Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nee dat doen we niet EXCELSIOR Excelsior 3-0 Sparta Ado 2-3 Volendam Volendam 0-3 excelsior Ado 4-0 Sparta
||
Citaat:
Tuuuuurlijk, dan weet Feyenoord ten minste zeker dat ze volgend jaar een ploeg onder zich kunnen houden...
|
![]() |
||
Citaat:
Nu nog ff een licentie krijgen van de KNVB net als Fortuna en dan maken we ze volgend seizoen lekka in! ![]() ![]() NOOOOOOOOOOOOOIIIIIIT FC LIMBURG! ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het is Michiel Kruijer van Excelsior. Verder zou er ook nog een jeugdspeler van Schalke '04 komen, maar die zag toch meer in een avontuur in de 2e bundesliga. Is dus erg jammer maar ja.
|
Zoals verwacht zie ik veel de naam van de 2 ploegen tegen komen die zo stijgen.
Verder een hoopje onzin, zoals Feyenoord ( ![]() Eindhoven zag ik helemaal van boven ook staan, die zijn voorlaatste geworden, zakken die dan? Anyway.. Ik heb geen favoriet uit deze divisie, vermits ik die gewoon niet kan volgen, want ik moet het doen met wat ik op het forum lees en wat ik op internet lees. Maar wat ik me afvraag is waarop je je basseerd om een favo club in lagere afdeling te kiezen. Ik doe dat altijd op ploegen uit de buurt. Dus stel dat ik in Nederland woonde dan zou ik de club kiezen die in de buurt lag en in die divisie speelde.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voorspelling eindstand Gouden Gids Divisie seizoen 2002-2003 (tjah khad nix te doen
![]() 1. Sparta 2. FC Den Bosch 3. ADO Den Haag 4. Emmen 5. Go Ahead Eagles 6. MVV ![]() 7. Cambuur Leewarden 8. FC Volendam 9. Heracles Almelo 10. Veendam 11. Dordrecht '90 12. Eindhoven 13. Telstar/Stormvogels 14. VVV 15. Haarlem 16. Top Oss 17. Helmond Sport 18. Fortuna Sittard hehehehehhe ![]()
||
Citaat:
Dat is dus volledig anders dan in BE, daar kan je altijd blijven zakken, tot in de laagste afdeling. Dus tussen de clubs waar men bv 25 euro krijgen als men wint, dus de ploegen waar men niet leeft van het voetballen. Zo krijg je dus steeds nieuwe clubs in hogere afdelingen, die het doen met niet profs, bv met jonge spelers, en op die manier vallen die op, en kunnen ze naar "betere" clubs.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Naar mijn weten gaat er helemaal geen ploeg uit de Eerste Divisie zodra AGOVV zich bij de competitiedeelnemers voegt.
Volgens mij is er ook nog geen echte oplossing voor gevonden aangezien AGOVV in 2003 al mee gaat doen en FC Omniworld nog iets langer moet wachten. Ik kom overigens niet uit Deventer, maar uit Apeldoorn. Maar kom, buiten het voetbal om, wel zeer regelmatig in Deventer. En blijf ook als Go Ahead supporter 100% anti AGOVV. Het enige voordeel is dat er zo af en toe wat leuke clubs naar Apeldoorn mogen reizen. Voor de rest zijn uitwedstrijden bij AGOVV ook altijd gezellig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 |