ik snap heel goed wat je bedoelt. ik heb per dag bijna 4 uur reistijd, en dat ontneemt me een heleboel. als ik thuis kom, wat vaak rond etenstijd is, dan ben ik moe. gewoon moe van dat reizen, omschakelen, etc. wanneer mijn moeder zegt: joh, onderneem eens iets, ga met je vriend of een paar vrienden wat leuks doen, dan word ik gewoon al moe bij de gedachte dat ik dat allemaal moet regelen, de boel gezellig moet houden, etc. en door de lange dagen die ik maak, heb ik daar gewoon geen puf voor, en kan ik de zin niet maken. hierdoor wordt ook veel contact verwaarloosd. maar ik kan er gewoon niets aan doen. ik vind het super dat jij jezelf wer leuke dingen kan laten doen, en ik kan niet wachten tot ik weer lekker kan genieten, maar momenteel lukt dat gewoon niet.
nou ben ik van mezelf al geen feestbeest, uitgaan doe ik niet (ook vanwege een aantal redenen die ik niet open zal noemen), en tjsa, dat is gewoon onbekend.
Maar ik heb het gevoel dat ik maar eens moet doorslaan. ik ben dit namelijk zo vreselijk zat...
|