Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 12:21
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Hoi,

Ik heb net gisteren m'n haar gekleurd. Zo'n mousse, gaat na 6-8 keer wassen eruit.
Nu mijn vraag; kan ik zonder problemen gaan zwemmen? Zal er dan geen rood (tis koperkleur) in het water komen ofzo...?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:24
snuvvel
snuvvel is offline
waarschijnlijk vervaagt de kleur wel veel sneller als je gaat zwemmen, maar ik denk niet dat er kleur in het water te zien zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:44
-(L)-
Citaat:
snuvvel schreef op 10-02-2005 @ 13:24 :
waarschijnlijk vervaagt de kleur wel veel sneller als je gaat zwemmen, maar ik denk niet dat er kleur in het water te zien zal zijn.
Dat denk ik ook niet. Ik heb m'n haar een keer in de kleur aubergine geverfd, en dat gaf ook niet af toen ik ging zwemmen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:47
snuvvel
snuvvel is offline
mijn haar is ook wat donkerder geverfd, met echte verf zeg maar. De TS heeft een mousse gebruikt, maar denk niet dat uitmaakt, alleen zal de kleur er sneller uit zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:54
-(L)-
Citaat:
snuvvel schreef op 10-02-2005 @ 13:47 :
mijn haar is ook wat donkerder geverfd, met echte verf zeg maar. De TS heeft een mousse gebruikt, maar denk niet dat uitmaakt, alleen zal de kleur er sneller uit zijn.
Ja dat had ik gelezen, maar ik denk ook niet dat dan veel uitmaakt. Mij lijkt niet dat de chloor er invloed op heeft, 't zal hooguit een beetje vervagen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:33
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb ook een keer zo'n kleurshampoo gebruikt. Ik had t erna ook goed gewassen tot alle verf eruit was. Maar toen ik de volgende keer in bad ging, werd t water helemaal bruin...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:42
Verwijderd
Zie het zwemmen als je haar wassen (misschien iets vaker dan één keer, omdat je vaak wel een tijdje zwemt ipv ff snel te douchen ed), maar verder zal het op een beetje vervagen na wel meevallen. Kans dat er nog wat kleur uitkomt is volgens mij idd wel aanwezig, maar dat is er ook als je je doucht.

Ik heb vroeger zo vaak mijn haar gekleurd en ik zwom 4 tot 7 keer per week. Een zwembad is groot, je kleurt met dat kleine beetje kleurspul echt niet het hele water rood. En anders was je het voor de zekerheid eerst nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:16
laura
laura is offline
Je ziet het zeker niet in het zwembad hoor
heb ik ook gehad
alleen was bij mij na het zwemmen mijn haar niet meer rood maar beetje oranje
Oud 10-02-2005, 17:48
Flip!
Flip! is offline
Het zal flink gaan vervagen, zeker met chloor in het water.
Anderhalf jaar geleden ofzo had ik mijn haar knalrose laten verven. Een paar dagen daarna ging ik zwemmen. Kop onder water, lalala, en foetsie was dat felle kleurtje.
Oud 11-02-2005, 13:30
Konijn
Konijn is offline
Je ziet het niet, maar het gebeurt wel.
Ik had het met waterpolo, als ik dan een witte cap ophad, was die na de wedstrijd oranje-rood van binnen.
Maar als je gewoon gaat zwemmen dan valt het niet op, je ziet alleen dat je kleur net zo vervaagt als dat je gewoon je haar wast.
Oud 11-02-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 11-02-2005 @ 14:30 :

Ik had het met waterpolo, als ik dan een witte cap ophad, was die na de wedstrijd oranje-rood van binnen.
Ben ik blij dat ik toen nog altijd een badmuts erbij op had.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten