' (niet beter, anders) jongens kan vinden, of dat je je huidige vis gaat missen ondanks zijn drang naar seksuele filmpjes op internet?

(Je zei zelf geloof ik al, dat je vrij onzeker bent van jezelf)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:46
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Waarom? Bang dat je geen 'betere' (niet beter, anders) jongens kan vinden, of dat je je huidige vis gaat missen ondanks zijn drang naar seksuele filmpjes op internet?

(Je zei zelf geloof ik al, dat je vrij onzeker bent van jezelf)
Da'k em gaan missen ja
Ik heb gewoon het gevoel da we (ondanks die seksuele filmpjes)bij elkaar horen... Ik wil hem gewoon ni kwijt...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:09
Verwijderd
Nouw ja.. je moet het zelf weten, ik weet hoe ontzettend moeilijk die stap is als je van iemand houdt.. Maar ja, jij wil hem terug zoals ie was, en als degene die hij was nu niet meer terugkomt, niet meer bestaat? Je kan verlangen naar het oude, en daar voortdurend naar blijven zoeken, maar hier schiet je niets mee op, wat voorbij is is voorbij. Hij kan verandert zijn, en hij kan wel zeggen dat het allemaal goed komt, maar moet je tot die tijd dan alles maar pikken?

Nou ja, als je maar gelukkig blijft, wanneer je ongelukkig wordt door je relatie, moet je toch echt actie ondernemen. En nee, om iets te ondernemen zijn er geen twee nodig. Als jij een bepaalde beslissing maakt, heeft hij die maar te accepteren, zijn goedkeuring heb je niet nodig.

En sja.. het werkte ook niet toen het uit was zeg je, maar hoe lang is het precies uitgeweest? Het is altijd makkelijker om maar bij de situatie te blijven zoals ie is, ookal is die heel moeilijk, dan je in iets nieuws te storten. Dus neem je die stap, en stort je je daadwerkelijk in iets nieuws, is dat niet meteen leuk, dat duurt even..

Je moet niet in eerst instantie aan je vriend denken, je moet in eerste instantie aan jezelf denken. Wat zegt je gevoel je? Zegt je gevoel je nog steeds dat dit de ware is? Dat dit de jongen is waar je mee wilt leven? En dan moet je niet terug gaan kijken naar hoe het was, want dingen veranderen.. je moet kijken naar wat je nu hebt.. En als je dan toch met hem verder wilt, is het dat zoveel waard dat je heel veel tijd erin wil steken je relatie te laten werken? aangezien hij nu heel moeilijk loopt. Ben je niet veel te jong om aan een relatie te moeten 'werken'?

Nouw ja.. ik kan je niet zeggen wat het beste is, want ik ben jou niet. Jou gevoel vertelt je wat het beste is, daarbij niet je gedachtes en dergelijke, maar je gevoel. Want liefde overwint nu eenmaal niet alles, helaas...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:14
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
.. *Want liefde overwint nu eenmaal niet alles, helaas...*..
Mee eens met het hele stuk van Dusscrib
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:16
niem
niem is offline
Alle 'oplossingen' verwerp je...

Ik denk dat je er dan zelf uit moet komen... en dat je moet doen wat JIJ wil... hier op het forum vind je duidelijk geen oplossing...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:46
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
niem schreef:
Alle 'oplossingen' verwerp je...

Ik denk dat je er dan zelf uit moet komen... en dat je moet doen wat JIJ wil... hier op het forum vind je duidelijk geen oplossing...
En als hij ni wil meewerken is er gewoon geen oplossing.
Ja, uitmaken
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:26
ZHAzha
ZHAzha is offline
Niet sorry zeggen.. je hebt niks goed te maken maar HIJ
Reageren

Regels voor berichten