Yep, ik heb er ervaring mee. Je wordt niet lastig gevallen met spam, je krijgt mailtjes toegestuurd, waarin je op een link klikt en daar ontvang je dan geld voor (meestal 2 cent). Ook kan je geld ontvangen voor het aanmelden van nieuwe leden (meestal 1,25 euro), het oplossen van een puzzel of het kopen van producten (maar dat kost je natuurlijk weer geld

). Dat geld wordt opgeslagen op je account en vanaf 12,50 euro kan je een uitbetaling aanvragen. Het gaat niet heel snel (duurt wel 2 maanden ofzo voor je 12,50 hebt, afhankelijk van of je veel leden aanmeldt), maar ze betalen wel gewoon uit als je dat aanvraagt. Ik zou niet gelijk je bijbaantje opzeggen, maar het is makkelijk, dus waarom zou je 't niet doen
Over dat enquêtes invullen, dat doe ik ook, dan krijg je alleen enquêtes toegestuurd als je binnen de doelgroep valt (bekijken ze aan de hand van een vragenlijst die je de eerste keer invult) en daarmee spaar je punten. Daarmee kan je uiteindelijk dan bijv. een gratis tijdschriftabo ontvangen o.i.d.