Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2005, 13:14
Mitsuko
Mitsuko is offline
'Hitman Pro' kan je downloaden op http://www.hitmanpro.nl/

Hitman Pro is een alles-in-éénoplossing tegen spyware. Het is een schil voor een aantal gevestigde spyware en adware schoonmaak- en beschermingsprogramma's. De gebruiker hoeft slechts het bedieningsoppervlak van Hitman Pro te bedienen waarna de externe programma's automatisch door Hitman Pro worden aangestuurd. De aangestuurde externe componenten zoals Ad-Aware, Spy Sweeper en Spybot S&D zijn verantwoordelijk voor het daadwerkelijk detecteren en verwijderen van spyware en adware.
Hitman Pro bevat ook een aantal eenvoudige passieve beschermingsopties waarmee het lastiger wordt om wederom door spyware besmet te raken. Deze bescherming wordt door Hitman Pro zelf en door een aantal externe onderdelen gerealiseerd, waaronder SpywareBlaster, Spyware Block List, Spybot S&D Immunize. Hitman Pro is daarom een ideale tool voor iedere computergebruiker met Windows XP.

Het is heel handig en als je het opent, begint het alles vanzelf te doorzoeken en verwijderen, updaten etc., en op het einde opent een rapport. Bij mij duurt het een kwartiertje om alle spyware en adaware te zoeken en verwijderen (automatisch). Je kan ook instellen dat Hitman Pro de pc vanzelf afsluit na de actie (als je wil gaan slapen ofzo)

Het is redelijk recent en echt heel goed; Laat eens iets weten wat jullie ervaringen ermee zijn
X
Oud 12-02-2005, 13:21
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Weet er nog niet veel vanaf, download het op dit moment, maar heb wel veel goede ervaringen van andere er over gehoord! Dus zal zo even kijken eerst ;-))
Oud 12-02-2005, 13:27
freyk
freyk is offline
Citaat:
Mitsuko schreef op 12-02-2005 @ 14:14 :
Het is redelijk recent en echt heel goed; Laat eens iets weten wat jullie ervaringen ermee zijn
X
Hitman pro vind ik niet geweldig, maar de programma's wat in hitman pro zit wel.
Je kan je beter beveiligen tegen spyware/adware dan spyware/adware verwijderen.

Ook raad ik nu iedereen aan om de starterspost van [centraal] spyware & adware (3) en daar ook verder te posten!

Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 13:29.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten