Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 15:22
fractuur
fractuur is offline
Ik kom steeds vaker sites tegen waar je bijv. onderdeel wordt van een consumentenpanel, of dat je enquetes moet invullen, en daar vervolgens geld voor krijgt. Hoe betrouwbaar zijn deze sites, en hebben jullie er toevallig ervaring mee?
Oud 22-02-2005, 15:46
Femic
Femic is offline
Yep, ik heb er ervaring mee. Je wordt niet lastig gevallen met spam, je krijgt mailtjes toegestuurd, waarin je op een link klikt en daar ontvang je dan geld voor (meestal 2 cent). Ook kan je geld ontvangen voor het aanmelden van nieuwe leden (meestal 1,25 euro), het oplossen van een puzzel of het kopen van producten (maar dat kost je natuurlijk weer geld ). Dat geld wordt opgeslagen op je account en vanaf 12,50 euro kan je een uitbetaling aanvragen. Het gaat niet heel snel (duurt wel 2 maanden ofzo voor je 12,50 hebt, afhankelijk van of je veel leden aanmeldt), maar ze betalen wel gewoon uit als je dat aanvraagt. Ik zou niet gelijk je bijbaantje opzeggen, maar het is makkelijk, dus waarom zou je 't niet doen

Over dat enquêtes invullen, dat doe ik ook, dan krijg je alleen enquêtes toegestuurd als je binnen de doelgroep valt (bekijken ze aan de hand van een vragenlijst die je de eerste keer invult) en daarmee spaar je punten. Daarmee kan je uiteindelijk dan bijv. een gratis tijdschriftabo ontvangen o.i.d.
Oud 23-02-2005, 19:32
Verwijderd
urls?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 19:38
Verwijderd
Och, ik doe ook wel mee aan verschillende interviewsites als vaste deelnemer, maar ik heb nog nooit wat gewonnen. Ik doe het vanwege de statistische wetenschap, waarvoor het van belang is dat er zoveel mogelijk data wordt ingebracht.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:22
Femic
Femic is offline
Citaat:
bugge schreef op 23-02-2005 @ 20:32 :
urls?
Ik denk niet dat ik die hier mag neerzetten. Ik kan je wel PM'en als je wil?

@ Nare man: ja, ik sta ook ingeschreven bij enquêtesites, waar je niks voor krijgt.
Oud 23-02-2005, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Femic schreef op 23-02-2005 @ 22:22 :
Ik denk niet dat ik die hier mag neerzetten. Ik kan je wel PM'en als je wil?
graag.

(ik kan zelf ook wel zoeken maar ik wil alleen diegene waar je goede ervaring mee hebt )
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:52
Konijn
Konijn is offline
Kijk ook eens bij de zoekfunctie, zat topics hierover (en ook wel redelijk recent).
Ik heb zelf goede ervaringen met enquete-sites, zowel betaald als onbetaald, of waar je iets mee kan winnen door mee te doen.
Ik doe ook een paar van die betaald-per-mailtje dingen, maar dat moet je niet voor t geld doen, duurt gigantisch lang.
Oud 23-02-2005, 22:13
Femic
Femic is offline
Dan moet je dus veel nieuwe leden aanmelden, dan gaat behoorlijk snel!
Oud 24-02-2005, 09:40
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Femic schreef op 23-02-2005 @ 23:13 :
Dan moet je dus veel nieuwe leden aanmelden, dan gaat behoorlijk snel!
En ja dat is het nou juist, ik ga mn vrienden dus echt niet lastig vallen met dat soort zooi.
Oud 24-02-2005, 10:42
Femic
Femic is offline
Wie zegt dat je je vrienden moet lastigvallen Trouwens.. ze zijn niet verplicht zich in te schrijven
Ik vind trouwens dat het best wel snel gaat met sommige sites, ik heb bij 1 site in een maand toch wel een tientje. Voor niks doen is dat wel een aardige beloning...
Oud 24-02-2005, 12:57
Wawl
Wawl is offline
Ik heb ooit meegedaan met een intervieuwpanel van ISS, daarmee heb ik destijds ruim 200 gulden gewonnen.
Oud 25-02-2005, 12:23
Femic
Femic is offline
Daar doe ik ook aan mee, helaas nog nooit gewonnen
Oud 25-02-2005, 13:59
Miracle
Miracle is offline
Ik doe regelmatig meer aan Intomart GfK en nipo. Bij de ene heb ik laatst 20 euro aan irischeques bij elkaar gespaard en bij nipo doe ik al langer mee en krijg ik het geld gewoon van m'n ouders (zij krijgen dan de bonnen).

Beide zijn wel erg betrouwbaar volgens mij.

Regels voor berichten