Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 10:56
roetsj
roetsj is offline

acrylverf op canvas

Oorspronkelijk onderdeel van een groter project maar kan ook op zichzelf staan.

What you think?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 11:25
andersom
andersom is offline
kan hier weinig mee, t ziet er niet netjes uit, en volgens mij heb je te veel moeite gedaan om "artestiek" over te komen.

De manier waarop je hier met de kwast bent omgegaan lijkt wel alsof je nogal ongeintresseerd schilderd.
Zeker als je zonder kleur werkt word er veel meer aandacht op lijn en compo. getroken, en bij dit "schilderij" is daar weinig aan te zien.
Oud 07-02-2005, 12:20
roetsj
roetsj is offline
Dat je kritiek hebt op mijn werk kan ik enkel als positief ervaren. Maar wat je zegt over ongeinteresseerdheid en het artistiek willen overkomen, daar kan ik niet inkomen. Wat weet jij daarvan? Je ziet slechts mijn werk, niet mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:51
snarl
snarl is offline
in je openingspost vraag je 'wat denk je' dus zegt andersom wat ie dr van denkt, en dus ook hoe jouw werk, eigenlijk 'jij' dus, op hem overkomt. dat heeft alles met elkaar te maken lijkt me. dat jij zo op hem overkomt betekent niet meteen dat het ook zo is. en als het niet zo is, probeer dan anders over te komen, als meer mensen jouw werk 'verkeerd' aanvoelen.
Oud 07-02-2005, 18:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik vind 'm juist mooi! Dat 'ongeinteresseerde' spreekt me juist aan.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:12
roetsj
roetsj is offline
Ik snap wel wat je bedoelt snarl, ik wilde alleen zeggen dat dit werk juist niet mij is, normaal gesproken wel maar de inhoud van dit werkstuk staat juist ver van mij af. Vandaar dat ik duidelijk wilde maken dat ik niet vind dat andersom kan zeggen dat ik ongeinteresseerd ben of artistiek probeer over te komen, enkel vanwege mijn schilderstijl of het werk in t algemeen.

Ik ga bovendien niet proberen anders over te komen om mensen mijn werk meer aan te laten spreken. Dat is klinklare onzin en niet de rede waarom ik schilder.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:37
snarl
snarl is offline
oh dat laatste bedoel ik niet, ik bedoel alleen dat áls jij anders wilt overkomen dat je dan dus ook iets anders moet doen.. ik bedoel niet dat jij je moet schikken naar het publiek maar dat het wel gaat om de boodschap die jij wilt .. afgeven .. (ofzo..)
Oud 07-02-2005, 21:42
Contigo
Contigo is offline
ik vind em kankercool dat haar is vet gedaan
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 06:14
Verwijderd
What is so cool about cancer????

ZIEEEEELIG!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 07:15
Ninnoc
Ninnoc is offline
zijn dat haar benen ? die zo beide kanten opgaan? zo ja, dan vind ik ze veel te dik wat het nogal lomp maakt. haar hoofd en haar vind ik leuk maar lijken een totaal andere stijl dan de rest.(bijv. haar haar en hoofd heeft geen grijze schaduw maar is zwart/wit met harde randen (hoe heet dat ook alweer?) en haar benen(?) zijn met een overloopje geschildert. dit maakt dat het niet 1 geheel lijkt) en euhm kritiek op je werk niet al te persoonlijk opvatten he

@ snarl, mooie avatar
Oud 08-02-2005, 11:39
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik vind het kruis en het gezicht + haar heel koel, dat overlopen is vet alleen de aureool is een beetje te scherp vergeleken met de rest van het schilderij, en die benen, tja, ik vind ze er niet bijpassen. De stijl is anders, en waarom zitten ze erbij?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten