Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vraag is wat je van het boek vond ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat betreft de triestheid mbt het lezen van een dergelijk boek: Ik vind het eerder triest dat mensen die het boek niet gelezen hebben zo oordelen over mensen die het boek toevallig wel gelezen hebben. ![]() Ik vind het btw wel goed dat ze niet alle details heeft beschreven, wat hebben wij er aan dat te weten? Dan zou ik idd het idee hebben dat ik het las om de sensatie en dan zou ik er ook moeite mee gehad hebben om het te lezen. Nu niet, omdat het boek eigenlijk dus weinig meer verteld dan ik al wist (wel weer zonde van het kopen van het boek dan, maar goed ![]() En dat ze niet beschrijft wat er mis is met Dutroux en alle psychologische achtergronden ed, dat snap ik ook wel. Het is haar verhaal, wat er mis is met Dutroux of wat dan ook doet er dus helemaal niet toe, want dat veranderd weinig aan wat er is gebeurd en hoe Sabine zich daar bij voelt ed... Bovendien is ze geen psychiater en zal ze dat soort dingen zelf ook niet weten. Boeken over psychologie/psychiatrie zijn er al genoeg geschreven (levensverhalen ook, maar die zijn toch elke keer verschillend). @coopergirl: Dat schrijft ze ook in haar boek. Dat het is gebeurd en dat therapie daar niks bij zal helpen om het te vergeten (oid), maar dat ze er mee moeten leren leven en dat ze dat beter zelf kan doen dan met iemand die niet uit eigen ervaring weet wat ze heeft meegemaakt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoelde het eerder zo van: Wow, dat zoiets gebeurt! Dat kun je je niet voorstellen! En niet dat ik dacht dat het allemaal onzin was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En door het uit te geven, verdient ze gewoon een hoop geld en natuurlijk weet ze dat. Asl ze het voor zichzelf gehouden had, had ze het ook kunnen afsluiten, maar door op tv te gaan ed promoot je een boek, daar kun je niet onderuit. Daarnaast worden lang niet alle vragen beantwoord, omdat ze bewust zwijgt over een hoop. (nee ik weet het niet exact want ik heb het niet gelezen, maar ik weet alleen wat ze vertelde in het interview). Ik zeg niet dat het met kwade of geldbeluste bedoelingen is gedaan, maar je kunt moeilijk ontkennen dat die er niet zijn of dat zij daar niets vanaf weet. Het uitbrengen van het boek en interviews zijn erg bewust gekozen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat ik zo voor mezelf zou kunnen opkomen, wat betreft het eten, kleding en contact met ouders als ik in haar situatie zou zitten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ oaceangirl: Ik heb inderdaad geen flauw idee ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XXIII Geel | 500 | 07-03-2011 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel III lukas15 | 500 | 06-06-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XIV Verwijderd | 500 | 13-05-2006 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel II Verwijderd | 500 | 04-04-2006 13:51 | |
Lifestyle |
waar zijn jouw zuurverdiente centen heen ? Back Door Man | 500 | 13-12-2005 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Sabine Dardenne - Ik was twaalf en ik fietste naar school.. butterbee | 29 | 07-08-2005 19:20 |