Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2005, 07:38
Verwijderd
Wie heeft dit boek gelezen?

De ondertitel is "80 dagen in de kelder van dutroux"

Omdat het best een psychologisch verhaal is zou ik graag willen weten wie het heeft gelezen en wat jullie er van vonden?

---

Ik vind het een geweldig boek, ik moet nog 20 bladzijdes lezen maar ik vond het echt enorm indrukwekkend. Ik had verwacht dat er situaties volledig beschreven werden maar dat viel mee, dat gebeurde gewoon niet. Ik denk dat als je meer wil weten over wat er nou precies gebeurt is dat je dan best goed dat boek kan lezen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2005, 07:43
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik heb het boek ook gelezen
Dankzij hetboek weet ik nu veel meer af van de zaken rondom dossier Dutroux zeg maar.

Toch gaat ze niet zo heel erg diep op alles in vind ik. Maar dat is logisch, want het is heel erg wat er met haar gebeurd is. Je weet op deze manier wel iets, maar niet alles. Maar goed het is haar boek en als ze niet alles wil vertellen, dan is dat natuurlijk ook goed.

Maar ze schetst op deze manier echt wel een goed beeld van wat voor beest Dutroux en zijn handlangers waren. Ik vond het vooral zielig dat ze graag een vriendinnetje wou hebben omdat ze helemaal gek werd daar in die kelder. En dat Dutroux toen voor haar een vriendinnetje is gaan regelen (Lees: Hij ontvoerde Laetitia )

Maar het boek gaat echt helemaal over haarzelf en hoe zij alles heeft meegemaakt.
Oud 19-01-2005, 07:43
Verwijderd
Ik heb het boek gelezen, wat ik er van vond kun je lezen in mijn uittreksel die hier op s.com staat. Ik kan dat niet even zo kort opschrijven. Het meeste wat er in staat was volgens mij al bekend, alleen haar gedachten erbij niet altijd. Ik vind het eigenlijk wel goed dat de situaties niet volledig beschreven worden...

Ik ga ff overleggen of ie niet toch op letteren hoort (al staat er daar al één).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 09:47
Lorelei
Lorelei is offline
Nja, er is vast wel een manier om de psychologische kant ervan te bespreken, of niet? Ik heb het boek niet gelezen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 19-01-2005 @ 10:47 :
Nja, er is vast wel een manier om de psychologische kant ervan te bespreken, of niet? Ik heb het boek niet gelezen.
Tuurlijk kan dat, je kunt het bv. hebben over de manier waarop Sabine er mee om gaat...ik heb er best wel bewondering voor en ze is met name aan het eind zo nu en dan ook best grappig in het boek (vond ik dan tenminste)...ik vraag me bv. af of ze in het boek echt voor 100% eerlijk is over bepaalde gevoelens ed...en of ze zich werkelijk zo voelt zoals ze zich zegt te voelen (of dat mogelijk is) of dat ze zich later nog tegen zal komen, enz.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 15:37
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zou het boek opzich graag willen lezen, maar ik durf het niet Ik ben bang dat ik er heel bang van word...
Oud 19-01-2005, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 19-01-2005 @ 16:37 :
Ik zou het boek opzich graag willen lezen, maar ik durf het niet Ik ben bang dat ik er heel bang van word...
Daar was ik ook bang voor, ik weet niet waar jij bang van wordt etc maar ik vond het heel erg meevallen. Alles werd voor mijn gevoel heel erg zakelijk beschreven en op veel dingen wordt iet echt diep ingegaan. Ik raad het boek echt aan om te lezen, het is raar om je tijdens het lezen te bedenken dat het echt gebeurt is, tenminste dat dacht ik
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 16:43
Bloem
Bloem is offline
Ik heb het gelezen, en ik vond het niet briljant geschreven, maar wát ze vertelt maakte wel indruk op me. Hoe hij haar misleid heeft wbt haar ouders bv, dat wist ik niet, en dat raakte me.

Er worden verder eigenlijk geen detaills gegeven wbt het seksuele misbruik, en ook niet echt over de lichamelijke mishandeling, dus in dat opzicht is het niet echt schokkend ofzo, mochten mensen daar bang voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:57
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
ik heb over een artikel over dat boek mijn mondeling Frans gedaan
Oud 19-01-2005, 21:22
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 19-01-2005 @ 20:57 :
ik heb over een artikel over dat boek mijn mondeling Frans gedaan
Ehm ja..?
De vraag is wat je van het boek vond
Oud 21-01-2005, 13:34
the_conquer
the_conquer is offline
Ik vind dat ze marc doutroux in Iran mogen berechten. Dan zullen jullie denken dat het daar niet nou nemen met de mensenrechten. Want dat maakt niet uit in dit geval.
Oud 28-01-2005, 15:37
gekkie:D
gekkie:D is offline
ik ben er in begonnen, maar het is zo triest.... Ik kreeg na de eerste bladzijde al tranen in mijn ogen.
Oud 28-01-2005, 17:50
Gothic
Gothic is offline
ik heb het niet gelezen, wel haar interview hierover gezien en ik vind het eigenlijk jammer dat ze niet schrijft over het misbruik. Eigenlijk zou ik, als ik heel eerlijk ben, juist die dingen willen lezen en weten wat er gebeurd is, omdat ik denk dat ik anders het gevoel heb een hoop te missen...

misschien ga ik het nog wel lezen...
Oud 28-01-2005, 23:12
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nou ik ga het niet lezen als ze niet diep op de gebeurtenissen ingaat. Ik ben niet benieuwd naar het dossier van Dutroux, ik ben benieuwd wat het mentaal gedaan heeft, wat er geestelijk mis is met die man, wat ie precies gedaan heeft en hoe dat voelde enz...uiteindelijk toch beetje sensatie ja, maar als ze droog gaat beschrijven: en toen verkrachtte hij me en toen ging hij weer weg, ja hallo kan ik ook wel bedenken.
Oud 29-01-2005, 01:12
Verwijderd
Daar lijkt me nou echt geen zak aan en bovendien wens ik niet te participeren in haar openbare therapie.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 14:45
gekkie:D
gekkie:D is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 02:12 :
Daar lijkt me nou echt geen zak aan en bovendien wens ik niet te participeren in haar openbare therapie.
Mee eens. Volgens mij willen sommige mensen hier het alleen maar lezen omdat ze van die sensatielijers zijn... Beetje triest
Oud 29-01-2005, 20:29
Maija
Maija is offline
Sommige mensen kunnen hun eigen (mischien sexuele misbruik etc.) psychologische kdingen.
Heel goede vrewerken als ze er over lezen.
En anders waarom zou je er niet over moeten lezen, ik wil het boek heel erg graag lezen.
Oud 29-01-2005, 21:32
Verwijderd
Ik heb de eerste pagina's gelezen (had een lange overstap op het station ) en vond het best indrukwekkend. Knap dat ze dingen zo kan verwoorden.
Ik had soms echt het gevoel dat het niet echt was, maar gewoon verzonnen, zo absurd vond ik het.
Ik ben trouwens niet verder gekomen dan dat ze in het busje zat toen ze net ontvoerd was.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 07:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-01-2005 @ 02:12 :
Het boek (wat ze in samenwerking met een erkend schrijfster heeft geschreven) is het enige wat ze aan therapeutische activiteiten heeft ondernomen. Ze heeft tot nu toe altijd nog psycholische hulp geweigerd, onder het mom van 'praten lucht op, maar helpt niet'. Ten minste, dat stond in de libelle van mijn moeder.. :$
Oud 30-01-2005, 08:35
Verwijderd
Citaat:
gekkie schreef op 29-01-2005 @ 15:45 :
Mee eens. Volgens mij willen sommige mensen hier het alleen maar lezen omdat ze van die sensatielijers zijn... Beetje triest
Daarvoor hoef je het niet te lezen, er staat eigenlijk niet meer in dan er op het nieuws is geweest. En het nieuws kijken de meeste mensen ook niet omdat het "sensatie-lijders" zijn.

En wat betreft de triestheid mbt het lezen van een dergelijk boek: Ik vind het eerder triest dat mensen die het boek niet gelezen hebben zo oordelen over mensen die het boek toevallig wel gelezen hebben.

Ik vind het btw wel goed dat ze niet alle details heeft beschreven, wat hebben wij er aan dat te weten? Dan zou ik idd het idee hebben dat ik het las om de sensatie en dan zou ik er ook moeite mee gehad hebben om het te lezen. Nu niet, omdat het boek eigenlijk dus weinig meer verteld dan ik al wist (wel weer zonde van het kopen van het boek dan, maar goed ).

En dat ze niet beschrijft wat er mis is met Dutroux en alle psychologische achtergronden ed, dat snap ik ook wel. Het is haar verhaal, wat er mis is met Dutroux of wat dan ook doet er dus helemaal niet toe, want dat veranderd weinig aan wat er is gebeurd en hoe Sabine zich daar bij voelt ed... Bovendien is ze geen psychiater en zal ze dat soort dingen zelf ook niet weten. Boeken over psychologie/psychiatrie zijn er al genoeg geschreven (levensverhalen ook, maar die zijn toch elke keer verschillend).

@coopergirl: Dat schrijft ze ook in haar boek. Dat het is gebeurd en dat therapie daar niks bij zal helpen om het te vergeten (oid), maar dat ze er mee moeten leren leven en dat ze dat beter zelf kan doen dan met iemand die niet uit eigen ervaring weet wat ze heeft meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 10:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
gekkie schreef op 29-01-2005 @ 15:45 :
Wel, dat is precies waar ze het voor geschreven heeft en omdat ze er geld mee kan verdienen. Anders had ze het boek voor zichzelf gehouden.
Oud 30-01-2005, 10:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 29-01-2005 @ 22:32 :
Ik heb de eerste pagina's gelezen (had een lange overstap op het station ) en vond het best indrukwekkend. Knap dat ze dingen zo kan verwoorden.
Ik had soms echt het gevoel dat het niet echt was, maar gewoon verzonnen, zo absurd vond ik het.
Ik ben trouwens niet verder gekomen dan dat ze in het busje zat toen ze net ontvoerd was.
Het is ook niet puur autobiografisch, dat vertelde ze in het interview.
Oud 30-01-2005, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-01-2005 @ 11:41 :
Wel, dat is precies waar ze het voor geschreven heeft en omdat ze er geld mee kan verdienen. Anders had ze het boek voor zichzelf gehouden.
Ik vraag me af of dat werkelijk de reden is...dat zijn iig niet de redenen die zij in het boek geeft als redenen voor het schrijven en uitgeven van het boek (niet dat dat meteen per se waar moet zijn, maar op zich geeft ze hele logische redenen).

Citaat:
Gothic schreef op 30-01-2005 @ 11:43 :
Maar volgens mij heeft ze er niet echt dingen bij verzonnen?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 30-01-2005 @ 11:43 :
Ja weet ik, maar zo bedoelde ik mijn post ook niet.

Ik bedoelde het eerder zo van: Wow, dat zoiets gebeurt! Dat kun je je niet voorstellen!
En niet dat ik dacht dat het allemaal onzin was
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:55
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Ik heb het boek ook gelezen. Een indrukwekkend boek, dat je even na doet denken over alles.
Het boek is trouwens niet geschreven voor het geld wat ze ermee kan verdienen, wat een onzin! In het boek beschrijft Sabine duidelijk dat het is om het voor haar af te sluiten. Ze wil zo min mogelijk geconfronteerd worden met het verleden, maar dat gaat niet wanneer iedereen haar steeds vragen stelt, etc.
Deze mensen kunnen nu gewoon dat boek lezen, en hun mond erover houden...

Vorige week las ik bij de tandarts een interview met haar over het boek. Waarin ze schreef: 'Dit zijn de laatste woorden die ik vuil maak aan Dutroux. Ik sluit het boek, en daarmee het verleden.'

PS: Er bestonden al twee boeken van Paul Marchal over de verdwijning van An en Eefje. 'Op zoek naar An en Eefje.' en nog eentje; 'Mijn kind kwam Dutroux en Leliévre tegen.'
Oud 30-01-2005, 13:59
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 30-01-2005 @ 14:55 :
Ik heb het boek ook gelezen. Een indrukwekkend boek, dat je even na doet denken over alles.
Het boek is trouwens niet geschreven voor het geld wat ze ermee kan verdienen, wat een onzin! In het boek beschrijft Sabine duidelijk dat het is om het voor haar af te sluiten. Ze wil zo min mogelijk geconfronteerd worden met het verleden, maar dat gaat niet wanneer iedereen haar steeds vragen stelt, etc.
Deze mensen kunnen nu gewoon dat boek lezen, en hun mond erover houden...
Daar ben ik het niet mee eens. Op deze manier wordt ze er juist nóg meer mee geconfronteerd. Je bent naief als je denkt dat er nu geen mensen meer dingen aan haar vragen. Juist door op tv te komen, interviews te doen en met foto bekend te gaan, zullen mensen op haar af stappen en wordt ze een bekend figuur. Ik zou haar nav de rechtzaak nooit herkend hebben, maar nu wel en met mij een hoop meer mensen.
En door het uit te geven, verdient ze gewoon een hoop geld en natuurlijk weet ze dat. Asl ze het voor zichzelf gehouden had, had ze het ook kunnen afsluiten, maar door op tv te gaan ed promoot je een boek, daar kun je niet onderuit.

Daarnaast worden lang niet alle vragen beantwoord, omdat ze bewust zwijgt over een hoop. (nee ik weet het niet exact want ik heb het niet gelezen, maar ik weet alleen wat ze vertelde in het interview).

Ik zeg niet dat het met kwade of geldbeluste bedoelingen is gedaan, maar je kunt moeilijk ontkennen dat die er niet zijn of dat zij daar niets vanaf weet. Het uitbrengen van het boek en interviews zijn erg bewust gekozen.
Oud 30-01-2005, 14:11
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Als je het zó duidelijk in het boek vermeld (dat je het hierbij af wilt sluiten) is het dan niet een stukje respect wat de mensen zelf op moeten brengen, door hier genoegen mee te nemen?
Ik weet niet of dat naïef is geweest van Sabine, bij mij dwingt het enkel respect af...een hoop respect. En ik zou er genoegen mee nemen, en haar deze 'stilte' gunnen.

Maar goed; het is aan de mensheid zelf. Ik denk dat het wel werkt, als je het zo duidelijk vermeld in je boek, in interviews en bij de pers.
Oud 30-01-2005, 14:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 30-01-2005 @ 15:11 :
Als je het zó duidelijk in het boek vermeld (dat je het hierbij af wilt sluiten) is het dan niet een stukje respect wat de mensen zelf op moeten brengen, door hier genoegen mee te nemen?
Ik weet niet of dat naïef is geweest van Sabine, bij mij dwingt het enkel respect af...een hoop respect. En ik zou er genoegen mee nemen, en haar deze 'stilte' gunnen.

Maar goed; het is aan de mensheid zelf. Ik denk dat het wel werkt, als je het zo duidelijk vermeld in je boek, in interviews en bij de pers.
Lees Gothics post nog eens door.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:29
Anno 1986
Anno 1986 is offline
O bedankt voor de tip! Goed idee... Ik vergeet bij het reageren op reacties namelijk altijd de reactie te lezen...

Door op tv te komen gaan mensen je herkennen. Maar jezus! Denk je dat ze daarvoor koos ofzo? Heb je er niet over nagedacht dat het geheel logisch leek te zijn dat dit proces op tv kwam? En is het ook niet nóg logischer dat de mensen die getuigen, en die er op andere manieren bij betrokken zijn dan ook wel eens op het beeld kunnen verschijnen...?!!!

Ach en verder; het is ook maar een reactie hoor. Ieder mens zit natuurlijk anders in elkaar. En ik geef toe; ik zou misschien ook wel meer willen lezen over wát hij heeft gedaan. Maar doordat ze in het boek en in interviews zo duidelijk laat weten wáárom ze dit niet beschrijft, kan ik het wel opbrengen om dit te accepteren. Immers; het is ook wel heel genant, vervelend en confronterend om over die dingen te spreken. Bovendien voelt dát waarschijnlijk pas als aandacht, leedvermaak, etc. Een stukje privacy; waar Sabine meer dan recht op heeft!
Oud 30-01-2005, 14:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Anno 1986 schreef op 30-01-2005 @ 15:29 :
O bedankt voor de tip! Goed idee... Ik vergeet bij het reageren op reacties namelijk altijd de reactie te lezen...

Door op tv te komen gaan mensen je herkennen. Maar jezus! Denk je dat ze daarvoor koos ofzo? Heb je er niet over nagedacht dat het geheel logisch leek te zijn dat dit proces op tv kwam? En is het ook niet nóg logischer dat de mensen die getuigen, en die er op andere manieren bij betrokken zijn dan ook wel eens op het beeld kunnen verschijnen...?!!!

Ach en verder; het is ook maar een reactie hoor. Ieder mens zit natuurlijk anders in elkaar. En ik geef toe; ik zou misschien ook wel meer willen lezen over wát hij heeft gedaan. Maar doordat ze in het boek en in interviews zo duidelijk laat weten wáárom ze dit niet beschrijft, kan ik het wel opbrengen om dit te accepteren. Immers; het is ook wel heel genant, vervelend en confronterend om over die dingen te spreken. Bovendien voelt dát waarschijnlijk pas als aandacht, leedvermaak, etc. Een stukje privacy; waar Sabine meer dan recht op heeft!
Nee maar jij lijkt geheel aan het feit voorbij te gaan dat als een zwaar mishandeld kind een boek schrijft over haar verhaal, dat er dan DUS media aandacht voor is. Ook als ze zegt dat ze het schrijft om dit af te sluiten. Ook als ze zegt dat ze privacy wil. En Gothic merkte heel terecht op: Afsluiten kan ook zonder je boek te publiceren. Het hele stuk van of ze wel of niet alles omschrijft deed er voor mij even niet toe.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 14:41
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Afsluiten voor zichzelf deed ze al om het boek te schrijven, het publiceren deed ze om mensen voor de laatste keer te laten zien hoe zij die 80 dagen in de kelder ervaar. IN DE HOOP minder vragen etc. te krijgen...

Dat ze in het begin dat juist vragen en reacties krijgt, dat zal ze vast ook wel beseffen... Maar door haar DUIDELIJK VERMELDE wens zullen een hoop mensen zich ook inhouden... En waarschijnlijk zal de pers het nu wel laten om voor haar huis te gaan staan, etc. Als ze zo duidelijk beschreven heeft hoe ze dat verafschuwde, en hoe ze daar een einde aan wilt brengen met dat boek.

Maar goed; dit is zinloos. Een meningsverschil mag er ook wel zijn denk ik.
Oud 30-01-2005, 18:53
Karl Marx
Karl Marx is offline
Ik heb het boek ook gelezen. Ik vond het werkelijk geweldig te zien dat die mephistoles van een Dutroux Dardenne er niet onder heeft gekregen. Prachtig om zo'n sterke vrouw te zien. Ik heb daar enorme bewondering voor.
Oud 10-02-2005, 12:54
Kabouter
Kabouter is offline
Ik heb het boek net uit Ben het gaan lezen omdat ik topics hier las..

Ik vond het heel erg. Goed beschreven, en gelukkig laat ze de ranzige details een beetje achterwege, die kan je er zelf ook wel bij bedenken..

Ik vind het erg stoer hoe ze bleef vragen aan Dutroux en dat ze toch nog bijdehand durfde te zijn...
Ja, ben 'blij' dat ik het gelezen heb.
Oud 11-02-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Kabouter schreef op 10-02-2005 @ 13:54 :
Ik heb het boek net uit Ben het gaan lezen omdat ik topics hier las..

Ik vond het heel erg. Goed beschreven, en gelukkig laat ze de ranzige details een beetje achterwege, die kan je er zelf ook wel bij bedenken..

Ik vind het erg stoer hoe ze bleef vragen aan Dutroux en dat ze toch nog bijdehand durfde te zijn...
Ja, ben 'blij' dat ik het gelezen heb.
Precies het zelfde hier. Ik heb het boek gisteren gekocht, en heb het bijna uit. Ben echt enorm onder de indruk, van hoe zij zich daar gedraagt, en hoe hij haar zo manipuleert.

Ik denk niet dat ik zo voor mezelf zou kunnen opkomen, wat betreft het eten, kleding en contact met ouders als ik in haar situatie zou zitten
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 18:18
bassgirl
bassgirl is offline
ik heb het boek ook gekocht, al jaren geen boek opengehad, maar deze las ik in 1x voor meer dan de helft uit. Erg goed geschreven
Oud 11-02-2005, 20:02
Verwijderd
Ik weet al wat mijn volgende boek gaat worden, heb de vorige net uit(sinds gisteren) een gewoon gelukkig gezin van Ria Berghout. Goed boek over iemand die omschrijft wat er met een gezin gebeurt als de moeder "gek" verklaart wordt. Zelf geen ervaring mee, maar wel wel benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het boek op zich niet gelezen maar ik zou het wel graag willen. Ik vind het alleen zoiets om het boek maar gelijk te kopen terwijl ik ook op tv al heel veel interviews enzo met haar gezien heb en nu vraag ik me af: heeft het boek nog een meerwaarde boven alles wat je al op tv gezien hebt en in de media gelezen hebt? Is het boek dan alsnog het lezen waard om het boek daarvoor te kopen?
Oud 11-02-2005, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-02-2005 @ 21:05 :
Ik heb het boek op zich niet gelezen maar ik zou het wel graag willen. Ik vind het alleen zoiets om het boek maar gelijk te kopen terwijl ik ook op tv al heel veel interviews enzo met haar gezien heb en nu vraag ik me af: heeft het boek nog een meerwaarde boven alles wat je al op tv gezien hebt en in de media gelezen hebt? Is het boek dan alsnog het lezen waard om het boek daarvoor te kopen?
Weet niet waar je woont, maar ik neem aan dat het in de bibliotheek ook te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
sybje schreef op 11-02-2005 @ 21:11 :
Weet niet waar je woont, maar ik neem aan dat het in de bibliotheek ook te vinden is.
Ik ben geen lid meer van de bibliotheek.
Oud 11-02-2005, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 11-02-2005 @ 21:12 :
Ik ben geen lid meer van de bibliotheek.
Ja dat is dan balen. Weet niet of je wel eens boeken koopt, maar ik geloof dat de bibliotheek maar € 20 per jaar is. Dit weet ik niet zeker omdat mijn moeder betaalt.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 21:43
Verwijderd
Ik weet ook niet of het boek al in de bieb te vinden is...omdat het nog vrij nieuw is. Mbt de meerwaarde zei ik in mijn eerste post: "Het meeste wat er in staat was volgens mij al bekend, alleen haar gedachten erbij niet altijd.", meer staat in mijn uittreksel (die dus te vinden is op het huiswerkdeel van s.com).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-02-2005 @ 22:43 :
Ik weet ook niet of het boek al in de bieb te vinden is...omdat het nog vrij nieuw is. Mbt de meerwaarde zei ik in mijn eerste post: "Het meeste wat er in staat was volgens mij al bekend, alleen haar gedachten erbij niet altijd.", meer staat in mijn uittreksel (die dus te vinden is op het huiswerkdeel van s.com).
Ik moet van de week toch naar de bibliotheek voor mijn te late boeken, dus dan zal ik wel kijken of hij er al is( in Hilversum dan).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:24
farai
farai is offline
Ik heb het boek toevallig eens ergens gezien en wilde het toen kopen maar omdat ik toen niet zo lekker in mn vel zat heb ik dat maar niet gedaan. Als ik nog eens op diezelfde plaats kom ga ik het zeker wel meenemen.
Oud 12-02-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 12-02-2005 @ 12:24 :
Ik heb het boek toevallig eens ergens gezien en wilde het toen kopen maar omdat ik toen niet zo lekker in mn vel zat heb ik dat maar niet gedaan. Als ik nog eens op diezelfde plaats kom ga ik het zeker wel meenemen.
Weet je ook nog welke plek dat was. Voor eventuele mensen die het boek willen kopen maar niet weten waar ze het kunnen kopen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 12-02-2005 @ 12:29 :
Weet je ook nog welke plek dat was. Voor eventuele mensen die het boek willen kopen maar niet weten waar ze het kunnen kopen.
Een boekenwinkel? Volgens mij heeft vrijwel elke boekenwinkel het wel, winkels als de Bruna, Donner (en soortgelijke winkels, volgens mij is dat een soort van keten), V&D iig. En bol.com heeft het ook. Niet zo heel lastig om dat boek te vinden, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 12:14
farai
farai is offline
ik heb het gezien op "de zwarte markt" in Tessenderlo maar ik twijfel er sterk aan dat jullie weten wat ik bedoel eerlijk gezegd
Oud 12-02-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 12-02-2005 @ 12:39 :
Een boekenwinkel? Volgens mij heeft vrijwel elke boekenwinkel het wel, winkels als de Bruna, Donner (en soortgelijke winkels, volgens mij is dat een soort van keten), V&D iig. En bol.com heeft het ook. Niet zo heel lastig om dat boek te vinden, volgens mij.
oke , ik had niet verwacht dat ze zulke boeken overal verkochten. Ja ik lees vaak de psychologische boeken van moederlief. Of boeken uit de bibliotheek, dus ik kom zelden in de boekenwinkels. Alleen om de boeken van Jamie Oliver te kopen.

@ oaceangirl: Ik heb inderdaad geen flauw idee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten