Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 09:09
oO-MyoSoTiS-Oo
oO-MyoSoTiS-Oo is offline
Hallo!
Volgend schooljaar ga ik studeren in DenBosch. Het is de bedoeling dat ik op kamers ga, maar vanaf wanneer kan ik hier het beste mee beginnen?
Want als ik er nu al voor een kamer kies, betaal ik ook gelijk vanaf nu, maar als ik nog wat langer wacht, is er misschien geen kamer meer over. Wat zouden jullie doen? OF hoe hebben jullie dat toen aangepakt?

Oud 12-02-2005, 09:32
Verwijderd
Er zullen daar vast wel organistaties zijn daarvoor. Zorg dat je je zo snel mogelijk inschrijft (kan je nu al beter meteen doen).

Huren doe je pas vanaf de afgesproken tijd, ik denk dat je dat pas hoeft te doen vanaf 1 augustus of 1 september ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 09:35
Verwijderd
Beginnen met zoeken of beginnen met huren? Beginnen met zoeken of je iig ergens inschrijven zou ik nu doen (of nog liever: "een aantal maanden terug", maar dat kan niet ). Huren doe je idd pas vanaf de afgesproken tijd. Er zal nu best wel eens iets voorbijkomen wat je wat lijkt, maar het is idd een beetje zonde van je geld om nu al wat te gaan huren. En dat hoeft ook niet, als je lang genoeg ingeschreven staat en ze werken op datum van inschrijving (wat de meeste verhuurders doen), dan vind je wel wat. Als je bij een studentenhuis langs moet en ze pikken er iemand uit die ze leuk vinden, dan moet je mazzel hebben, maar ook dan is het, denk ik, wat overdreven om nu al te beginnen...
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 10:13
oO-MyoSoTiS-Oo
oO-MyoSoTiS-Oo is offline
dankje voor de reacties.
TOch heb ik nog een vraag dan, want t is me niet helemaal duidelijk
Ik heb me idd al vorige maand ingeschreven bij een woningcoorperatie. Maar is het niet zo dat je dan alsnog zelf achter je kamer aan moet gaan? Of bieden zij jou zelf kamers aan dan?
Oud 12-02-2005, 10:15
Verwijderd
Meestal moet je idd zelf achter kamers aan of iig op reageren op advertenties/aanbiedingen (staat vaak ook wel op de site of in de informatiefolder ofzo).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 17:01
fib
fib is offline
Ik studeer in Den Bosch... ik zit hier ook op kamer....
Ik had me ingeschreven bij Brabantwonen..... zij hebben 2 grote studentencomplexen. Ik woon in het studentencomplex naast de school http://www.onderwijsboulevard.nl/

Ik wist nog niet zo lang dat ik naar Den Bosch wilde, daarom had ik 2,5 maanden voor het schooljaar begon al een kamer.... want in het 'hoogseizoen'is een kamer verkrijgen best wel lastig.

voor meer info.... je weet me te vinden..
Reageren

Regels voor berichten