![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik noemde een aantal apparaten die je voor een spiergroep moet gebruiken.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
jongens, overdonder dat meisje toch niet met termen,
ga gewoon eerst fietsen, daarna roeien daarna crosstrainen (met je armen en benen zwaaien zeg maar) dat zijn de basics pas als je DAARNA nog verder wilt ontwikkelen moet je die verschrikkelijk gevaarlijke apparaten pas gaan gebruiken. je bent nog jong, ik zou eerst wat rustig aan doen. misschien dat je botten nl. overbelast raken en dat je spieren gaan vergroeien. das nie leuk! succes, groetjes van mij. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hoewel ik weet dat ze goed bedoeld zijn enzow maar ik zit niet zow in het sportwereldje ![]() ![]() Citaat:
![]() maar het punt was dus, ik wil best fietsen enzow maar ik wil er geen dunne benen van krijgen. Ik wil juist dikke onderbenen krijgen zeg maar dus ik wil oefeningen die speciaal dáárvoor goed zijn. En voor een strakke kont ![]() En verderz boeit het me niet zow, als ik maar niet afval of dunne benen krijg. Dus daarom kwam iedereen met die spieroefeningen, die ik dan ook wel zal gaan doen.. Op dit moment zijn m'n botten trouwens eerder ONDERbelast, ik beweeg echt bijna niet ![]() ![]() ![]() Maargoed dank je ![]() Dat roeiapparaat is misschien wel een goed idee alleen ik snap 'm niet zow, dat ding geeft me steeds het idee dat ik wat fout doe ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Na 1 maand sporten... Boogschuttertje | 15 | 25-07-2014 01:56 | |
Vrije tijd |
Is mijn manier van trainen wel goed ?! HDuck | 28 | 04-03-2010 06:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitness MaikelB | 18 | 23-11-2005 11:40 | |
Vrije tijd |
aub deze invullen!!! Silver_Rose | 13 | 24-06-2005 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
fitnessapparaten..?? muts8848 | 5 | 19-04-2005 09:07 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |