Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, als ik naar http://www.verkeershandhaving.nl/overtredingen.php?id=9
ga en dan rechts druk op "onverzekerd, bromfiets" krijg ik gewoon 65 euro te zien... Waarom moet in mijn geval de OvJ bepalen wat de hoogte is? Waarom moet het uberhaupt? HEt is toch een normaal "simpel" vergrijp? Laatst gewijzigd op 03-02-2005 om 15:57. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En of deze nu op openbare weg of ergens in een park of raceveldje word gebruikt maakt hiervoor geen enkel verschil, deze hoort gewoon verzekerd te zijn. Nu krijg je binnenkort waarschijnlijk een brief waarin de boete in staat en dan kan je bezwaar aantekenen als je er niet mee eens bent en dan moet je er heen en je verantwoorden.
||
Citaat:
Trouwens...als t niet n gewone brommer/scooter was, kan het dan ook dat ze m hebben doorgestuurd naar de OvJ omdat ze simpelweg niet zeker waren over de status van t voertuig? ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet of dat de reden is, ze hadden het erover dat die doorgestuurd werd, omdat die onverzekerd was (en niet omdat het "een apart geval" was ![]() |
![]() |
|
Iets van 220 euro is dat meen ik.
Als je het zeker wel weten moet je effe zoeken op het forum van www.scooter-freaks.nl daar zal vast wel onder het kopje "Recht" een dergelijk verhaal staan ![]()
|
![]() |
|
|