Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 21:59
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik ben nu ongeveer één jaar goed met bevriend met een meisje, maar weet niet wat ik wil. Ik vind haar heel leuk, echt heel leuk, maar ik weet niet of dat geheel wederzijds is. Zij heeft nog nooit echt een vriendje gehad, dus ik zou haar eerste kunnen zijn/worden. Maandag is het Valentijn zou ik toch iets willen doen voor haar.. maar wat? Een subtiel smsje, een mailtje of iets anders? In m'n vriendengroepje waar zij ook in zit, wordt het misschien fout opgevat en ik ben ook bang dat er daar iets misgaat binnen dit groepje. Rare gedachten van anderen zouden er toe kunnen leiden dat het niet zo leuk meer is/blijft, als het nu is. Wat kan ik het beste doen hiermee? Contact zoeken, rustig afwachten? anoniem iets doen?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2005, 22:11
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
geef haar gewoon een kadootje als teken van jullie vriendschap. uit haar reactie kun je dan opmaken hoe zij erover denkt!
Oud 09-02-2005, 22:18
-(L)-
Citaat:
BrunetJuh schreef op 09-02-2005 @ 23:11 :
geef haar gewoon een kadootje als teken van jullie vriendschap. uit haar reactie kun je dan opmaken hoe zij erover denkt!
't hoeft niet meteen een kadootje te zijn, een kaartje is ook al goed. Dan geef je haar in ieder geval 't idee dat je haar wel interessant vindt, om 't zo maar ff te zeggen. Waarschijnlijk merk je dan aan haar reactie wel wat ze er van vindt (net zoals BrunetJuh zegt). Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:19
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Een cadootje geven kan wel, maar is misschien een beetje te overhaast? of denken jullie van niet? Ik weet niet zo goed hoe een meisje dat zelf zou ervaren. Kan een vriendelijk smsje of mailtje ook werken? Wat zou ik daar in moeten zetten dan?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 11:26
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Fritske1987 schreef op 10-02-2005 @ 12:19 :
Een cadootje geven kan wel, maar is misschien een beetje te overhaast? of denken jullie van niet? Ik weet niet zo goed hoe een meisje dat zelf zou ervaren. Kan een vriendelijk smsje of mailtje ook werken? Wat zou ik daar in moeten zetten dan?
Nou ja overhaast.. dat ligt er net aan wat je geeft. Als het een kleinigheidje is komt dat niet heel 'hebberig' over, een bos rozen bijvoorbeeld weer wel (in dit geval). Plus: je cadeautje bevat de boodschap en die is in woorden misschien wat moeilijk uit te drukken. Eventueel kun je er nog iets bij zeggen, van 'ik ben blij dat je mn vriendin bent' ofzo. Of zo'n zinnetje in een kaart idd. Het hoeft niet zo beladen te zijn allemaal.
Oud 10-02-2005, 11:26
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik persoonlijk zou een lief smsje ook heel erg leuk vinden, maar een kaartje o.i.d. is ook altijd leuk en ik denk dat de meeste meisjes dat wel leuk zouden vinden!! Succes iig!
Oud 10-02-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Fritske1987 schreef op 10-02-2005 @ 12:19 :
Ja, zo na één jaar is echt enorm overhaast.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:02
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-02-2005 @ 12:57 :
Ja, zo na één jaar is echt enorm overhaast.
Haha overhaast was niet echt het goede woord vrees ik , ik heb eigenlijk te weinig contact vind ik zelf om iets uit het niets te doen, bijvoorbeeld een smsje/kaartje o.i.d.
Maar ik ga denk ik maar een smsje wagen
Dank u allen voor uw advies
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:43
Firefly182
Firefly182 is offline
Je kan een lief knuffeltje kopen met een klein kaartje om z'n nek ofzo

En dan niet anoniem, want dan gaat dat verhaal juist snel haar vriendenkring rond en je weet dan nog steeds niet of zij ook geïnteresseerd is.

Daarna gewoon maar afwachten
Oud 10-02-2005, 17:09
Gammaray
Gammaray is offline
Waarom met falentijn dat is erg af gezaagt
Nodig haar gewoon uit voor een bioscoop avond en vraag het haar.
En als ze niet mee wilt dan weet je gelijk het antwoord al.
Oud 11-02-2005, 19:55
Verwijderd
Goed, een bioscoopbezoek in lekker origineel.

Ook al ben ik tegen 14 februari, omdat ik geen vriendin heb, anders was ik voor geweest, hypocriete zak ben ik ook

Juist op 14 februari is het een goede dag, dan laat je zien dat je ook nog gevoel hebt om het op die dag te doen, ook al is het niet helemaal origineel het gaat toch vooral om het gebaar en het antwoord
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou het bij iets kleins houden om toch te laten merken dat ze wat voor je betekent. Houd het gewoon bij idd een smsje, mailtje, kaartje of een klein kadootje en wacht af hoe ze daar op reageert.
Oud 12-02-2005, 18:25
loesepoes
loesepoes is offline
gewoon van achter pakken joh.. merk je het vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:25
Kaasneusj
Kaasneusj is offline
Geef haar een schoen. Vrouwen houden van schoenen.
Oud 12-02-2005, 18:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kaasneusj schreef op 12-02-2005 @ 19:25 :
Geef haar een schoen. Vrouwen houden van schoenen.
*ROFLMAO

Droogheid.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:43
Verwijderd
Ik zou een lief smsje of emailtje of ouderwetseliefdesbrief het leukste vinden. Gewoon subtiel brengen en dr een keertje mee uit vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 21:18
Dramaqueen
Dramaqueen is offline
Als je heel voorzichtig wil doen, stuur haar een kaartje waarop staat van : "Ik ben blij dat we elkaar wat beter hebben leren kennen het afgelopen jaar, Liefs..."

ofzo... Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten