Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 21:20
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
hallo mensen, even een vraagje,

gister ben ik met n jongen gegaan waar n vriendin van mij een paar keer eerder mee is gegaan, maar waar om 1 of andere reden t contact mee werd "verbroken" zeg maar, zij heeft inmiddels iemand anders waar ze nog net geen verkering mee heeft.

nu heb ik haar dat vandaag verteld want ze vroeg met wie ik was gegaan, en nu is ze vet boos want ze vind het een "kutstreek"

ik zelf zou niet boos worden als n vriendin dit bij mij deed, wat vinden jullie?!

Help
Oud 06-02-2005, 21:31
Antinoniem
Antinoniem is offline
ze moet zich niet aanstellen. het is immers uit met die gast en daar heb jij verder (hoop ik voor je ) niets mee te maken.
Oud 06-02-2005, 21:32
Rieno
Rieno is offline
waar maakt ze zich druk om ... als er geen contact meer is en zij al iemand anders heeft, slaat dit echt nergens op
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 06-02-2005 @ 22:31 :
ze moet zich niet aanstellen. het is immers uit met die gast en daar heb jij verder (hoop ik voor je ) niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:33
Jampot
Jampot is offline
ermee gegaan.. geneukt?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:48
Verwijderd
Ik zou het zelf niet zo snel doen zonder te weten wat de reden is dat het contract is verbroken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 21:49
Pyr0nity
Pyr0nity is offline
Ze is gewoon jaloers... of iets dergelijks. Meisjes zijn af en toe zulke bitches
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:14
-(L)-
Citaat:
Rieno schreef op 06-02-2005 @ 22:32 :
waar maakt ze zich druk om ... als er geen contact meer is en zij al iemand anders heeft, slaat dit echt nergens op
Zo zie ik het ook ja.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:18
Verwijderd
Als ze nu nog echt verliefd op m is en jij wist dat, zou ik 't ook niet erg tactisch van je vinden. Als ze dat niet is, dan stelt ze zich aan.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:39
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Rieno schreef op 06-02-2005 @ 22:32 :
waar maak je je druk om ...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 06-02-2005 @ 23:39 :
't Is 'n vriendin van haar...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Antinoniem schreef op 06-02-2005 @ 22:31 :
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 08:35
WolterB
WolterB is offline
Heeft ze nog iets met hem te maken?
Ik geloof het niet, dus je bent vrij om je gang te gaan en zij moet zich niet aanstellen. Als ze hem nog leuk zou vinden, zou ze niet met iemand anders moeten gaan...
Oud 07-02-2005, 10:52
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-02-2005 @ 23:40 :
't Is 'n vriendin van haar...
Als het een goeie vriendschap is loopt ie niet stuk op zoiets onboeiends.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 11:16
Verwijderd
Zelf zou ik het niet doen, met de ex van een vriend gaan, maar het hoort wel te kunnen.

Als je vriendin een slet is(als) dan zou je meteen met de helft van de plaatselijke bevolking niet meer kunnen..... Dit is een overdreven voorbeeld om mijn visie duidelijk te maken.

Kortom: Ik zou het niet doen, maar ik vind het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 12:15
Verwijderd
Ik kan wel begrijpen dat ze het niet leuk vindt, het kan best dat ze toch nog een beetje een zwak voor die jongen had.

Maarja, het is nou eenmaal gebeurd.. vertel haar gewoon dat je niet doorhad dat zij het zo erg zou vinden en dat je het nooit gedaan zou hebben als je wist dat zij er problemen mee had. (Tenzij je die jongen leuk vindt en meer met hem wil, dan kun je dat laatste niet zeggen denk ik). Ach, het komt wel weer goed.. zeg dat het je spijt, blabla..

succes
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 12:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 07-02-2005 @ 11:52 :
Als het een goeie vriendschap is loopt ie niet stuk op zoiets onboeiends.
Misschien, maar dat nemt niet weg dat ze zich wel druk maakt over wat haar vriendin vindt.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:56
Verwijderd
Bij mij ligt dat erg gevoelig vanwege een paar dingen die in het verleden gebeurd zijn. Ik zou dus zelf nooit iets doen of iets krijgen met een jongen waar een vriendin van mij al eens iets heeft gehad, en ik zou heel boos zijn als een vriendin dat wel deed met een exvriendje van mij. Mijn vriendinnen weten dat en houden er rekening mee.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 19:00
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Vraag haar ff duidelijk waarom ze nou eigenlijk boos is.. Ze heeft toch niks met m (gehad)..? En bovendien heeft ze bijna een nieuw vriendje.. Ik snap ff niet waarom ze nou eigenlijk kwaad is.. Ze kan ook gewoon ff blij voor je zijn dat je een nieuw vriendje hebt of iig ff lol met m heb gehad..
Oud 07-02-2005, 20:00
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
ja, ik heb haar geprobeerd te bellen en te smsen maar ze neemt niet op en smst niet terug dus ik heb zoiets van Laat Maar, ik bedoel, whats the drama, ik hoorde van n andere vriendin dat ze zo boos is omdat ze ruzie met m heeft ofzo

mja als zij niet op n "volwassen" manier op zoiets als dit kan reageren, ik ga iig niet meer achter dr aan lopen
Oud 07-02-2005, 20:03
Verwijderd
Ik dacht altijd dat dat een universele vriendinnen regel was: Je neemt nooit wat met een ex van een vriendin.

Maar ja, aan de reacties hier te lezen geldt dat dus blijkbaar niet overal...
Ik zou mijn vriendin echt afmaken! (nou ja, misschien wat overdreven, maar toch.)

@ dianne: Als je echt het idee hebt dat dit serieus zou kunnen worden, dan zou ik met je vriendin praten om haar duidelijk te maken dat je deze gevoelens wel begrijpt, maar dat jij ook gevoelens hebt, voor hem wel te verstaan!

Heb je dat idee niet, dan zou ik deze situatie rond deze jongen niet jullie vriendschap laten verpesten....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:16
waves
waves is offline
het kan wel, het is misschien niet het meest nette wat je had kunnen doen. ik denk niet dat ik boos op mijn vriendin was geweest, tenzij ze had geweten dat ik nog veel voor die jongen voelde.
Oud 07-02-2005, 20:27
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
nee tis niet netjes neej en als k t terug kon draaien zou ik t doen...mja k ben nu met haar aan t praten en ze zegt dat ze zo boos is omdat....ik laatst ruzie had met n jongen (die zei dat ik moest sterven aan mn nierziekte dus toen was ik voor t eerst in mn leven echt Ontzettend boos op iemand) maar had ik voor de gein tegen haar en nog n vriendin gezegd dat ze niet meer met m mochten praten, maar zij ging wel met m smsen enzo en ik was dr niet blij meej maar kwaad is wat anders...
Oud 07-02-2005, 20:30
Atlaz
Atlaz is offline
Als ik je vriendin was zou ik nooit meer met jou spelen, jij lijkt me een gemeen meisje!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 20:31
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 07-02-2005 @ 21:03 :
Ik dacht altijd dat dat een universele vriendinnen regel was: Je neemt nooit wat met een ex van een vriendin.

Maar ja, aan de reacties hier te lezen geldt dat dus blijkbaar niet overal...
Ik zou mijn vriendin echt afmaken! (nou ja, misschien wat overdreven, maar toch.)

@ dianne: Als je echt het idee hebt dat dit serieus zou kunnen worden, dan zou ik met je vriendin praten om haar duidelijk te maken dat je deze gevoelens wel begrijpt, maar dat jij ook gevoelens hebt, voor hem wel te verstaan!

Heb je dat idee niet, dan zou ik deze situatie rond deze jongen niet jullie vriendschap laten verpesten....
ten 1e is het geen ex maar n "ex-scharrel" en ten 2e word dit nooit serieus want het was gewoon voor 1 avond...
Oud 07-02-2005, 20:34
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Atlaz schreef op 07-02-2005 @ 21:30 :
Als ik je vriendin was zou ik nooit meer met jou spelen, jij lijkt me een gemeen meisje!
Oud 07-02-2005, 20:35
Verwijderd
Ex, ex-scharrel... ik dacht altijd dat hoe dan ook, altijd die regel opging, maar zoals ik al zei, ik merk hier al dat die niet voor iedere vriendenkring geldt.

Maarre, ben nu wel benieuwd wat je ondertussen van plan bent om te doen...

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik vind het maar een idiote 'regel' hoor. Die vriendin die had toch alweer bijna een ander vriendje? Waar maakt ze zich dan druk om?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 18:36
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
jaa....k vind dat ook wel een beetje een onzin-regel hoor, k bedoel whatever, k bedoel liever wel dan niet maar als het wel gebeurt whats the big deal...

mja k heb gisteravond met haar gepraat op msn en het is zeg maar half-goed ze vind t nog steeds n "kutstreek" volgens mij mja whatever
Oud 08-02-2005, 19:29
Verwijderd
het zou bijzonder dom zijn om ruzie te maken met een vriendin omdat ze de een of andere 'regel' heeft overtreden, terwijl ze jou verder niet gekwetst heeft
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:04
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-02-2005 @ 20:29 :
het zou bijzonder dom zijn om ruzie te maken met een vriendin omdat ze de een of andere 'regel' heeft overtreden, terwijl ze jou verder niet gekwetst heeft
indeed
Oud 08-02-2005, 21:53
Poepkind
Poepkind is offline
apart vriendinnetje heb jij. ik denkt dat ze nogal bezitterig is, "als ik een keer met iemand heb gezoend mag niemand anders dat meer" wat boeit het nou voor haar, ze heb een paar keer met um gezoend en heeft bijna een vriendje, why zou jij niet mogen wat zij wel mag?
Reageren

Regels voor berichten